لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
261. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات بیمه نامه عمر و تامین آتیه و اولویت بندی آنها
کلیدواژه ها: ارتباط با مشتری، خدمات بیمه نامه عمر و تامین آتیه، بازاریابی رابطه ای
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
262. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه بیمه عمر نوین درشهرمشهد)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، رضایت مشتریان ، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و نهمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
263. بررسی شخصیت برند بیمه پاسارگاد
کلیدواژه ها: برند،شخصیت برند، ابعاد برند ، نام تجاری ، شناسه، بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
264. تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه عضو بورس اوراق بهادار در شهر اصفهان
کلیدواژه ها: عملکرد مالی، نوآوری محصول، نوآوری فرآیند، نوآوری بازاریابی، نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
265. بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر وفاداری مشتریان در موسسات بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی، رضایت الکترونیک، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
266. رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی داخلی کارکنان با استفاده از روش AHP فازی (مطالعه موردی : بیمه آسیا)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، HAP فازی، بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
267. بررسی مقررات بازاریابی و فروش آنلاین بیمه در کشورهای منتخب
کلیدواژه ها: مقررات، بازاریابی، فروش، آنلاین
محل انتشار مقاله: بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
268. جایگاه بازاریابی دیجیتالی و ریسک آن در فروش بیمه زندگی
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، بازاریابی دیجیتالی، فروش
محل انتشار مقاله: بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
269. رتبه بندی شاخص های خرید بیمه های زندگی با رویکرد نیاز محور نمودن محصولات بیمه ای
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی، تحلیل نیاز مشتری
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 34 -
270. بررسی عوامل زمینه ای و وفاداری به برند بر تصمیم خرید بیمه گذاران اتومبیل در تهران
کلیدواژه ها: عوامل زمینه ای، مشتری مداری، برند، بیمه، شرکت های بیمه ای
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
271. نقش مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در افزایش وفاداری مشتریان صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت با مشتری الکترونیکی، رضایت مشتری، بهبود خدمات، بازاریابی
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
272. میزان تاثیر عناصر مدل مدیریت یکپارچه خدمات بر فروش بیمه نامه آتش سوزی در کشور
کلیدواژه ها: بیمه آتش سوزی و خطرهای تبعی، آمیخته بازاریابی، مدیریت یکپارچه خدمات
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 25 -
273. مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: صنعت بیمه استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، اعتماد، رضایت، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
274. فنون بازاریابی آشوب در جهت مشتری مداری عملی در صنعت بیمه ایران
کلیدواژه ها: نظریه آشوب، بازاریابی آشوب، مشتری مداری، صنعت بیمه، ایران
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
275. شناسایی شاخص های تبلیغات اثربخش در فرآیند جذب مشتریان بیمه و ارتقای فرهنگ بیمه در کشور
کلیدواژه ها: تبلیغات، تبلیغات رسانه ای، اثربخشی رسانه ای، صنعت بیمه، رشد و توسعه صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
276. رابطه بین بازاریابی خدمات و وفاداری مشتریان ( از طریق ارزش ادراک شده و رضایت مشتری)
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات، وفاداری، ارزش ادراک شده، رضایت مشتری و صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
277. تعیین اولویت اثربخشی جذبه های منطقی یا عاطفی در پیام های تبلیغاتی شرکت های بیمه، به منظور جذب بیمه گذاران
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه گذار، تبلیغات، پیام تبلیغات، اثربخشی
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 22 -
278. تاثیر ساختار سرمایه بر رضایت مندی مشتری در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری، ساختار سرمایه، تبلیغات، شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
279. تاثیر اعتبار برند بر رضایت مشتری، وفاداری بیمه گذاران و تعهد مستمر در یک شرکت بیمه
کلیدواژه ها: اعتبار برند، وفاداری مشتری، رضایت بیمه گذاران، تعهد مستمر، شرکت بیمه کوثر
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 26 -
280. بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات
کلیدواژه ها: بیمه های زندگی، کیفیت خدمات بیمه ای، فروش
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 27