لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
241. تحلیل اهمیت نقش تبلیغات در بازاریابی و فروش بیمه
کلیدواژه ها: تبلیغات، بازاریابی، فروش، بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
242. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و بازاریابی ویروسی بر رفتار مصرف کننده در شرکتهای بیمه شهر اردبیل
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، بازاریابی ویروسی، رفتار مصرف کننده، شرکت بیمه های استان اردبیل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
243. شناسایی مولفه های کلیدی تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در شرکت های بیمه ای استان خوزستان
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، برندسازی درون سازمانی، کارمندان، بیمه های بازرگانی، کمترین مربعات جزئی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
244. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قابلیت های بازاریابی شرکت های بیمه ایران استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، قابلیت های بازاریابی، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
245. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه برند بیمه معلم (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه معلم شهرستان ارومیه)
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
246. نقش مشتری مداری بر وفاداری به برند مصرف کننده بیمه (مطالعه موردی: بیمه آسیا)
کلیدواژه ها: مشتری مداری، وفاداری، مصرف کننده، برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
247. بررسی تاثیر ابعاد روشهای تبلیغاتی موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی در شهر همدان)
کلیدواژه ها: روشهای تبلیغاتی، بیمه عمر پس انداز، بازاریابی، مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
248. نقش تبلیغات موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه اولویت بندی روش های تبلیغاتی در شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی شهر همدان
کلیدواژه ها: تبلیغات، بیمه عمر، آگهی تجاری، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
249. بررسی میزان کارایی اثر بخشی بازاریابی شبکه ای در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کارایی، اثر بخشی، بازاریابی شبکه ای، بیمه ایران، بیمه دانا
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
250. بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری به برند مورد مطالعه بیمه آسیا شهر مشهد
کلیدواژه ها: برند، تجربه برند، وفاداری برند، شرکت بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 5 -
251. بررسی مشارکت مشتری و تعامل با برند بر وفاداری برند (بیمه های خصوصی استان گیلان)
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، بیمه ایران، تبلیغات، وفاداری، دلبستگی مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7 -
252. بررسی تاثیر تداعی برند بر وفاداری با نقش میانجی ارزش ادرا ک شده مشتریان شرکت بیمه ایران استان همدان
کلیدواژه ها: تداعی برند، وفاداری مشتری، ارزش ادراک شده مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
253. شناسایی مولفه های آمیخته بازاریابی خدمات بیمه و اولویت بندی آنها
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات، بیمه، مشتریان، خدمات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
254. شناسایی محدودیت های اجرای بازاریابی از طریق ارتباط در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، موانع ساختاری، موانع سیستمی، موانع محیطی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
255. تحلیل و رتبه بندی کانال های بازاریابی برای ارایه خدمات بیمه با رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP
کلیدواژه ها: مدل جهانی AIDA، کانال بازاریابی ، فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 23 -
256. بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسط توسعه بازاریابی (مورد مطالعه صنعت بیمه شهرستان کوهدشت)
کلیدواژه ها: توسعه بازاریابی، صنعت بیمه ،وفاداری مشتریان و هوشمندی رقابتی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
257. تعیین تاثیر اعتبار برند بر قصد خرید مشتریان بیمه کارآفرین (مطالعه موردی: شعب شهر تبریز)
کلیدواژه ها: اعتبار برند، اعتماد برند، تخصص برند، قصد خرید
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
258. بررسی والویت بندی تاثیرات عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر میزان فروش خدمات بیمه وانتخاب بهترین ارایه دهنده خدمات بیمه با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه (ایران، البرز و دی) استان سمنان)
کلیدواژه ها: بیمه، خدمات بیمه، آمیخته بازاریابی خدمات، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
259. نوآوری در بازاریابی بیمه های زندگی با رویکردی بر مدل 4C
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، بازاریابی، نوآوری، خلاقیت، فناوری اطلاعات، کانال های توزیع
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 24 -
260. بررسی مدل ها و روش های نوین توانمندساز نظام بازاریابی و فروش بیمه عمر
کلیدواژه ها: شبکه بازاریابی و فروش، توانمندسازی، بیمه عمر، راهکارهای نوین بازاریابی
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17