لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
181. رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی داخلی کارکنان با استفاده از روش AHP فازی (مطالعه موردی : بیمه آسیا)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، HAP فازی، بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
182. بررسی مقررات بازاریابی و فروش آنلاین بیمه در کشورهای منتخب
کلیدواژه ها: مقررات، بازاریابی، فروش، آنلاین
محل انتشار مقاله: بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
183. جایگاه بازاریابی دیجیتالی و ریسک آن در فروش بیمه زندگی
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، بازاریابی دیجیتالی، فروش
محل انتشار مقاله: بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
184. رتبه بندی شاخص های خرید بیمه های زندگی با رویکرد نیاز محور نمودن محصولات بیمه ای
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی، تحلیل نیاز مشتری
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 34 -
185. بررسی عوامل زمینه ای و وفاداری به برند بر تصمیم خرید بیمه گذاران اتومبیل در تهران
کلیدواژه ها: عوامل زمینه ای، مشتری مداری، برند، بیمه، شرکت های بیمه ای
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
186. نقش مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در افزایش وفاداری مشتریان صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت با مشتری الکترونیکی، رضایت مشتری، بهبود خدمات، بازاریابی
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
187. میزان تاثیر عناصر مدل مدیریت یکپارچه خدمات بر فروش بیمه نامه آتش سوزی در کشور
کلیدواژه ها: بیمه آتش سوزی و خطرهای تبعی، آمیخته بازاریابی، مدیریت یکپارچه خدمات
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 25 -
188. مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: صنعت بیمه استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، اعتماد، رضایت، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
189. فنون بازاریابی آشوب در جهت مشتری مداری عملی در صنعت بیمه ایران
کلیدواژه ها: نظریه آشوب، بازاریابی آشوب، مشتری مداری، صنعت بیمه، ایران
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
190. شناسایی شاخص های تبلیغات اثربخش در فرآیند جذب مشتریان بیمه و ارتقای فرهنگ بیمه در کشور
کلیدواژه ها: تبلیغات، تبلیغات رسانه ای، اثربخشی رسانه ای، صنعت بیمه، رشد و توسعه صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
191. رابطه بین بازاریابی خدمات و وفاداری مشتریان ( از طریق ارزش ادراک شده و رضایت مشتری)
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات، وفاداری، ارزش ادراک شده، رضایت مشتری و صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
192. تعیین اولویت اثربخشی جذبه های منطقی یا عاطفی در پیام های تبلیغاتی شرکت های بیمه، به منظور جذب بیمه گذاران
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه گذار، تبلیغات، پیام تبلیغات، اثربخشی
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 22 -
193. تاثیر ساختار سرمایه بر رضایت مندی مشتری در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری، ساختار سرمایه، تبلیغات، شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
194. تاثیر اعتبار برند بر رضایت مشتری، وفاداری بیمه گذاران و تعهد مستمر در یک شرکت بیمه
کلیدواژه ها: اعتبار برند، وفاداری مشتری، رضایت بیمه گذاران، تعهد مستمر، شرکت بیمه کوثر
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 26 -
195. بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات
کلیدواژه ها: بیمه های زندگی، کیفیت خدمات بیمه ای، فروش
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 27 -
196. بررسی عوامل موثر بر افزایش فروش بیمه های مهندسی با تاکید بر جذب و نگهداری مشتریان
کلیدواژه ها: بیمه های مهندسی، رضایت مشتریان، بازاریابی، تولید ناخالص ملی و روش SPSS
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 18 -
197. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری بیمه گذاران بیمه مسیولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان
کلیدواژه ها: وفاداری، بازاریابی، مشتری، بازاریابی رابطه مند
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
198. جای خالی ارزش برند بیمه گران در محاسبه توانگری شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ارزش برند،بیمه،توانگری مالی، استاندارد ایزو 10668
محل انتشار مقاله: بیستمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 20 -
199. نقش نیروی انسانی در مشتری مداری و وفادارسازی در بیمه های زندگی
کلیدواژه ها: نیروی انسانی، بیمه عمر، خدمات، مشتری مداری، وفاداری، بازاریابی داخلی
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 22 -
200. نظام مشتری مداری در بیمه های زندگی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند بیمه و بیمه زندگی
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 21