لیست مقالات بیمه عمر
-
181. بررسی رابطه بین حاکمیت قانون و عملکرد بازار بیمه عمر در ایران و کشورهای درحال توسعه
کلیدواژه ها: حاکمیت قانون، توسعه مالی، بازار بیمه عمر، اقتصاد در حال توسعه، رهیافت پانل دیتا
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی اقتصاد صنعتی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
182. بررسی اثر شاخص حکمرانی مطلوب بر تقاضای بیمه عمر
کلیدواژه ها: تقاضای بیمه عمر، شاخص حکمرانی، توسعه مالی، روش پانل دیتا
محل انتشار مقاله: همایش ملی نوآوری مالی و توسعه مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
183. بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر و پس انداز (مطالعه موردی: شرکت بیمه ملت)
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بیمه عمر و پس انداز، بیمه نامه، مدل OLS
محل انتشار مقاله: همایش ملی نوآوری مالی و توسعه مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
184. تحلیل روابط بیم عمر و رشد اقتصادی در ایران
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه عمر، رشد اقتصادی
محل انتشار مقاله: همایش ملی نوآوری مالی و توسعه مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
185. آسیب شناسی فرآیند صدور بیمه نامه های عمر در شرکت بیمه آسیا و ارایه راهکارهای اصلاحی
کلیدواژه ها: فرآیند، بیمه، بیمه عمر ، آسیب شناسی، تکنیک فوکوس پی دی سی ای، شرکت بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: دومین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
186. تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد)
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، فناوری اطلاعات ، تحقیقات بازاریابی ، ارتباطات،شبکه های کامپیوتری،فروش، چهره تجاری ،هزینه و مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 23 -
187. بررسی همکاری بین بیمه گران بیمه عمر و واسطه های خود
کلیدواژه ها: عوامل همکاری کانال، عوامل استراتزی ارتباطات ، رویکرد تضاد، تفاهم، عوامل بازار محوری، عملکرد همکاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
188. بررسی همکاری بین بیمه گران بیمه عمر و واسطه های خود
کلیدواژه ها: عوامل همکاری کانال، عوامل استراتزی ارتباطات ، رویکرد تضاد، تفاهم، عوامل بازار محوری، عملکرد همکاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
189. تاثیر انگیزه های خرید بیمه عمر؛ تمرکز بر سرمایه گذاری و ترک ارث
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه عمر، انگیزه، سرمایه گذاری، ترک ارث
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 25 -
190. تاثیر عوامل اعتماد، تصویر ذهنی و رضایت از نام تجاری بر وفاداری مشتریان به خرید بیمه عمرمطالعه موردی: نمایندگی های بیمه پارسیان در شهر نیشابور
کلیدواژه ها: اعتماد، رضایت، تصویر ذهنی، وفاداری، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 22 -
191. عوامل موثر بازاریابی بر رضایتمندی مشتریان بیمه عمر (مطالعه موردی: دفاتر بیمه ایران استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازاریابی آمیخته 4c ، بیمه عمر، استبان گیلان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
192. اثربخشی آموزش مهارت های فروش نیازسنجی بر افزایش فروش بیمه عمر
کلیدواژه ها: فروش بیمه عمر ، نیازسنجی ، اثربخشی ، مهارت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
193. بررسی تاثیر سلامت اجتماعی بر گسترش سرانه بیمه عمر در بیمه آسیا استان تهران
کلیدواژه ها: سلامت، سلامت اجتماعی، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
194. بررسی تأثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروشنده (مطالعه موردی : فروشندگان بیمه عمرو سرمایه گذاری بیمه کارآفرین شعبه مشهد)
کلیدواژه ها: فروش ، مهارت های فروش، عملکرد فروشنده، فروشنده بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت ،نوآوری و کارآفرینی در شرایط اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
195. بررسی میزان تأثیر مؤلفه های آینده نگری بر تقاضای بیمه عمرمورد مطالعه: بیمه مرکزی ایران
کلیدواژه ها: آینده نگری، تقدیرگرایی، خردورزی، تقاضای بیمه عمر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
196. بررسی میزان تأثیر آینده نگری بر تقاضای بیمه عمرمورد مطالعه: بیمه مرکزی ایران
کلیدواژه ها: آینده نگری، تقدیرگرایی، خردورزی، تقاضای بیمه عمر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
197. بررسی عوامل موثر بر توسعه بیمه های عمر در شهرستان خمین ازدیدگاه کارکنان بیمه
کلیدواژه ها: عوامل موثر بر بیمه عمر ، آگاهی مشتری ا بیمه عمر ، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: اولین همایش علمی پژوهشی علوم مدیریت و برنامه ریزی،آموزش و استاندارد سازی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
198. بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تقاضا و خرید بیمه نامه عمر(مطالعه موردی شرکت بیمه نوین سطح استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه عمر، عوامل اقتصادی، روانشناختی، اجتماعی، فرهنگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
199. بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی نوین بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی ، مدل 7p ، فروش ، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
200. آسیب شناسی فروش بیمه نامه در شبکه فروش بیمه های زندگی با رویکرد
کلیدواژه ها: بیمه عمر، کانالهای توزیع، کانالهای فروش بیمه، بعد محصول، رویکرد Xtriz
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11