لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
201. بررسی چالش ها و زیر ساخت های لازم در صدور بیمه نامه عمر الکترونیکی در ایران
کلیدواژه ها: بیمه نامه الکترونیکی ، پول الکترونیک ، زیر ساخت فناوری، شبکه فروش بیمه، بیمه نامه آنلاین، بازاریابی اینترنتی، بیمه عمر، صفحه به صورت، صفحه به صفحه، بازار مجازی
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 19 -
202. بررسی بازاریابی و فروش شرکت های بیمه و راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی- بیمه های زندگی)
کلیدواژه ها: فروش، بیمه های زندگی، عوامل درون سازمانی، الگوی تصحیح خطا
محل انتشار مقاله: نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
203. عوامل موثر بر رفتار مشتریان درخرید الکترونیکی بیمه نامه های شرکت بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، بیمه الکترونیکی، رفتار مصرف کننده، بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: پانزدهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی بیمه و توسعه«عملیاتی کردن برنامه تحول در صنعت بیمه»
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 22 -
204. موانع الزامات عملیاتی نصب و استقرار سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات در سایت های ستادی، نظارتی، تولیدی و توزیعی صنعت بیمه کشور و پروژه های مورد نیاز در این زمینه
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، بیمه الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، داده کاوی، زیر ساخت کاربرد فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: پانزدهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی بیمه و توسعه«عملیاتی کردن برنامه تحول در صنعت بیمه»
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 42 -
205. بررسی روش بازاریابی کارگاهی بیمه های عمر در کشورهای منتخب
محل انتشار مقاله: چهاردهمین همایش ملی و اولین کنفرانس بین المللی بیمه و توسعه «راهکارهای توسعه بیمه های خرد (Life Insurance)»
سال انتشار: ۱۳۸۶
تعداد صفحات: 30 -
206. طراحی و تبیین الگوی مفهومی بازاریابی بیمه های عمر با استفاده از مدل 4c
کلیدواژه ها: بیمه های عمر، مدل 4C، بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهاردهمین همایش ملی و اولین کنفرانس بین المللی بیمه و توسعه «راهکارهای توسعه بیمه های خرد (Life Insurance)»
سال انتشار: ۱۳۸۶
تعداد صفحات: 28 -
207. بازاریابی رابطه ای، راهبردی مناسب در پیشبرد بیمه های خرد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، خدمات مالی، خدمات مالی خرد بیمه، بیمه های خرد
محل انتشار مقاله: سیزدهمین سمینار بیمه و توسعه «بیمههای خرد»
سال انتشار: ۱۳۸۵
تعداد صفحات: 47 -
208. بررسی رابطه بین هوشمندی سازمانی و بازاریابی الکترونیکی در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: سازمان هوشمند، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
209. بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر هوشمندی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت های بیمه خصوصی)
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی، هوشمندی سازمانی، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
210. بررسی تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی با تاکید بر یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های بیمه ایران شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: هوش تجاری، بازاریابی، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
211. ارایه راهکار خلاقانه و نوین در ارتباطات بازاریابی و ترجیح برند بر رقابت پذیری صنعت بیمه البرز استان خراسان شمالی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه ی برند، ترجیح برند، ارتباطات بازاریابی، رقابت پذیری صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
212. بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و هوش تجاری با عملکرد بازاریابی در نمایندگی های بیمه کارآفرین شهر تهران
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، هوش تجاری، عملکرد بازاریابی، بیمه کارآفرین
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
213. شخصیت برند بیمه پاسارگاد در شهرستان ساری
کلیدواژه ها: برند، شخصیت برند، ابعاد برند، نام تجاری، شناسه، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
214. بررسی تاثیر تبلیغات و ترفیعات فروش بروفاداری نام تجاری (مطالعه موردی : مشتریان شرکت بیمه سینا)
کلیدواژه ها: ترفیعات پولی، ترفیعات غیرپولی، بازاریابی، بیمه سینا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
215. بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: بیمه ایران استان خراسان جنوبی)
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، حس بینایی، حس شنوایی، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
216. بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیم گیری خرید (مورد مطالعه: بیمه ایران استان خراسان جنوبی)
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، تصمیم گیری خرید، مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
217. تاثیر ارزش مشتری و تصویر برند بر وفاداری مشتریان (موردمطالعه صنعت بیمه)
کلیدواژه ها: ارزش مشتری، تصویر برند، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
218. مدیریت برند در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: برند ، صنعت بیمه، قدرت برند، مدیریت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
219. نقش بازاریابی موثر در ارتقاء فروش بیمه
کلیدواژه ها: بیمه، بازاریابی، فروش، خدمات
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
220. تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری مطالعه موردی: (بیمه معلم حوزه تنکابن و رامسر)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند ، کیفیت ارتباطات، مدیریت تعارض، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 28