لیست مقالات بیمه عمر
-
221. بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تقاضا و خرید بیمه نامه عمر(مطالعه موردی شرکت بیمه نوین سطح استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه عمر، عوامل اقتصادی، روانشناختی، اجتماعی، فرهنگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
222. بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی نوین بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی ، مدل 7p ، فروش ، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
223. آسیب شناسی فروش بیمه نامه در شبکه فروش بیمه های زندگی با رویکرد
کلیدواژه ها: بیمه عمر، کانالهای توزیع، کانالهای فروش بیمه، بعد محصول، رویکرد Xtriz
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
224. ارائه روش جدید ارزشگذاری قراردادهای بیمه عمر براساس ریسک سرمایه گذاری و مرگ و میر ایران
کلیدواژه ها: نرخ تضمینی و مشارکتی، ریسک مرگ و میر، ارزش در معرض خطر انتروپیک، قیمت گذاری قراردادهای اختیار آمریکایی، شبیه سازی مونت کارلو با تجزیه چولسکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
225. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بیمه های عمر و تکمیلی از دیدگاه کارکنان شرکتهای تابعه وزارت نیرو
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه تکمیلی، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
226. بررسی اثرپذیری تبلیغات شفاهی بیمه عمر از بازاریابی رابطه ای با رویکرد اعتماد و تعهد مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه کارآفرین در شهر مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، اعتماد، تعهد، تبلیغات شفاهی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی دست آوردهای نوین پژوهشی مدیریت حسابداری اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
227. تحلیل رفتار مشتریان بیمه عمر با استفاده از تکنیک داده کاوی
کلیدواژه ها: داده کاوی ، بیمه عمر ، تحلیل رفتارمشتری ، خوشه بندی ، الگوریتم K-means
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی درمهندسی برق و علوم کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
228. طبقات اجتماعی و باورهای مذهبی مردم شهرستان قوچان به عنوان عوامل تأثیرگذار در فرهنگ استفاده از بیمه عمر
کلیدواژه ها: بیمه عمرو پسانداز، رفتار مصرفکننده، خریدار، بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
229. شناسایی عوامل آمیخته های بازاریابی خدمات بیمه بر تصمیم گیری و انتخاب مشتریان مطالعه موردی: بیمه دانا
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، بیمه عمر و پس انداز، الگویP 8
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
230. بررسی رابطه ریسک گریزی و تقاضای بیمه عمر
کلیدواژه ها: بیمه عمر، ریسک، ریسک گریزی،ریسک پذیری، کژگزینی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
231. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی برتقاضای بیمه عمر در بیمه آسیا استان مازندران
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
232. بررسی تاثیر سلامت اجتماعی بر گسترش سرانه بیمه عمر در بیمه آسیا استان مازندران
کلیدواژه ها: سلامت، سلامت اجتماعی، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
233. تحلیل اثر بازاریابی رابطه مند برکیفیت خدمت، کیفیت رابطه و وفاداری مشتری در بیمه عمر و سرمایه گذاری
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت خدمت، کیفیت رابطه، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
234. راهکارهای توسعه و بازاریابی بیمه عمر با استفاده از مدل4C
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، بازاریابی، ارزش های مشتری پسند، هزینه خریداران، راحتی در خرید، روابط با مشتری
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
235. بهینه سازی چند هدفه عملکرد شعب بیمه در فروشبیمه عمر با استفاده ازتکنیکMOORA
کلیدواژه ها: شعب بیمه ، بهینه سازی چند هدفه ، روشMOORA
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
236. بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر فروش الکترونیکی بیمه عمر و پس انداز
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، فروش الکترونیکی بیمه عمر و پس انداز
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
237. برآوردتابع تقاضای بیمه عمردرایران با استفاده از مدل اقتصادسنجی توبیت
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، مدل توبیت ، رگرسیون کوانتیل ، ریسک ، درآمد سرانه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
238. تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر
کلیدواژه ها: آمیخته تبلیغات، میزان فروش خدمات، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
239. تاثیر جهت گیری بلند مدت بر تقاضای بیمه ی عمر
کلیدواژه ها: بیمه عمر، تقاضا، ابعاد فرهنگی هافستد، جهت گیری بلند مدت
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 2 -
240. ارزیابی نقش بیمه بانک ها در توسعه نظام مالی کشور
کلیدواژه ها: بازار مالی، تامین مالی، بیمه بانک، اطمیان، بیمه عمر و زندگی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 23