لیست مقالات بیمه عمر
-
21. بررسی علل و عوامل عدم تمایل به بیمه عمر در استان بوشهر
کلیدواژه ها: عدم تمایل، بیمه، بیمه عمر، عوامل اجتماعی، عوامل اقتصادی، عوامل فرهنگی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس علمی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
22. تاثیر آگاهی و حسن نیت نمایندگان فروش بیمه های عمر در بازخرید زودتر از موعد بیمه نامه های عمر از طرف بیمه گذاران با تاکید بر نقش میانجی دانش
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بازخرید زودتر از موعد بیمه نامه، دانش، آگاهی، حسن نیت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس تحقیقات کاربردی علوم انسانی در مدیریت،مهندسی صنایع ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 24 -
23. بررسی تاثیر شیوع کرونا بر ارتقا فروش الکترونیکی بیمه عمر در شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه
کلیدواژه ها: بیمه عمر، کرونا، فروش الکترونیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
24. ارزیابی تطبیقی رویکردهای نوین بازاریابی در صنعت بیمه مورد مطالعه: بیمه های عمرو سرمایه گذاری شرکت های خصوصی
کلیدواژه ها: رویکردهای نوین، بیمه عمر و سرمایه گذاری، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
25. تاثیر بازاریابی الکترونیک بر میزان فروش بیمه های عمر و زندگی بیمه کارآفرین
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک، تجارت الکترونیک، بیمه عمر و زندگی، فروش.
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
26. مقایسه و تحلیل نظری ساختار بیمه تکافل خانواده و بیمه عمر متعارف با تاکید بر بیمه زندگی
کلیدواژه ها: بیمه تکافل خانواده، بیمه عمر، بیمه عمر متعارف، رشد میزان نفوذ بیمه.
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 19 -
27. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر سیستم های اطلاعاتی مدیریت در خدمات بیمه عمر با روش تحلیل سلسله مراتبی فازی
کلیدواژه ها: سیستم های اطلاعاتی مدیریت ؛ کیفیت اطلاعات؛ توانمندسازی ؛ پیچیدگی محیطی ، AHP فازی .
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۴
تعداد صفحات: 11 -
28. بررسی عوامل موثر بر افزایش فروش بازار بیمه های عمر(مطالعه موردی : بیمه عمر دی )
کلیدواژه ها: عوامل درون سازمانی ، عوامل برون سازمانی ، فروش بیمه ، بیمه عمر، بیمه دی .
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم انسانی و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 21 -
29. بیمه عمر و تاثیر اینترنت در بازاریابی آن
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، اینترنت، بازاریابی اینترنتی، بیمه، بیمه عمر.
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 7 -
30. بررسی بیمه ی عمر و سرمایه، موانع و چالش های آن
کلیدواژه ها: صنعت بیمه ، بیمه عمر ، موانع بیمه عمر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
31. مقایسه صلح تامینی با سایر نهادهای حقوقی مشابه
کلیدواژه ها: صلح تامینی،بیمه،بیمه عمر،عملیات بانکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
32. شناسایی و رتبه بندی انواع بیمه عمر در شرایط کرونا با روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، کرونا، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی ، تصمیم گیری فازی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
33. اولویت بندی شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه عمر در شرایط کرونا
کلیدواژه ها: بیمه عمر، کرونا، ویکور، روش های تصمیم گیری چند معیاره، تصمیم گیری فازی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16 -
34. بررسی عوامل موثر بر خرید بیمه گذاران خدمات بیمه عمر با استفاده از مدل اصلاح شده کاتلر و آرمسترانگ
کلیدواژه ها: خرید بیمه گذاران، خدما بیمه عمر، شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 23 -
35. بررسی عوامل تاثیر گذار در تحول دیجیتالی استراتژی های بازاریابی در زمان همه گیری ویروس کرونا
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال بازاریابی دیجیتال، بیمه عمر، پاندمی؛ کووید -۱۹، رضایت مشتری، مشارکت مشتری، قصد خرید
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
36. بررسی تاثیر هویت برند و اعتماد برند بر قصد خرید مشتریان بیمه عمر با تبیین نقش میانجی شخصیت برند (مطالعه موردی: مشتریان شعب بیمه سامان شهرهای رشت و تهران)
کلیدواژه ها: هویت برند، اعتماد برند، قصد خرید، شخصیت برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
37. بررسی علل عدم نفوذ گسترده بیمه عمر در ایران
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، بیمه عمر، عوامل درون سازمانی، عوامل برون سازمانی
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی فقه و حقوق، وکالت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
38. استفاده از تبدیل موجک به منظور بررسی و تحلیل بیمه ی عمر در ایران
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، ایران ، تبدیل موجک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
39. بررسی فقهی حقوقی صحت یا بطلان بیمه عمر و مقایسه آن با بعضی عقود مشابه
کلیدواژه ها: بیمه عمر، عقود معین، عقد مستقل، ذینفع بیمه نامه، اصل نسبی بودن قراردادها
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی فقه، حقوق و پژوهش های دینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 24 -
40. مدل ریاضی و کنترل بهینه الگوی بیمه عمر
کلیدواژه ها: ارزش اکچوئری ، کنترل ، بیمه ، عملکرد ، بیمه عمر ، مدل
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دستاورد نوین در مدیریت، تجارت، بورس، بانکداری و بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7