لیست مقالات بیمه اتومبیل
-
121. استفاده از بیمه برای کاهش آلودگی هوا
کلیدواژه ها: کاهش آلودگی، سهمیه بندی مصرف سوخت، کاهش هزینه، بیمه شخص ثالث، خودرو
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی معماری، عمران و محیط زیست شهری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
122. بررسی و مقایسه میزان رضایت مندی بیمه گذاران بر مبنای مدل ESCI در شرکت هایبیمه خصوصی و دولتی (مطالعه موردی: بخش بیمه بدنه اتومبیل)
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
123. بررسی عوامل ایجادخسارت دربیمه بدنه اتومبیل ها با استفاده ازالگوریتم درخت تصمیم
کلیدواژه ها: بیمه بدنه، حق بیمه، تکنیکهای داده کاوی، درخت تصمیم
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و بازیابی اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 6 -
124. بررسی تاثیر اصلاح نظام تعرفه بر بیمه گذاران و بیمه گرانِ رشته بدنه اتومبیل
کلیدواژه ها: تغییر نهادی نظام تعرفه، روش ضریب خسارت، ضریب تغییر محاسباتی، بیمه بدنه اتومبیل، شاخص نسبت خسارت سرانه تجمعی، حق بیمه سرانه تجمعی، خسارت سرانه تجمعی، آزمون من- ویتنی
محل انتشار مقاله: هجدهمین همایش ملی و چهارمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 20 -
125. آسیب شناسی توان فنی و ارتقای ظرفیت ریسک پذیری در شرکت های بیمه با استفاده از تکنیکهای داده کاوی (مطالعه موردی بیمه بدنه اتومیبل)
کلیدواژه ها: تحلیل ریسک، داده کاوی
محل انتشار مقاله: هفدهمین همایش ملی و سومین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 11 -
126. اطلاعات نامتقارن و سود شرکت های بیمه اتومبیل در ایران با استفاده از تجزیه و تحلیل بیزین
کلیدواژه ها: اطلاعات نامتقارن اقتصاد اطلاعات، انتخاب نامطلوب، بیمه بدنه اتومبیل، ریسک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 20 -
127. مقایسه مدل ARIMA و شبکه عصبی مصنوعی در پیش بینی پس نهاد خسارت در صنعت بیمه اتومبیل
کلیدواژه ها: پس نهاد خسارت، داده کاوی، شبکه های عصبی، مدل ARIMA، بیمه اتومبیل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس داده کاوی ایران
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 5 -
128. ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت های بیمه (در فروش بیمه بدنه خودرو بر اساس مدل (CBBE
کلیدواژه ها: عملکرد سازمان، ارزش ویژه برند مشتری گراCBBE، نتایج مالی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 17 -
129. شناسائی مشتریان آتی بیمه بدنه خودرو با استفاده از داده کاوی روی مشخصه های RFM
کلیدواژه ها: شناخت مشتری ، خرید بیمه نامه بدنه ، درخت تصمیم ، حفظ مشتری ، مشخصه های RFM، داده کاوی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 15 -
130. بررسی نقش بیمه هواپیما در افزایش ضریب ایمنی پرواز و کاهش بار خسارت مالی و جانی ناشی از حوادث هوایی
کلیدواژه ها: بیمه هواپیما ، ریسک های هواپیما ، مدیریت ریسک ، بیمه مسئولیت کنترل ترافیک ، بیمه بدنه هواپیما ، بیمه مسئولیت تولید هواپیما ، جمع آوری خسارت ها
محل انتشار مقاله: دومین همایش ایمنی هوانوردی
سال انتشار: ۱۳۸۱
تعداد صفحات: 14 -
131. بیمه وسایل نقلیه و نقش آن در ایمنی جاده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس منطقه ای مدیریت ترافیک
سال انتشار: ۱۳۸۰
تعداد صفحات: 9