لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
341. بررسی رویه های موثر تبلیغات بیمه ایران از نظر بیمه گزاران در شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: تبلیغات، جلب توجه بیمه گزاران، ایجاد علاقه در بیمه گزاران، ایجاد تمایل در بیمه گزاران و تمایل به خرید بیمه نامه
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
342. تاثیر بازاریابی عصبی بر فروش بیمه عمر
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی عصبی، بیمه عم
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
343. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برمشتری مداری در شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، توسعه کارکنان، پاداش، مشتری مداری،بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
344. بررسی عوامل مرتبط در موفقیت بازاریابی به واسطه ی تبادل دانش ضمنی بین واحد فروش و بازاریابی در شرکتهای بیمه خصوصی
کلیدواژه ها: کیفیت ارتباطات میانبخشی، اعتماد همکاران، تعارض میان بخشی، فرصتهای اجتماعی، حمایت مدیریت ارشد، تبادل دانش ضمنی، موفقیت بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
345. بررسی تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری با نقش میانجی اعتماد برند (مطالعه موردی:بیمه دانا شهرستان سمنان)
کلیدواژه ها: ارتباطات برند، کیفیت خدمات، وفاداری، اعتماد برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
346. تاثیرشبکه ها ونرم افزارهای کامپیوتر) با نگاه فناوری اطلاعات( بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر )مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات ، تحقیقات بازاریابی ،شبکه های کامپیوتری،فروش و مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
347. شناسایی و برآورد نرخ اثرگذاری استراتژی های بازاریابی و ارائه خدمات در صنعت بیمه و طبقه بندی آنها توسط روش تصمیم گیری چند معیاره TOPSIS
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک، بازاریابی ، ارائه خدمت، صنعت بیمه، TOPSIS
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
348. بررسی رابطه استراتژیک بین بکارگیری شاخصهای نوآوری و اثربخشیCRMدرصنعت بیمه ایران مطالعه موردی:شعب بیمه ایران شهر اصفهان
کلیدواژه ها: شاخص نوآوری، مدیریت بازاریابی ، شعب بیمه ایران شهر اصفهان، CRM ، شاخص های بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
349. اولویت بندی ابعاد مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بیمه بارویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL
کلیدواژه ها: مدیرت دانش بازاریابی، فرایند تحلیل شبکه ای، دیمتل
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
350. ارزیابی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی خدماتی 7P و عملکرد تجاری شرکتها،مطالعه موردی:شرکت کارگزاری بیمه چترآسایش ایرانیان
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی خدمات، 7P ، عملکرد تجاری، شرکت کارگزاری بیمه ، چترآسایش ایرانیان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
351. بررسی تاثیر رضایت مشتریان بروفاداری به برندبااستفاده ازمدل تلفیقی کانو و گسترش کیفیت عملکرد مطالعه ای درشرکت بیمه کارافرین
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ، وفاداری ، برند ، الزامات مشتریان ، ارزش موردانتظار ، ارزش غیرمنتظره
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
352. آسیب شناسی وضعیت روابط عمومی درسازمان بیمه سلامت ایران
کلیدواژه ها: روابط عمومی ، ارتباطات ، تبلیغات ، پژوهش و افکارسنجی ، برنامه ریزی و ارزیابی ، امورفرهنگی ، بیمه سلامت ایران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
353. عوامل موثربراستفاده مدیران ازسیستم های اطلاعاتی درفرایند بازاریابی شرکت های بیمه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بیمه ، سیستم های اطلاعاتی ، پایگاه داده ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
354. تاثیربازاریابی راهبردی برسودآوری درجهت تامین مالی شرکت های بیمه شرکت های بیمه استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: بازاریابی راهبردی ، سودآوری ، تامین مالی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
355. تاثیرارتباطات بازاریابی یکپارچه بروفاداری به نام تجاری درصنعت بیمه موردمطالعه بیمه رازی
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی ، کیفیت خدمات ادراک شده ، تصویرنام تجاری ، وفاداری به نام تجاری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
356. ارائه راه کار پیشنهادی جهت پیش بینی خوشه مشتریان از طریق ترکیب روش K-medoids با درخت تصمیم (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، تبلیغات هدفمند، تفکیک مشتریان، خوشه بندی، K-medoids ، K-means ، درخت تصمیم، پیش بینی، کشف الگو
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
357. بررسی رابطه رضایت مشتری و کیفیت برند در بیمه ایران استان ایلام
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی-ارزش برند-کیفیت برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 7 -
358. بررسی رابطه فروش بیمه نامه های درمان تکمیلی با عناصر آمیخته بازاریابی خدمات
کلیدواژه ها: بیمه درمان-بیمه درمان تکمیلی-فروش-بازاریابی-آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
359. مدیریت بازاریابی رابطه ای: اهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی مطالعه موردی بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی شعبه طبس
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، برچسب خصوصی، بیمه اختیاری، اعتماد، تعهد، تجربه، وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
360. رابطه بین بازاریابی رابطه مند و جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین(مطالعه موردی استان همدان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند ، جذب بیمه گذاران ، شرکت بیمه نوین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6