لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
1. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه در شهرستان شیروان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند،اعتماد، تعهد، ارتباطات و مدیریت تعارض
محل انتشار مقاله: بیست و چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 11 -
2. سی تاثیر داده های بزرگ(big data) بر چابکی و قابلیت های نوآوری بازاریابی شرکت های بیمه(مورد مطالعه شرکت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند،اعتماد، تعهد، ارتباطات و مدیریت تعارض
محل انتشار مقاله: بیست و چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 11 -
3. شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی ارجاعی شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی ارجاعی، شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت کسب و کار در دنیای دیجیتال
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 20 -
4. بررسی تاثیر مدیریت دانش بربازاریابی بیمه اجتماعی(مطالعه موردی: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، بازاریابی بیمه اجتماعی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 17 -
5. تاثیر عملکرد شرکت و نفوذ اجتماعی بر تصویر محصول با نقش میانجی تبلیغات کلامی ؛ (مطالعه موردی : محصولات تکافل در صنعت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: عملکرد شرکت ، تکافل ، نفوذ اجتماعی ، تصویر محصول ، تبلیغات دهان به دهان ،بیمه گری
محل انتشار مقاله: سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع تکامل زیست بوم صنعت بیمه «تکافل، حکمرانی و فناوری های نوین»
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 31 -
6. تاثیر قابلیت های بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کار در شرکت های بیمه با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی
کلیدواژه ها: قابلیت های بازاریابی دیجیتال، دوسوتوانی سازمانی ، عملکرد کسب و کار، شرکت های بیمه ؛
محل انتشار مقاله: سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع تکامل زیست بوم صنعت بیمه «تکافل، حکمرانی و فناوری های نوین»
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
7. تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی در ساختار بیمه و تکافل
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی ، قابلیت های بازاریابی پویا، پویایی بازار، مزیت رقابتی .
محل انتشار مقاله: سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع تکامل زیست بوم صنعت بیمه «تکافل، حکمرانی و فناوری های نوین»
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 22 -
8. تاثیر بازاریابی نسل ۴ بر قصد خرید در صنعت بیمه و نظام تکافل
کلیدواژه ها: نسل چهارم بازاریابی ، رضایت مشتری ، قصد خرید، نسل هزاره.
محل انتشار مقاله: سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع تکامل زیست بوم صنعت بیمه «تکافل، حکمرانی و فناوری های نوین»
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 23 -
9. واکاوی مولفه های بازاریابی اجتماعی در راستای توسعه بین المللی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی ، توسعه بین المللی ، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع تکامل زیست بوم صنعت بیمه «تکافل، حکمرانی و فناوری های نوین»
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
10. تاثیر هوش تجاری و روش یادگیری مشارکتی بر بازاریابی (مورد مطالعه : شرکت های بیمه ی استان آذربایجان شرقی )
کلیدواژه ها: صنعت بیمه ،هوش تجاری ، بازاریابی ،یادگیری مشارکتی ، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع تکامل زیست بوم صنعت بیمه «تکافل، حکمرانی و فناوری های نوین»
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 15 -
11. آینده بازاریابی اینشورتک های سبز مبتنی بر هوش مصنوعی
کلیدواژه ها: بازاریابی اینشتورتک ، اینشورتک ، اینشورتک سبز، بیمه سبز، هوش مصنوعی
محل انتشار مقاله: سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع تکامل زیست بوم صنعت بیمه «تکافل، حکمرانی و فناوری های نوین»
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 22 -
12. مروری بر کارایی نسبی شبکه بازاریابی بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران
کلیدواژه ها: کارایی، شبکه بازاریابی، بیمه عمر، شرکت سهامی بیمه ایران.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 9 -
13. تاثیر بازاریابی رابطه مند استراتژیک بر علاقه و تعهد مشتری نسبتبه نام تجاری(مطالعه موردی: بیمه ایران استان البرز)
کلیدواژه ها: بازاریابی، استراتژیک، تعهد و علاقه مشتری، بیمه
محل انتشار مقاله: دهمین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 15 -
14. مدیریت بازاریابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت بازاریابی،صنعت بیمه،فروش،مشتری،خلق ارزش
محل انتشار مقاله: دهمین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 8 -
15. تقسیم بندی مشتریان بیمه و استراتژی بازاریابی با استفاده از یادگیری ماشین
کلیدواژه ها: تقسیم بندی مشتریان بیمه، استراتژی بازاریابی، یادگیری ماشین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازرگانی بین الملل، مطالعات اقتصادی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 9 -
16. تاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: هوش تجار ی، عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، یادگیری مشارکتی ، صنعت بیمه ، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 13 -
17. تاثیر رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین بر امکان پیاده سازی باندلینگ اجتماعی در شبکه فروش بیمه دانا و تعاون
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی ؛تبل یغات آنلاین ؛باندلینگ اجتماعی .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 6 -
18. اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیک در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی ، کسب وکار دیجیتال، بیمه .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 6 -
19. ارائه الگوی بهینه سازی موتور جستجو جهت بازاریابی به عنوان یک ابزار کارآمد در شرکت بیمه
کلیدواژه ها: بهینه سازی، موتور جستجو، شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 27 -
20. بیمه و رسانه های اجتماعی (مروری براستراتژی های بازاریابی)
کلیدواژه ها: بیمه، رسانه های اجتماعی، استراتژی های بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، تعامل با مصرف کننده.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 11