لیست مقالات بیمه عمر
-
41. تاثیر امنیت درک شده، سهولت درک شده ،لذت درک شده از خرید بر استفاده از NFC تلفن همراه در پرداخت ها در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه : پرداخت های بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه پاسارگاد)
کلیدواژه ها: امنیت درک شده، سهولت درک شده ،لذت درک شده از خرید، استفاده از NFC تلفن همراه در پرداخت ها
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس علمی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
42. بررسی تاثیر ، سهولت ،لذت و امنیت ادارکی از خرید بر استفاده از NFC تلفن همراه در پرداخت ها در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه : پرداخت های بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ملت)
کلیدواژه ها: سهولت درک شده، لذت درک شده از خرید، امنیت درک شده، استفاده از NFC تلفن همراه در پرداخت ها1
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس علمی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
43. تأثیر شبکه های اجتماعی بر خرید بیمه های عمر (مطالعه موردی: مشتریان بیمه پاسارگاد بابل)
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، آشنایی با برند، کیفیت اطلاعات برند، خرید بیمه عمر
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی تحقیقات کاربردی در اقتصاد پویا، مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
44. بررسی رضایت مندی استفاده کنندگان از خدمات بیمه بر انگیزه آنها در خرید بیمه عمر
کلیدواژه ها: بیمه گذار، بیمه گر، رضایت مندی مشتری، بیمه عمر، کیفیت خدمات بیمه ای
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
45. تاثیر قصد خرید و فاکتورهای اجتماعی جمعیت شناختی بر رفتار خرید واقعی بیمه (مورد مطالعه مشتریان بیمه عمر در استان اردبیل)
کلیدواژه ها: قصد خرید، رفتار خرید واقعی، فاکتورهای اجتماعی جمعیت شناختی، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
46. رفتارشناسی اقتصادی در رابطه با بیمه های عمر و نقش تورم در تقاضای بیمه عمر
کلیدواژه ها: رفتارشناسی اقتصادی، بیمه های عمر،تورم، سرمایه گذاری، تقاضای بیمه عمر
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
47. بررسی عوامل موثر بر خرید بیمه های عمر با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت و اعتماد مشتری (مطالعه موردی : بیمه عمر شرکت بیمه دی شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: اعتماد مشتری، رضایت مشتری، بیمه های عمر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
48. تاثیر استارت آپ ها در فروش بیمه عمر
کلیدواژه ها: استارآپ ، بیمه عمر ، اینشورتک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
49. بررسی آثار حقوقی تعهد طرفین و ذینفع سرمایه در قراردادهای بیمه عمر و سرمایه گذاری درصورت فوت بیمه گیر از دیدگاه قانون مدنی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بیمه گیر، تعهد طرفین، ذینفع سرمایه، قانون مدنی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
50. بررسی رابطه علیت هیشائو بین ریسک های اقتصادی، عواملی نهادی و جمعیتی با تقاضای بیمه عمر در ایران
کلیدواژه ها: بیمه عمر، ریسک های اقتصادی، عوامل نهادی، عوامل جمعیتی، علیت هیشائو
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
51. نقد و واکاوی بیمه های عمر و پس انداز در شرکت های سهامی بیمه پاسارگاد و آسیا(مطالعه موردی: شهر گرگان)
کلیدواژه ها: بیمه عمر و پس انداز، شرکت بیمه پاسارگاد، شرکت بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
52. نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بازاریابی بیمه عمر در شرکتهای بیمه ای حاضر در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی – بیمه عمر – نرخ بازده دارایی – بورس اوراق بهادار – پانل دیتا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس مدیریت،مهندسی صنایع،اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
53. بررسی عملکرد محصولات ترکیبی پویا در بیمه های عمر و مستمری های بازنشستگی بر ضریب نفوذ بیمه
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بیمه های مرتبط با واحد سرمایه گذاری با ضمانت، ترکیبی پویا، ضریب نفوذ بیمه. محصولات نوین بیمه های عمر.
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 24 -
54. بررسی نقش سطح سواد بیمه ای با رویکرد ترجیح مردم برای خرید بیمه های عمر در راستای ارتقاء ضریب نفوذ بیمه
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، سواد مالی ، سواد بیمه، ضریب نفوذ بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
55. ارزیابی تاثیر ابعاد فرهنگ ملی بر ضریب نفوذ بیمه زندگی
کلیدواژه ها: ضریب نفوذ بیمه عمر؛ ابعاد فرهنگ ملی هافستد؛ رگرسیون پانلی پویا؛ استنباط بیزی.
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
56. تاثیر نقش فروشندگان بیمه عمر و زندگی بر وفاداری مشتری
کلیدواژه ها: خصوصیات فروشنده، کیفیت ارتباط، افتار فروش رابطه گرا، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 33 -
57. عوامل موثر بر تقاضای بیمه عمر و پس انداز؛ بینش هایی از اقتصاد رفتاری
کلیدواژه ها: نظریه چشم انداز، زیان گریزی، رجحان زمانی، تقاضای بیمه عمر و پس انداز
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 27 -
58. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تقاضای بیمه عمر در ایران
کلیدواژه ها: شناسایی، اولویت بندی، بیمه عمر، ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
59. نقش و جایگاه شبکه فروش آموزش محور بیمه زندگی در ایران
کلیدواژه ها: بیمه، شبکه فروش، بیمه عمر، بیمه زندگی، آموزش محور
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
60. بررسی موانع درون سازمانی و برون سازمانی بر عدم توسعه بیمه عمر در کشور
کلیدواژه ها: صنعت بیمه ایران، بیمه عمر، موانع درون و برون سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11