لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
261. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر ارتقای سهم بازار شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: تاکتیک های بازاریابی رابطه ای، سهم بازار، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
262. تاثیر شهرت برند و مسیولیت اجتماعی سازمان بر عملکرد سازمان با توجه به نقش میانجی گری ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی شرکت، عملکرد برند، ارزش ویژه برند، شهرت سازمان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
263. تاثیر استراتژی های فروش و جهت گیری مشتریان برعملکرد کارکنان بخش فروش و بازاریابی شرکت های بیمه در شهرستان زنجان
کلیدواژه ها: استراتژی های فروش، جهت گیری مشتریان، کارکنان بخش فروش و بازاریابی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
264. مدیریت برخی از رشته های بیمه جهت بازاریابی و فروش با رویکرد مدل سازی تصمیم گیری چند معیاره(مورد مطالعه در کارگزاری 847)
کلیدواژه ها: مدیریت بیمه، اولویت بندی رشته بیمه، SAW- TOPSIS، فروش بیمه، برنامه ریزی فروش
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
265. تحلیل و بررسی نقش بازاریابی در صنعت بیمه و اثرات آن
کلیدواژه ها: صنعت بیمه ، بازاریابی، مدیریت بازاریابی ، بازاریابی در بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
266. تاثیرآمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام نشان تجاری (مطالعه موردی بیمه ایران – تهران)
کلیدواژه ها: آمیخته های بازاریابی نوین، قیمت، محصول، مکان، تبلیغات، شواهد فیزیکی، فرآیند، اشخاص، ارزش نام و نشان تجاری، شرکت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
267. بررسی میزان تاثیر تبلیغات شرکت های بیمه در افزایش میزان فروش بیمه عمر، مطالعه موردی نمایندگان بیمه البرز شهر بندر عباس
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و پنجمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
268. وجهه برند شرکت های بیمه ای از منظر فناوری اطلاعات
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، وجهه برند، سودمندی، سهولت، نگرش، کاربرد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
269. رتبهبندی راهبردهای بازاریابی به منظور بهبود عملکرد در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک ویکور
کلیدواژه ها: استراتژی تهاجمی، راهبردهای بازاریابی، بهبود عملکرد، صنعت بیمه، تکنیک ویکور
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
270. اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با استفاده از دیفازی ماتریس مقایسات زوجی به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی
کلیدواژه ها: تحلیل سلسله مراتبی، دیفازی ماتریس، مقایسات زوجی، راهبردهای بازاریابی، شرکتهای بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
271. بررسی تاثیر پیام های تبلیغاتی از رسانه های مختلف بر خرید بیمه مسیولیت مطالعه موردی بیمه دی
کلیدواژه ها: رسانه ،تبلیغات، بیمه مسیولیت، بیمه دی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی آینده پژوهی، علوم انسانی و امنیت اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
272. بررسی عوامل مختلف بازاریابی در افزایش فروش بیمه عمر شرکت های بیمه شهر بابل
کلیدواژه ها: مدیریت بازاریابی ، ساختار، فرهنگ برون سازمانی، درون سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
273. نوآوری در استمرار و توسعه بیمه های زندگی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، نوآوری، توسعه، بازاریابی، مدل 4c
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
274. بررسی نقش ارزش برند (نام و نشان تجاری) بر تعالی سازمانی شرکت بیمه آسیا (مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا دزفول)
کلیدواژه ها: ارزش برند (نام و نشان تجاری)، کیفیت درک شده برند، وفاداری برند، آگاهی و تداعی برند و تعالی سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
275. بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهران
کلیدواژه ها: اعتماد اجتماعی، مشتری، بازاریابی الکترونیک، بیمه سامان، تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
276. تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان (مطالعه موردی: بیمه ایران)
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
277. بررسی سازو کارهای بازاریابی چریکی و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی چریکی، ابزار انسانی، ابزار تکنولوژیکی، ابزار فرهنگی، وفاداری مشتریان، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس اروپایی مدیریت به روز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
278. نقش تاثیر پیوندهای بازاریابی رابطه مند، کیفیت خدمات و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان بیمه عمر مورد مطالعه: استان گیلان
کلیدواژه ها: پیوندهای بازاریابی رابطهمند، کیفیت ارتباط، کیفیت خدمات، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
279. بازاریابی مجازی اینترنتی و نقش آن در توسعه و کامیابی کسب و کار شرکت های بیمه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی اینترنتی ، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
280. ارزیابی فروش اینترنتی بیمه عمر و ایده های خلاقانه
کلیدواژه ها: بیمه الکترونیک اینترنت بازاریابی اینترنتی و بیمه عمر و نوآوری در بیمه
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19