لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
1. اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی برای شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی؛ اولویت بندی؛ ابزار؛ بیمه
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 6 -
2. تاثیر سرمایه انسانی بر ابعاد ظرفیت های بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی قابلیت سنجش بازار و قابلیت مدیریت برند (موردمطالعه: بیمه ایران در استان چهارمحال و بختیاری)
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی، ظرفیت بازاریابی، قابلیت سنجش بازار، قابلیت مدیریت برند، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
3. بررسی بازاریابی دیجیتال در توسعه صنعت بیمه
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، بازاریابی دیجیتال، اینترنت، بازار.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
4. بررسی اثر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: بیمه البرز)
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه های اجتماعی، وفاداری مشتریان، اعتماد به برند، بیمه البرز
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
5. تدوین الگوی ریسک پذیری شرکت های بیمه بر پایه قابلیت های بازاریابی پوشایی و ریسک پذیری مشتری
کلیدواژه ها: بازاریابی پوشایی، سازمان، ریسک، بیمه ، مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش ها و راهکارها)
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
6. بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر تداوم خرید با توجه به نقش میانجی اعتماد به کارکنان و اعتماد به برند و نقش تعدیلگر تبلیغات (مورد مطالعه: شرکت بیمه کوثر استان خوزستان)
کلیدواژه ها: حمایت اجتماعی، تداوم خرید، اعتماد به کارکنان، اعتماد به برند، تبلیغات
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
7. مروری بر روش های شناسایی فاکتورهای موثر در رویگردانی مشتریان درصنعت بیمه با استفاده از مدل های یادگیری ماشین
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، استراتژی های بازاریابی، رویگردانی مشتری، داده کاوی، یادگیری ماشین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مهندسی و علوم کاربردی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
8. نقش بازاریابی رابطه مند بر ایجاد مزیت رقابتی با میانجیگری رضایتمندی و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه (مطالعه موردی مشترریان شرکت بیمه سینا)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مزیت رقابتی، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در پژوهش های مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
9. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان بیمه های عمر و زندگی با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد در شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، قابلیت های بازاریابی، تصمیم گیری خرید مشتریان، بیمه های عمر و زندگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در پژوهش های مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
10. بررسی رابطه بازاریابی اخلاقی با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد بازار (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران استان اردبیل)
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، مسئولیت پذیری اجتماعی، عملکرد بازار شرکت بیمه ایران، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
11. بررسی نقش تبلیغات، آموزش و کیفیت خدمات بیمه ای، بر فروش بیمه زندگی
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، تبلیغات، آموزش، فروش
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
12. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بیمه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، عملکرد بازاریابی، ابعاد عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
13. بررسی نقش تبلیغات در میزان سود دهی: مطالعه ی موردی شرکت های بیمه گزار شهر همدان، ایران
کلیدواژه ها: تبلیغات بیمه، افزایش سوددهی، تبلیغات چهره به چهره، همدان، بیمه گزار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
14. تعیین اثرات اعتبار تجاری و آگاهی از قیمت بر اساس تاثیر پذیری از تبلیغات بر درک و دانش واقعی کمیس یون پرداخت شده بوسیله اعضای صندوق های بازنشستگی
کلیدواژه ها: آگاهی از قیمت، استفاده از قیمت به عنوان نشانه کیفیت، قیمت متاثر از تبلیغات، درک و دانش واقعی بیمه گزاران از پرداخت حق بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
15. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاق مدار بر رفتار شهروندی ارباب رجوع در بیمه ایران شهر ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی اخلاق مدار، رفتار شهروندی، رفتار شهروندی ارباب رجوع
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
16. واکاوی پیشران های بازاریابی بیمه در صنعت ورزش
کلیدواژه ها: بیمه ، ورزش، بازاریابی، پیش ران ، صنعت
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و ششمین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 3 -
17. بررسی عوامل موثر در بازاریابی بیمه های مهندسی در ایران
کلیدواژه ها: بیمه مهندسی، زیرساخت های فناوری اطلاعات، کیفیت خدمات ارائه شده، بازاریابی شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
18. بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی و اعتماد مشتری بر قصد خرید با نقش میانجی مشارکت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه های عمر استان قم )
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه های اجتماعی ، اعتماد مشتری ، قصد خرید ، مشارکت مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
19. بررسی روش های نوین بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اثربخشی آن بر شرکت های بیمه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی؛ مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )؛ رضایت مشتری؛ مدیریت دانش مشتری؛ صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
20. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات بازاریابی پارتیزانی مشتریان با نقش میانجی گری رفتار مشتریان (شعب بیمه ایران در شهرستان بجنورد)
کلیدواژه ها: بازاریابی پارتیزانی،بیمه ایران،معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16