لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
281. شناسایی و تجزیهوتحلیل موانع و چالشهای بازاریابی بیمه در ایران با استفاده از تلفیق عناصرچهارگانه آمیخته بازاریابی 4pو مدل سه شاخگی3c
کلیدواژه ها: بازاریابی، بیمه، چالشها، آمیخته بازاریابی، مدل سهشاخگی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
282. اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در فروش بیمه درمان تکمیلی با رویکرد AHP فازی مطالعه موردی : شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه درمان تکمیلی ، آمیخته بازاریابی، تصمیم گیری چند متغیره،AHP فازی، تاپسیس
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
283. تاثیر کیفیت رابطه بر رضایت مصرف کننده، تمایل به خرید مجدد، تداوم رابطه و تبلغیات دهان به دهان در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کیفیت رابطه، رضایت مصرف کننده، تمایل به خرید مجدد، تداوم رابطه، تبلیغات دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
284. تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت روابط در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مشتری گرایی، تمایل ارتباطات با مشتری، افشای متقابل، ویژگی های عرضه کننده، کیفیت رابطه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
285. بررسی عوامل تاثیرگذار بر استراتژی بازاریابی سبز و عملکرد مالی و بازاریابی در شرکت بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی سبز، مزیت رقابتی، عملکرد مالی، عملکرد بازاریابی، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
286. بررسی رابطه بهبود مستمر بیمه های عمر با آمیخته های بازاریابی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بازاریابی و فروش، میزان فروش خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
287. بررسی تاثیر فنون مذاکره نمایندگان بیمه بر عملکرد مالی آنها :مطالعه موردی نمایندگان فروش شرکت سهامی بیمه ایران
کلیدواژه ها: فنون مذاکره،صنعت بیمه ، بازاریابی رابطه مند، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
288. بررسی تاثیر رفتار اخلاقی فروشنده بر رضایت مشتریان با نقش میانجی تصویر ذهنی برند نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: رفتار اخلاقی فروشنده، رضایت مشتریان، تصویر ذهنی برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
289. بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک تمایل کارکنان به اجرای برنامه های تحول سازمانی (مطالعه موردی: نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: عوامل امیخته بازاریابی، جذب مشتریان وفادار، تمایل کارکنان به اجرای برنامه های تحول سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
290. تبیین تاثیر روابط موفق با مشتری در ارتقای ارزش ویژه برند و تصویر نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: روابط موفق با مشتری، ارتقای ارزش ویژه برند، تصویر نمایندگان
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
291. نقش هوش تجاری در بازاریابی صنعت بیمه الکترونیک، با رویکرد توسعه مدار
کلیدواژه ها: هوش تجاری، بازاریابی، صنعت بیمه، بیمه الکترونیک، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 28 -
292. تاثیرارتباطات یکپارچه بازاریابی روی قوت نام تجاری و عملکرد سازمانی بیمه آسیا در شهرستان رشت
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، قوت نام تجاری، عملکرد سازمانی، بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
293. بهبود دقت در پیش بینی خوشه مشتریان بیمه با استفاده از روش بگینگ
کلیدواژه ها: بازاریابی، تبلیغات هدتمند، تفکیک مشتریان، خوشه بندی، K-medoids ، شبکه عصبی، بگینگ، کشف ارگو
محل انتشار مقاله: بیست و دومین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوترایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
294. بررسی عوامل موثر بر برند سازمان مورد مطالعه: شرکت بیمه پارسیان تهران
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، بازاریابی آمیخته، بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
295. نقش تجارت الکترونیک در توسعه بازاریابی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، صنعت بیمه، بازاریابی الکترونیک، بیمه الکترونیکی، کسب و کار الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
296. بررسی عوامل موثر بر استقبال از بیمه تکمیلی ایران در شهر مشهد درسال 1393
کلیدواژه ها: بیمه درمان تکمیلی ، استقبال از بیمه درمان تکمیلی، نارضایتی از بیمه درمان تکمیلی، بازاریابی بیمه درمان تکمیلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 22 -
297. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر قابلیت های بازاریابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: رقابت ، هوشمندی رقابتی ، قابلیت های بازاریابی ، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
298. بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های مسیولیت
کلیدواژه ها: فنآوری اطلاعات، اینترنت، بازاریابی، تحقیقات بازاریابی ، مزیت رقابتی آزمون تی استیودنت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
299. بررسی تاثیر ابعاد برند در صنعت بیمه بر اساس مدل SBV (مطالعه موردی شرکت بیمه سینا)
کلیدواژه ها: برند سازی خدمات ، نگرش به برند ، رضایت برند ، وفاداری به برند ، صنعت بیمه ، مدل SBV
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
300. بازارشناسی صنعت بیمه ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازارشناسی، بیمه، صنعت، بازار ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15