لیست مقالات بیمه عمر
-
241. تاثیر رفتار اخلاقی فروشنده بر وفاداری مشتری در بیمه های عمر (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، رفتار فروش اخلاقی، رضایت مشتری، اعتماد مشتری به شرکت، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 8 -
242. بررسی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش بیمه های عمردر شرکت بیمه معلم استان لرستان
کلیدواژه ها: آمیخته ترفیع،فروش،بیمه عمر
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
243. بررسی اثر تاکتیک های تأثیرگذاری مورد استفاده فروشندگان بر گروه های مختلف خریداران در فرایند فروش حضوری (مورد پژوهی: بیمه عمر شرکت بیمه سامان)
کلیدواژه ها: تاکتیک های تأثیر گذاری، فروش حضوری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 17 -
244. تخمین تابع تقاضای بیمه عمر در شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: تقاضای بیمه عمر ، درآمد واقعی، تورم ، حداقل مربعات کاملاً اصلاح شده FM-OLS
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 11 -
245. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمربا استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی در بیمه ایران در استان مازندران
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، شناسایی عوامل موثر بر فروش ،الویت بندی و رتبه بندی عوامل ،تصمیم گیری چندمعیاره
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
246. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمربا استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی در بیمه ایران در استان مازندران
کلیدواژه ها: الویت بندی و رتبه بندی عوامل، بیمه عمر، تصمیم گیری چندمعیاره، الویت بندی و رتبه بندی عوامل
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 20 -
247. اثر تورم بر تقاضای بیمه عمر در برنامه سوم و چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی
کلیدواژه ها: تقاضای بیمه عمر،تورم، برنامه های توسعه پنج ساله، الگوی OLS
محل انتشار مقاله: همایش ملی فرهنگ سازی اصلاح رفتارهای اقتصادی درایران امروز
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
248. مدل سنجش استراتژی های کسب و کار مبتنی بر نوآوری در صنعت بیمه و ارائه راهکار
کلیدواژه ها: استراتژی کسب و کار، نوآوری، صنعت بیمه، بیمه عمر، مدلTOWS
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
249. مدل سنجص استراتژی های کسب و کار مبتنی تحقیق و توسعه در خدمات صنعت بیمه و ارائه راهکار
کلیدواژه ها: استراتژی کسب و کار، نوآوری، صنعت بیمه، بیمه عمر، مدل TOWS
محل انتشار مقاله: نخستین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
250. ارزیابی تحلیلی کانال توزیع بیمه_بانک در اروپا،آسیا و ایران
کلیدواژه ها: بیمه - بانک - پیمان بیمه - بانک - صنعت بیمه - بیمه عمر و سرمایه گذاری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 21 -
251. تحلیل تاثیر تورم بر تقاضای بیمه های عمر
کلیدواژه ها: بیمه عمر تورم - –الگوی VAR ضریب نفوذ بیمه ای تورم انتظاری بار تکفل
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 20 -
252. تعیین حداقل نرخ تضمین بازده در بیمه های عمر و سرمایه گذاری با استفاده از مارتینگل ها
کلیدواژه ها: بیمه عمر و سرمایه گذاری، حداقل نرخ تضمین، مقیاس معادل مارتینگل
محل انتشار مقاله: هجدهمین همایش ملی و چهارمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 10 -
253. توسعه بیمه عمر تحولی در صنعت بیمه کشور
کلیدواژه ها: بیمه عمر، افزایش سرمایه گذاری، مدل توسعه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهاد اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 12 -
254. بررسی رفتار اخلاقی فروشندگان دروفاداری مشتریان بیمه های عمر
کلیدواژه ها: رفتار فروش اخلاقی، وفاداری مشتری، بیمه عمر، بازاریابی بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 15 -
255. بررسی اثرگذاری رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز با بهره گیری از مدل aida مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر رشت
کلیدواژه ها: بیمه عمر و پس انداز، مدل آیدا، رسانه های تبلیغاتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 18 -
256. آسیب شناسی بازاریابی و فروش بیمه درایران با نگاهی به اخلاق حرفه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی، بیمه عمر، شبکه فروش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 6 -
257. بررسی اهمیت نقش فروشندگان حرفه ای و مدیرانی مبتک ردر موفقیت شرکت های بیمه در بخش بیمه عمر
کلیدواژه ها: فروشندگان حرفه ای، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 8 -
258. بررسی آماری پیشنهادهای ارجاعی عمر و پس انداز بدلایل پزشکی ارزیابی خطر سلامت درپیشنهادهای عمر و پس انداز
کلیدواژه ها: بیمه عمر و پس انداز، اضافه نرخ، علل پزشکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 18 -
259. بیمه کردن به هرقیمت، بیمه شدنبه هرقیمت آیا منافع بیمه گران با شرکت های بیمه دریک راستاست؟
کلیدواژه ها: بیمه عمرو پس انداز، اضافه نرخ، علل پزشکی، کتمان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 9 -
260. شناسایی و رتبه بندی شاخصهایآمیخته بازاریابی بیمه عمر با استفاده از مدل 4c,4p
کلیدواژه ها: بیمه عمر، مدل 4p و مدل 4c بازاریابی و فروش، اولویت بندی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 14