لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
321. ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران)
کلیدواژه ها: آمیخته های بازاریابی نوین، ارزش نام و نشان تجاری، شرکت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
322. بررسی عوامل مؤثر بر اشتغال در بخش کشاورزی در ایران
کلیدواژه ها: اشتغال، بازاریابی، بیمه، پانل دیتا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
323. بررسی نقش مدیریت هویت برند و اثرات میانجی تعهد کارکنان بر رضایت و عملکرد آنها(مورد مطالعه : شعب بیمه ایران شهرستان ساری )
کلیدواژه ها: هویت برند؛تعهد کارکنان؛رضایت؛ عملکرد؛ییمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
324. تاثیر فناوری های جدید بر بازاریابی خدمات در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: فناوری های جدید، بازاریابی، خدمات، شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
325. بررسی تاثیر هویت برند بر کیفیت خدمات بیمه ای از طریق نقش میانجی مدیریت دانش
کلیدواژه ها: هویت برند، کیفیت خدمات، مدیریت دانش ،بیمه ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
326. بررسی تاثیر هویت برند بر عملکرد سازمانی شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: هویت برند برند به عنوان سمبل، برند به عنوان سازمان و برند به عنوان شخص، برند به عنوان محصول)خدمت(
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
327. تاثیرات تجارت الکترونیک بر بازاریابی خدمات بیمه ای واقعیت یا مجاز
کلیدواژه ها: بیمه الکترونیکی، تجارت الکترونیک، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
328. رابطهی کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه: شرکت بیمهی ایران در شهر ابهر
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، رضایتمندی ، تبلیغات شفاهی، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
329. بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد صنعت بیمه، بیمه پاسارگاد استان تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی اینترنتی، ایمیل ، سایت ، رسانه های اجتماعی، عملکرد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
330. آنالیزتبلیغات محیطی با بکارگیری تکنیک ردیابی چشم مطالعه موردی: شرکت بیمه معلم
کلیدواژه ها: تبلیغات، نورومارکتینگ، ردیابی چشم، بیلبورد، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
331. بررسی تاثیر هوش بازاریابی برکسب مزیت رقابتی با نقش مداخله گری هوش سازمانی مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران شهرستان ابهر و خرمدره
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی، منابع اطلاعات، نوع اطلاعات، هوش بازاریابی، هوش سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
332. بازاریابی رابطه محور استراتژیک و ارتباط آن با علاقه و تعهد مشتریان نسبت به رند: مورد مطالعه شرکت های نمایندگی بیمه در ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه محور استراتژیک، علاقه به برند، تعهد به برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
333. بررسی تاثیر کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان در شهر تهران)
کلیدواژه ها: کسب دانش ، شبکه های اجتماعی ، نوآوری برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
334. شناسایی و اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد بازاریابی درصنعت بیمه ایران بااستفاده ازروش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد بازاریابی ،تحلیل سلسله مراتبی فازی ،صنعت بیمه ،دلفی فازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
335. اولویت بندی ابعاد مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بیمه با رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL
کلیدواژه ها: مدیریت دانش بازاریابی، فرایند تحلیل شبکه ای، دیمتل
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
336. بررسی تاثیر آگاهی برند و اعتبار برند بر نیات وفاداری با تبیین نقش ارزش ادارک شده و تعهد به برند در شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهر یاسوج)
کلیدواژه ها: آگاهی برند، ارزش ادارک شده، تعهد به برند، اعتبار برند، نیات وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
337. بررسی تأثیر روابط عمومی درک شده و تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان بیمه ایران در شهرستان اهواز
کلیدواژه ها: خدمات بیمه، روابط عمومی، تصویر برند، هویت برند، وفاداری مشتری،روابط مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 27 -
338. بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر مسئولیت اجتماعی مورد مطالعه اداره بیمه سلامت مازندران
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی ، ایزو26000،بازاریابی درونی، بیمه سلامت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
339. تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتریان بیمه های اتومبیل در صنعت بیمه کشور مورد مطالعه: شرکت های بیمه ایران، بیمه آسیا و بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، واکنش مشتریان، شرکت های بیمه ای ایران،بیمه آسیا، بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 36 -
340. بررسی تأثیر اجزای آمیخته بازاریابی بر جلب و ارتقاء وفاداری مشتریان در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، وفاداری ، مشتری ، بیمه ، ارتقاء
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13