لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
301. طراحی الگوی انتخاب استراتژی های تبلیغات، مورد مطالعه شرکت بیمه معلم
کلیدواژه ها: تبلیغات، استراتژی تبلیغات، انتخاب استراتژی تبلیغات، بازاریابی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
302. بررسی نقش ابزارهای پیشبرد فروش بازاریابی بر جذب مشتری در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ابزارهای پیشبرد فروش، تبلیغات، پیشبرد فروش، فروشندگی شخصی، روابط عمومی، مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
303. بررسی رابطه بین مسیولیت های اجتماعی شرکت، خوشنامی شرکت و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان قزوین)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی شرکتی، خوشنامی شرکت، رضایت مشتریان، ارزش ویژه برند، عملکرد سازمان، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
304. ارزیابی باور و نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات تجاری اینترنتی بیمه و پاسخ های رفتاری آنها در شهر تبریز
کلیدواژه ها: تبلیغات اینترنتی، باور، نگرش، پاسخ های رفتاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
305. ارایه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی وفروش بیمه های عمرمطالعه موردی بیمه ایران شعب شهریاسوج
کلیدواژه ها: بازاریابی وفروش، بیمه های عمر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
306. بررسی تاثیر فنون مذاکره نمایندگان بیمه بر عملکرد مالی آنها(مطالعه موردی: نمایندگان فروش شرکت سهامی بیمه ایران)
کلیدواژه ها: فنون مذاکره،صنعت بیمه ، بازاریابی رابطه مند، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
307. بررسی تاثیر ریسک درک شده بر تبلیغات شفاهی در شرکت بیمه ایران در تهران
کلیدواژه ها: ریسک درک شده ، تبلیغات شفاهی ، نمونه گیری خوشه ای ، آزمون اسمیرنف کولموگروف
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
308. تاثیرگذاری ارزش درک شده برند بر وفاداری برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند(مطالعه موردی:شرکت بیمه ایران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: ارزش درک شده برند، ، وفاداری به برند، دلبستگی به برند، ارزش برند
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
309. بررسی اثر رضایت از برند بر وفاداری برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند(مطالعه موردی:شرکت بیمه ایران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: ارزش برند، اعتماد به برند، دلبستگی به برند ، رضایت ازبرند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
310. بررسی تاثیر فاکتورهای سازمانی موثر بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ایران و بیمه آسیا
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، برندسازی درون سازمانی، بازخوردکارمندان، ارتباطات درونی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
311. بررسی تاثیر تبلیغات محیطی بر روی رفتار مصرف کنندگان خدمات بیمه (مطالعه موردی:شرکت های بیمه دولتی و خصوصی استان قزوین)
کلیدواژه ها: تبلیغات محیطی، بیلبورد، مدل لاویج و استینر، مصرف کنندگان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
312. بررسی رابطه تعهد مدیریت در بازاریابی داخلی بر روی گرایش کاری کارکنان مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران استان اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، تعهد مدیریت ، گرایش کاری کارکنان، ارتباطات داخلی رسمی، ارتباطات داخلی غیر رسمی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
313. تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بیمه البرز در استان گیلان
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی ، رابطه مشتریان، وفاداری مشتریان، بیمه البرز
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
314. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان به برند شرکت سهامی عام بیمه ما
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد،تعهد،مهارت های ارتباطی،رضایتمندی،وفاداری مشتریان به برند،بیمه ما
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
315. نقش بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک، گسترش فرهنگ بیمه، بعد ارتباطی، بعد مبادلاتی، بعد توزیع
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
316. بررسی تاثیر هویت برند بر عملکرد سازمانی در شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: هویت برند برند به عنوان سمبل، برند به عنوان سازمان و برند به عنوان شخص، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
317. تأثیر بازاریابی رابطه محور بر ارزش ویژه برند شرکت بیمه ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه محور، ارزش ویژه برند، بیمه ملت
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
318. بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر شکل گیری استراتژی بازاریابی ویروسی در شرکت بیمه البرز
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، تجارب احساسی، تجارب هویت اجتماعی، شرکتهای بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
319. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و کیفیت درک شده از برند با وفاداری مشتریان بیمه ایران در استان گلستان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت درک شده از برند، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی علوم مدیریت پیشرفت ها، نوآوری ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 5 -
320. تأثیر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا مورد مطالعه: استان گیلان
کلیدواژه ها: وفاداری نگرشی، وفاداری رفتاری، قدردانی مشتری، سرمایه گذاری های بازاریابی رابطه ای
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8