لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
241. بررسی عوامل موثر بر استراتژی قیمت گذاری حق بیمه: مطالعه ای در شهر زنجان
کلیدواژه ها: عوامل تکنولوژی، بازاریابی، خصوصیات مشتریان، عوامل فرهنگی، وضعیت اقتصادی کشور، استراتژی های قیمت گذاری بیمه و رقابت شرکتهای بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
242. تاثیر آمیخته بازاریابی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک شرکت بیمه (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه مستقر در شهر تبریز)
کلیدواژه ها: آمیخته ی بازاریابی، ترجیح مشتری، شرکت های بیمه ای مستقر در شهرتبریز
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
243. تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکت های خدمات بیمه ای وابسته به شرکت بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، عملکرد سازمانی، شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
244. بررسی تاثیر بازاریابی و تجارت الکترونیک بر رضایت و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی ، تجارت الکترونیک ، رضایت و وفاداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس توانمندسازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
245. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری، اعتماد، تعهد، ارتباطات، تعارض، شایستگی، رضایت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
246. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی در ایجاد وفاداری مشتریان (مطالعه موردی : کارکنان و نمایندگان بیمه ایران استان اردبیل)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، ایجاد وفاداری، بیمه ایران استان اردبیل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
247. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM با عملکرد بازاریابی بیمه (مطالعه موردی بیمه آرمان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، بیمه، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 49 -
248. تحلیل شهرت برند و ارزش ویژه در بیمه پاسارگاد
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی شرکت، عملکرد برند، ارزش ویژه برند، شهرت سازمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
249. بررسی تاثیر شهرت برند و ارزش ویژه برند از طریق مسیولیت اجتماعی سازمان (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد شهر تهران)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی شرکت، عملکرد برند، ارزش ویژه برند، شهرت سازمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
250. عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت بیمه پارسیان استان مازندران ( مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه غرب استان )
کلیدواژه ها: بازاریابی، وفاداری، تصویر شرکت، اعتماد به کارکنان، ارزش مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری و فرهنگ اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
251. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه محورتصویر شرکت برکیفیت خدمات درصنعت بیمه
کلیدواژه ها: بیمه، بازاریابی، رابطه مند، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
252. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی و فروش بیمه های عمر در شرکت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بازاریابی، فروش، شرکت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 1 -
253. شناسایی ابعاد و عوامل موثر بر فروش بیمه نامه عمر با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چندمعیاره مطالعه موردی:شرکت بیمه پارسیان استان البرز
کلیدواژه ها: فروش بیمه عمر، تصمیم گیری چند معیاره، بازاریابی، بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 1 -
254. بررسی مولفه های بازاریابی چریکی در صنعت بیمه و تاثیرآن براستراتژی جذب مشتریان ( مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان در استان تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی چریکی، مولفه های بازاریابی چریکی(ابزارهای انسانی، ابزار فرهنگی، ابزار تکنولوژیکی)، جذب مشتری، شرکت بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 27 -
255. بررسی رابطه بین بازاریابی مستقیم با میزان فروش خدمات بیمه ای مطالعه مورد : خدمات بیمه عمر و پس انداز شرکت بیمه آسیا در شهر بجنورد
کلیدواژه ها: بازاریابی مستقیم، میزان فروش خدمات بیمه ای ، شرکت بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
256. جستاری بر بازارشناسی صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه عمر پارسیان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازارشناسی، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 27 -
257. بازاریابی شبکه ای و فروش بیمه عمر ( زندگی ) و اخلاق بازاریابی
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه ای، فروش بیمه عمر (زندگی)، اخلاق بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، مطالعات فرهنگی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
258. بررسی تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری با نقش میانجی اعتماد برند (مطالعه موردی : بیمه دانا شهرستان سمنان)
کلیدواژه ها: ارتباطات برند ، کیفیت خدمات ، وفاداری ، اعتماد برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
259. تاثیر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه خصوصی بر ترجیح خرید مشتریان (مطالعه موردی شرکت های بیمه پارسیان، بیمه ملت و بیمه البرز در شهر تبریز)
کلیدواژه ها: برند ، مشتریان ، رفتار مصرف کننده ، بیمه پارسیان ، بیمه ملت ، بیمه البرز
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
260. مقایسه ارزش ویژه برند شرکت بیمه آسیا با بیمه پارسیان از دیدگاه مشتریان بر اساس روش مدل آکر (مطالعه موردی: شهر تبریز)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، انواع برند ، بیمه آسیا ، بیمه پارسیان ، مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15