لیست مقالات بیمه عمر
-
61. بررسی عوامل موثر بر انتخاب بیمه عمر از نگاه فروشندگان و متقاضیان در استان مازندران
کلیدواژه ها: بیمه1 ، بیمه عمر 2 ، انتخاب بیمه عمر3
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی، مدیریت و معارف اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
62. بررسی عوامل اجتماعی موثر بر تقاضای بیمه عمر (مان) در شرکت سهامی بیمه ایران
کلیدواژه ها: بیمه عمر، تقاضا، شرکت سهامی بیمه ایران، عوامل اجتماعی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
63. ارائه رویکردی ترکیبی از QFD فازی و برنامه ریزی ریاضی- مطالعه موردی: بیمه عمر
کلیدواژه ها: گسترش عملکردی کیفیت (QFD)، خدمات بیمه عمر، منطق فازی، برنامه ریزی ریاضی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
64. بررسی پویایی فروش بیمه عمرو پس انداز در شرکت های بیمه با استفاده از رویکرد سیستم دینامیک (مطالعه موردی شرکت بیمه آسیا)
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، بیمه عمر و پس انداز، شرکت بیمه ، شبکه فروش، حق بیمه، بازخرید ، پویایی سیستم
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
65. شناسایی و اولویت بندی میزان تاثیر شاخص های موثر بر فروش بیمه عمر با استفاده در حالت فازی (مطالعه موردی: بیمه سامان)
کلیدواژه ها: بیمه عمر، عدم قطعیت (فازی)، تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
66. دلایل توفیق شرکت بیمه معلم در بخش بیمه عمر و پس انداز از دیدگاه مشتریان فرهنگی شهر ایلام
کلیدواژه ها: بیمه عمر و پس انداز، بیمه اشخاص،بیمه مسئولیت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
67. بررسی عوامل موثر بر گسترش بیمه عمر با رویکرد Fuzzy AHP (مطالعه موردی:شرکت بیمه آسیا شعبه ابهر)
کلیدواژه ها: بیمه عمر، شرکت بیمه ، روش های تصمیم گیری ، Fuzzy AHP
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 5 -
68. بروزسازی بسترهای توانمندسازی شبکه فروش بیمه عمردرصنعت بیمه کشور
کلیدواژه ها: صنعت بیمه،توانمندسازی،تیم فروش،منابع انسانی،بیمه عمر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
69. بررسی متداول ترین رشته ها در قراردادهای مربوط به بیمه اتکایی
کلیدواژه ها: بیمه اتکایی آتش سوزی، هواپیما، کشتی و باربری، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی فقه و حقوق، وکالت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
70. بررسی تاثیر ابعاد روشهای تبلیغاتی موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی در شهر همدان)
کلیدواژه ها: روشهای تبلیغاتی، بیمه عمر پس انداز، بازاریابی، مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
71. نقش تبلیغات موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه اولویت بندی روش های تبلیغاتی در شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی شهر همدان
کلیدواژه ها: تبلیغات، بیمه عمر، آگهی تجاری، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
72. موانع توسعه بیمه های عمر در ایران و ارایه راهکارهای سیاستی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، توسعه بیمه، شاخص توسعه، توصیه های سیاستی، مشکلات ساختاری صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
73. مدل رژیم سوییچینگ برای قراردادهای صندوق تفکیک شده
کلیدواژه ها: مدل لگ نرمال، مدل رژیم سوییچینگ لگ نرمال، بیمه عمر متصل به سهام، کالیبره کردن دم چپ
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
74. عوامل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موثر بر توسعه بیمه های زندگی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، استان های اهل سنت و اهل تشیع، داده های تابلویی
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
75. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برتوسعه بیمه عمر با رویکرد MCDM
کلیدواژه ها: توسعه بیمه عمر، عوامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، شرکت بیمه، سیاست گذاری، روش تحلیل سلسله مراتبی، رویکرد MCDM
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
76. بررسی مدل ها و روش های نوین توانمندساز نظام بازاریابی و فروش بیمه عمر
کلیدواژه ها: شبکه بازاریابی و فروش، توانمندسازی، بیمه عمر، راهکارهای نوین بازاریابی
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
77. بررسی عوامل کمی موثر بر گرایش به بازخرید پیش از موعد بیمه عمر
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بازخرید بیمه عمر، تقدیرگرایی، سرمایه اجتماعی، امنیت سیاسی، امنیت اقتصادی
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 24 -
78. امکان سنجی پیاده سازی بیمه های عمر متصل به سهام در بازار بیمه کشور
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بیمه عمر متصل به سهام، امکان سنجی به روش تلوس، فرایند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
79. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مردم به بیمه های عمر
کلیدواژه ها: بیمه عمر، صنعت بیمه، تعهد، اعتماد، مشتری
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
80. بررسی عوامل موثر بر تقاضای بیمه های عمر درایران
کلیدواژه ها: بیمه عمر، رشد اقتصادی، تقاضای بیمه، نرخ تورم، نرخ بیکاری
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18