لیست مقالات بیمه عمر
-
81. بررسی عوامل توسعه نیافتگی بیمه های عمر و پس انداز در صنعت بیمه و ارایه راهکارهای مناسب
کلیدواژه ها: بیمه عمر و پس انداز، موانع توسعه، موانع اقتصادی، موانع اجتماعی، موانع فرهنگی، موانع مدیریتی
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
82. بررسی رابطه بین شهرت شرکت و نیت خرید بیمه عمر
کلیدواژه ها: شهرت شرکت، نیت خرید، بیمه عمر، مدل خرید، شرکت بیمه پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
83. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه بیمه عمر نوین درشهرمشهد)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، رضایت مشتریان ، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و نهمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
84. طبقه بندی شرکت های بیمه گر برای گروه های پنجگانه بیمه گذار با استفاده از ترکیب تکنیک های MADM و MCDM (مطالعه موردی: بیمه عمر)
کلیدواژه ها: طبقه بندی، MCDM, MADM، بیمه، بیمه گر، بیمه گذار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
85. مدل بندی و مدیریت ریسک حوادث فاجعه آمیز در بیمه عمر: چالش ها و راهکارهای آن در ایران
کلیدواژه ها: حوادث فاجعه آمیز، صندوق بیمه حوادث طبیعی، ریسک، بیمه زندگی، پوشش مازاد زیان، داده های حوادث فاجعه آمیز ایران
محل انتشار مقاله: بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
86. طراحی الگوی بخش بندی مشتریان بیمه عمر بر مبنای مدل LRFM با استفاده از هوش مصنوعی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بخش بندی مشتریان، داده کاوی، بیمه عمر، مدل RFM
محل انتشار مقاله: بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
87. مشتری مداری و بیمه های عمر (با تاکید بر بیمه های عمر و تشکیل سرمایه)
کلیدواژه ها: بیمه های عمر، مشتری مداری، نیازهای بیمه گذاران بیمه عمر و تشکیل سرمایه – پیگیری مشتریان شاخص های مهم در اندازه گیری رضایت مشتریان در دو بخش کمی و کیفی
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 1 -
88. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بیمه عمر
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان، بیمه عمر، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات بیمه عمر، اعتماد مشتریان، رفتار حرفه ای فروش، تعهد مشتریان
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 18 -
89. تجزیه و تحلیل بهینه نیازهای مشتریان بیمه های عمر و پس انداز با مدل مانو
کلیدواژه ها: بیمه عمر، مدل کانو، مشتری
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
90. بهبود مشتری مداری در صنعت بیمه: کاربردی از تکنیک گسترش عملکردی کیفیت (QFD)
کلیدواژه ها: مشتری مداری، تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (QFD)، بیمه، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 21 -
91. بررسی تاثیر به کارگیری ابزار ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در افزایش تمایل به خرید بیمه های عمر و سرمایه گذاری
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات، کاربرد اطلاعات، زیرساخت اطلاعات، بیمه عمر و سرمایه گذاری
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
92. تحلیل تجربی رابطه پولشویی و تقاضای بیمه عمر در ایران طی دوره 1350-1390
کلیدواژه ها: پولشویی، تقاضای بیمه عمر، آزمون علیت گرنجری
محل انتشار مقاله: بیستمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
93. کاربرد داده کاوی در پیش بینی بازخرید بیمه نامه در صنعت بیمه عمر
کلیدواژه ها: پیش بینی ریزش مشتریان، بازخرید بیمه نامه، داده کاوی، رده بندی، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 18 -
94. بررسی عوامل موثر بر تقاضای اینترنتی بیمه عمر در ایران
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه عمر، فاوا، اینترنت، تقاضای بیمه عمر
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 19 -
95. بررسی اثر وجود انتخاب نامساعد در بیمه درمان تکمیلی بر بازار بیمه عمر ایران
کلیدواژه ها: انتخاب نامساعد، مدل رگرسیون لجستیک، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 17 -
96. اخلاق حرفه ای در صنعت بیمه های زندگی و بررسی عوامل تاثیر گذار بر آن (مورد مطالعه، یک شرکت بیمه)
کلیدواژه ها: رفتار حرفه ای، بیمه عمر، نهادینه شدن اخلاق حرفه ای، تصمیم گیری های غیر اخلاقی
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
97. نقش نیروی انسانی در مشتری مداری و وفادارسازی در بیمه های زندگی
کلیدواژه ها: نیروی انسانی، بیمه عمر، خدمات، مشتری مداری، وفاداری، بازاریابی داخلی
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 22 -
98. لزوم فرهنگ سازی برای توسعه بیمه های عمر برمبنای الگوی فرایندی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، فرهنگ، فرهنگ بیمه عمر، ترویج، ترغیب، وفاداری
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
99. قیمت گذاری بیمه های عمر: روش رگرسیون خطی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، قیمت گذاری، حق بیمه، نسبت حق بیمه به سرمایه بیمه شده، احتمال مرگ و میر، ریسک
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 15 -
100. شناسایی ویژگی های تقاضای بیمه عمر انفرادی در ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه کارآفرین)
کلیدواژه ها: بیمه عمر، تقاضای بیمه عمر، شرکت بیمه کارآفرین، مدل ols، بیمه شده، بیمه گذار
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 18