لیست مقالات بیمه عمر
-
1. نقد و واکاوی بیمه های عمر و پس انداز در شرکت های سهامی بیمه پاسارگاد و آسیا(مطالعه موردی: شهر گرگان)
کلیدواژه ها: بيمه عمر و پس انداز، شركت بيمه پاسارگاد، شركت بيمه آسيا
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
2. نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بازاریابی بیمه عمر در شرکتهای بیمه ای حاضر در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: بازاريابي – بيمه عمر – نرخ بازده دارايي – بورس اوراق بهادار – پانل ديتا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس مدیریت،مهندسی صنایع،اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
3. بررسی عملکرد محصولات ترکیبی پویا در بیمه های عمر و مستمری های بازنشستگی بر ضریب نفوذ بیمه
کلیدواژه ها: بيمه عمر، بيمه هاي مرتبط با واحد سرمايه گذاري با ضمانت، تركيبي پويا، ضريب نفوذ بيمه. محصولات نوين بيمه هاي عمر.
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 24 -
4. بررسی نقش سطح سواد بیمه ای با رویکرد ترجیح مردم برای خرید بیمه های عمر در راستای ارتقاء ضریب نفوذ بیمه
کلیدواژه ها: بيمه عمر ، سواد مالي ، سواد بيمه، ضريب نفوذ بيمه
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
5. ارزیابی تاثیر ابعاد فرهنگ ملی بر ضریب نفوذ بیمه زندگی
کلیدواژه ها: ضريب نفوذ بيمه عمر؛ ابعاد فرهنگ ملي هافستد؛ رگرسيون پانلي پويا؛ استنباط بيزي.
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
6. تاثیر نقش فروشندگان بیمه عمر و زندگی بر وفاداری مشتری
کلیدواژه ها: خصوصيات فروشنده، كيفيت ارتباط، افتار فروش رابطه گرا، وفاداري مشتري
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 33 -
7. عوامل موثر بر تقاضای بیمه عمر و پس انداز؛ بینش هایی از اقتصاد رفتاری
کلیدواژه ها: نظريه چشم انداز، زيان گريزي، رجحان زماني، تقاضاي بيمه عمر و پس انداز
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 27 -
8. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تقاضای بیمه عمر در ایران
کلیدواژه ها: شناسايي، اولويت بندي، بيمه عمر، ايران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
9. نقش و جایگاه شبکه فروش آموزش محور بیمه زندگی در ایران
کلیدواژه ها: بيمه، شبكه فروش، بيمه عمر، بيمه زندگي، آموزش محور
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
10. بررسی موانع درون سازمانی و برون سازمانی بر عدم توسعه بیمه عمر در کشور
کلیدواژه ها: صنعت بيمه ايران، بيمه عمر، موانع درون و برون سازماني
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
11. بررسی عوامل موثر بر انتخاب بیمه عمر از نگاه فروشندگان و متقاضیان در استان مازندران
کلیدواژه ها: بيمه1 ، بيمه عمر 2 ، انتخاب بيمه عمر3
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی، مدیریت و معارف اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
12. بررسی عوامل اجتماعی موثر بر تقاضای بیمه عمر (مان) در شرکت سهامی بیمه ایران
کلیدواژه ها: بيمه عمر، تقاضا، شركت سهامي بيمه ايران، عوامل اجتماعي
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
13. ارائه رویکردی ترکیبی از QFD فازی و برنامه ریزی ریاضی- مطالعه موردی: بیمه عمر
کلیدواژه ها: گسترش عملكردي كيفيت (QFD)، خدمات بيمه عمر، منطق فازي، برنامه ريزي رياضي
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
14. بررسی پویایی فروش بیمه عمرو پس انداز در شرکت های بیمه با استفاده از رویکرد سیستم دینامیک (مطالعه موردی شرکت بیمه آسیا)
کلیدواژه ها: بيمه زندگي، بيمه عمر و پس انداز، شركت بيمه ، شبكه فروش، حق بيمه، بازخريد ، پويايي سيستم
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
15. شناسایی و اولویت بندی میزان تاثیر شاخص های موثر بر فروش بیمه عمر با استفاده در حالت فازی (مطالعه موردی: بیمه سامان)
کلیدواژه ها: بيمه عمر، عدم قطعيت (فازي)، تصميم گيري
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
16. دلایل توفیق شرکت بیمه معلم در بخش بیمه عمر و پس انداز از دیدگاه مشتریان فرهنگی شهر ایلام
کلیدواژه ها: بيمه عمر و پس انداز، بيمه اشخاص،بيمه مسئوليت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
17. بررسی عوامل موثر بر گسترش بیمه عمر با رویکرد Fuzzy AHP (مطالعه موردی:شرکت بیمه آسیا شعبه ابهر)
کلیدواژه ها: بيمه عمر، شركت بيمه ، روش هاي تصميم گيري ، Fuzzy AHP
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 5 -
18. بروزسازی بسترهای توانمندسازی شبکه فروش بیمه عمردرصنعت بیمه کشور
کلیدواژه ها: صنعت بيمه،توانمندسازي،تيم فروش،منابع انساني،بيمه عمر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
19. بررسی متداول ترین رشته ها در قراردادهای مربوط به بیمه اتکایی
کلیدواژه ها: بيمه اتكايي آتش سوزي، هواپيما، كشتي و باربري، بيمه عمر
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی فقه و حقوق، وکالت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
20. بررسی تاثیر ابعاد روشهای تبلیغاتی موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی در شهر همدان)
کلیدواژه ها: روشهاي تبليغاتي، بيمه عمر پس انداز، بازاريابي، مشتريان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14