لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
221. بازاریابی اجتماعی در سازمان بیمه سلامت ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه همگانی، پزشک خانواده، اهداف راهبردی
محل انتشار مقاله: چهارمین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
222. نقش تبادل دانش ضمنی بر نوآوری بازاریابی و عملکرد سازمان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، دانش ضمنی، صنعت بیمه، مدیران ارشد، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
223. رابطه بین ارزش ویژه برند با کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت بیمه (مورد مطالعه : بیمه آسیا شهر رشت)
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت درک شده برند، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
224. ارایه مدل ارزیابی بیرونی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی بیرونی، بازاریابی درونی، صنعت خدمات بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
225. بانک بیمه: بازاریابی محصولات بیمه ای از مسیر بانک ها
کلیدواژه ها: بانک بیمه، کانال های توزیع، تحلیل سلسه مراتبی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
226. عملکرد سرمایه گذاری بیمه، بررسی نقش روش های بازاریابی
کلیدواژه ها: روش های بازاریابی، عملکرد شرکت، قابلیت های بازار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
227. بررسی تاثیر برند سازمانی بر وفاداری مشتری شرکت های بیمه ای
کلیدواژه ها: برند سازمانی، وفاداری مشتری، شرکتهای بیمه ای
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
228. پویایی شناسی نقش کانال های بازاریابی در سهم از بازار صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کانال های بازاریابی، کانال های توزیع، سهم از بازار، صنعت بیمه، پویایی شناسی سامانه ها، مدلسازی پویا
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
229. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، استراتژی بازاریابی، بازاریابی یکسان، بازاریابی تفکیکی، بازاریابی تمرکزی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
230. تحلیل کاربری و ارایه الگوریتم نوین ترجیح برند با توجه به رقابت پذیری صنعت بیمه
کلیدواژه ها: ترجیح برند، رقابت پذیری صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
231. ارایه طرحی نوین در صنعت بیمه با توجه به تاثیر ارزش ویژه برند در ارتباطات بازاریابی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه ی برند، ترجیح برند، ارتباطات بازاریابی، رقابت پذیری صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
232. تاثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت با نقش واسط های شخصیت برند در مشتریان بیمه ایران
کلیدواژه ها: اعتماد برند، هویت برند، بشارت برند، شخصیت برند، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
233. عوامل موثر بر تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی (مطالعه موردی نمایندگی های بیمه ایران شهرستان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: کیفیت ارتباط بین عملکرد، اعتماد به همکاران، فرصتهای اجتماعی، حمایت مدیریت عالی، دانش ضمنی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
234. بررسی رابطه بین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند و عملکرد سازمانی شرکت بیمه پاسارگاد ( مورد مطالعه: شرکت های بیمه پاسارگاد شهر ارومیه )
کلیدواژه ها: تاکتیک های بازاریابی رابطه مند، عملکرد سازمانی، بیمه پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
235. بازاریابی خدمات بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی بیمه، آمیخته بازاریابی، توسعه صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
236. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت های بیمه مطالعه موردی: بیمه البرز در استان اصفهان
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، رضایت مشتریان، بیمه البرز، اصفهان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
237. تحلیل شهرت برند و ارزش ویژه در بیمه پاسارگاد
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی شرکت، عملکرد برند، ارزش ویژه برند، شهرت سازمان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت،کارآفرینی و مهارت های ارتباطی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
238. شناسایی عوامل اثر گذار بر نگرش افراد نسبت به تبلیغات شرکت های بیمه جهت استفاده از ماتریس swot
کلیدواژه ها: تبلیغات ، SWOT، استراتژی، نگرش افراد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
239. بررسی اثربخشی سیستم های اطلاعاتی مدیریت در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: اثربخشی، زنجیره ارزش بیمه، بازاریابی روابط با مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
240. بررسی رابطه تبلیغات شفاهی و نگرش مشتریان در بازار خدمات بیمه های زندگی (مطالعه موردی: بیمه ایران و بیمه پارسیان)
کلیدواژه ها: تبلیغات شفاهی، نگرش، بیمه های زندگی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20