لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
221. سهم شاخص های بازاریابی شبکه ای در کارایی و اثربخشی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کارایی، اثر بخشی، بازاریابی شبکهای، بیمه ایران، بیمه دانا.
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
222. بررسی رفتارهای شهروندی برند بر عملکرد مشتری درصنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه ایران)
کلیدواژه ها: رفتارهای شهروندی برند، عملکرد مشتریان، شرکت بیمه ایران.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25 -
223. بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگهی و عمل خرید به بیمه گذاران در زمینه بیمه های بازرگانی در بیمه ایران
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، بیمه های بازرگانی، عمل خرید، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
224. رابطه بین هویت برند و عملکرد کارکنان در شعبات بیمه پاسارگاد استان گلستان
کلیدواژه ها: هویت، برند، عملکرد کارکنان، بیمه، پاسارگاد، ارزیابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
225. تاثیرات استراتژی های بازاریابی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر سیستم های اداری در صنایع بانکداری و بیمه
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی، عملکرد سازمانی، سیستم های اداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
226. بررسی نقش تبلیغات تجاری برآگاهی و عمل خرید بیمه گزاران در زمینه بیمه های آتش سوزی در شهر بندرعباس
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، بیمه گزاران،بیمه های آتش سوزی ، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
227. تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، مشتری مداری ، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
228. اندازه گیری وفاداری مشتریان بر اساس سبک رهبری مدیران، ارزش ویژه برند و خدمات ارائه شده با استفاده از فرایند سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی: شرکت بیمه سرمد)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، ارزش ویژه برند، کیفیت خدمات، سبک رهبری، تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
229. عوامل درون سازمانی موثر بر افزایش سودآوری شرکت سهامی بیمه ایران استان فارس ( دیدگاه کارشناسان و مدیران )
کلیدواژه ها: بیمه، سرمایه انسانی، مدیریت ارتباط بامشتری، فعالیت های بازاریابی، فناوری های اطلاعاتی وارتباطی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
230. بررسی عوامل موثر بر ترجیح برند و قصد خرید مشتری (مطالعه موردی شرکت های بیمه ایران شهرستان خرم آباد)
کلیدواژه ها: برند خدماتی، ارزش برند، گرایش برند، تصویر برند، قصد خرید.
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
231. سنجش تعیین سطح رعایت استانداردهای اخلاقی آمیخته بازاریابی خدمات درشرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: استانداردهای اخلاقی، بازاریابی اخلاقی، آمیخته بازاریابی اخلاقی خدمات، شرکت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
232. بررسی تاثیر ابعاد تجربه برند بر رفتار شهروندی مشتری در شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: تجربه برند، کیفیت ارتباط برند، رفتار شهروندی مشتری، شرکت بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در حسابداری،مدیریت و مهندسی مالی با تاکید در پارادایم های منطقه و جهان
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25 -
233. تعیین تاثیر ابعاد بازارگرایی بر جذب مشتریان بیمه (مطالعه بیمه ایران در استان لرستان)
کلیدواژه ها: ابعاد بازاریابی، جذب مشتریان، بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
234. واکاوی نقش تجربه برند بر ارزش برند: با تاکید بر نقش میانجی کیفیت درک شده، تصویر برند و آگاهی برند (مطالعه موردی: بیمه ایران)
کلیدواژه ها: تجربه برند، ارزش برند، کیفیت درک شده، تصویر برند، آگاهی برند.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
235. بررسی مقایسه ای تاثیر ارزش ویژه برند بر سودآوری در صنایع بیمه و بانک پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، دارایی های نامشهود، سودآوری، مدل آکر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
236. شناسایی و الویت بندی راهبردهای بازاریابی اینترنتی بر توسعه کارآفرینی شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک، کارآفرینی، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 21 -
237. بررسی تاثیر جهت گیری برند بر رفتار کارکنان و فرآیند برندسازی داخلی با توجه به نقش تعدیل گر ارتباطات بین بخشی(مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: جهت گیری برند، رفتار کارکنان و فرآیند برندسازی داخلی، ارتباطات بین بخشی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
238. نقش کیفیت فناوری اطلاعات بر محرک های بازاریابی در صنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه پارسیان شهر خرم آباد)
کلیدواژه ها: کیفیت فناوری اطلاعات، محرکهای بازاریابی، مدرن بودن، مفید بودن، ایمن بودن، کاربردی بودن
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
239. بررسی تاثیر ارزش برند بر رضایتمندی و وفاداری مصرف کنندگان نسبت به برند شرکت بیمه سرمد استان گیلان
کلیدواژه ها: رفتار کارکنان ، رضایت مشتری ، سازگاری داخلی ، هویت برند ، قصد خرید ، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
240. مشتری مداری در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، مشتری، مشتری مداری، نیروی فروش، بازاریابی رابطه ای، مدیریت شکایت مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21