لیست مقالات بیمه عمر
-
121. بررسی تاثیرعوامل اجتماعی بر تقاضای بیمه عمر(بیمه عمر بیمه پاسارگاد استان تهران)
کلیدواژه ها: عوامل اجتماعی ، تقاضای بیمه عمر،بیمه عمر
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
122. شناسایی رابطه بین رضایت مشتری با نیت خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد شهر تهران)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، نیت خرید مجدد، بیمه عمر، بیمه پاسارگاد
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
123. شناسایی رابطه بین شهرت شرکت و رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد شهر تهران)
کلیدواژه ها: شهرت شرکت، رضایت مشتری، بیمه عمر، بیمه پاسارگاد
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
124. بررسی رابطه بین شهرت شرکت و نیت خرید بیمه عمر (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد شهر تهران)
کلیدواژه ها: شهرت شرکت، نیت خرید، بیمه عمر، شرکت بیمه پاسارگاد
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
125. موضوع بیمه ، مطالعه موردی: نگاهی عمیق تر به بیمه عمر
کلیدواژه ها: تاریخچه بیمه در ایران ، اهمیت بیمه ، بیمه عمر ، انواع بیمه و انواع بیمه عمر
محل انتشار مقاله: چهارمین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
126. بررسی عوامل تاثیر گذار بر تقاضای بیمه های زندگی و سرمایه گذاری در بین مشتریان شرکت بیمه ملت
کلیدواژه ها: بیمه عمر و سرمایه، عوامل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، داخلی یا سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
127. عوامل تاثیرگذار بر سودآوری بیمه عمر مطالعه موردی: شرکت های بیمه ایران
کلیدواژه ها: سودآوری، حق دریافتی بیمه عمر، حق دریافتی بیمه های غیر عمر،تورم، GD
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
128. تاثیر گسترش بیمه های عمر بر اقتصاد مقاومتی
کلیدواژه ها: اقتصاد مقاومتی، بیمه عمر و حق بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
129. مدیریت ریسک و بیمه برای دانشجویان در دانشگاه ها
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک، دانشگاه ها، بیمه عمر، بیمه دانشجویی
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
130. بررسی گسترش بیمه های عمر و سرمایه گذاری برامید به زندگی دربین اقشار کم درآمد
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه عمر، امید به زندگی،قشر کم درآمد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
131. بررسی تاثیر توسعه مهارت بازاریابان بر فروش بیمه های عمر از طریق شبکه های مجازی
کلیدواژه ها: مهارت بازاریابان،مهارتهای فنی و تخصصی، مهارتهای ارتباطی،مهارتهای ادراکی،شرکت های بیمه،فروش بیمه عمر،فروش مجازی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
132. بررسی تاثیر ویژگی های ذاتی نام تجاری بر تصمیم به خرید بیمه عمر در شرکت بیمه سامان
کلیدواژه ها: بیمه، تصمیم به خرید، برند، بیمه عمر سامان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری و فرهنگ اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
133. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی و فروش بیمه های عمر در شرکت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بازاریابی، فروش، شرکت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 1 -
134. تاثیرهزینه های درمان وامید به زندگی برتقاضای بیمه اشخاص
کلیدواژه ها: هزینه های درمانی،بیمه عمر، بیمه درمان، امید به زندگی، اتورگرسیون با وقفه های توزیعی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
135. شناسایی ابعاد و عوامل موثر بر فروش بیمه نامه عمر با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چندمعیاره مطالعه موردی:شرکت بیمه پارسیان استان البرز
کلیدواژه ها: فروش بیمه عمر، تصمیم گیری چند معیاره، بازاریابی، بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 1 -
136. نقش فروشندگان در توسعه وفاداری مشتریان بیمه عمر
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، وفاداری مشتری ، رضایت مشتری ، تعهد مشتری، اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
137. عوامل موثر بر استقبال مردم از بیمه های عمر و پس انداز و وظیفه مدیران اجرایی در این راستا
کلیدواژه ها: بیمه عمر و پسانداز، استقبال، تاثیر، مدیران اجرایی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
138. بررسی رابطه بین بازاریابی مستقیم با میزان فروش خدمات بیمه ای مطالعه مورد : خدمات بیمه عمر و پس انداز شرکت بیمه آسیا در شهر بجنورد
کلیدواژه ها: بازاریابی مستقیم، میزان فروش خدمات بیمه ای ، شرکت بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
139. جستاری بر بازارشناسی صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه عمر پارسیان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازارشناسی، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 27 -
140. بازاریابی شبکه ای و فروش بیمه عمر ( زندگی ) و اخلاق بازاریابی
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه ای، فروش بیمه عمر (زندگی)، اخلاق بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، مطالعات فرهنگی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10