لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
361. تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان (مطالعه موردی: بیمه ایران)
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
362. بررسی سازو کارهای بازاریابی چریکی و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی چریکی، ابزار انسانی، ابزار تکنولوژیکی، ابزار فرهنگی، وفاداری مشتریان، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس اروپایی مدیریت به روز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
363. نقش تاثیر پیوندهای بازاریابی رابطه مند، کیفیت خدمات و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان بیمه عمر مورد مطالعه: استان گیلان
کلیدواژه ها: پیوندهای بازاریابی رابطهمند، کیفیت ارتباط، کیفیت خدمات، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
364. بازاریابی مجازی اینترنتی و نقش آن در توسعه و کامیابی کسب و کار شرکت های بیمه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی اینترنتی ، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
365. ارزیابی فروش اینترنتی بیمه عمر و ایده های خلاقانه
کلیدواژه ها: بیمه الکترونیک اینترنت بازاریابی اینترنتی و بیمه عمر و نوآوری در بیمه
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
366. شناسایی و تجزیهوتحلیل موانع و چالشهای بازاریابی بیمه در ایران با استفاده از تلفیق عناصرچهارگانه آمیخته بازاریابی 4pو مدل سه شاخگی3c
کلیدواژه ها: بازاریابی، بیمه، چالشها، آمیخته بازاریابی، مدل سهشاخگی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
367. اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در فروش بیمه درمان تکمیلی با رویکرد AHP فازی مطالعه موردی : شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: بیمه، بیمه درمان تکمیلی ، آمیخته بازاریابی، تصمیم گیری چند متغیره،AHP فازی، تاپسیس
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
368. تاثیر کیفیت رابطه بر رضایت مصرف کننده، تمایل به خرید مجدد، تداوم رابطه و تبلغیات دهان به دهان در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کیفیت رابطه، رضایت مصرف کننده، تمایل به خرید مجدد، تداوم رابطه، تبلیغات دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
369. تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت روابط در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مشتری گرایی، تمایل ارتباطات با مشتری، افشای متقابل، ویژگی های عرضه کننده، کیفیت رابطه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
370. بررسی عوامل تاثیرگذار بر استراتژی بازاریابی سبز و عملکرد مالی و بازاریابی در شرکت بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی سبز، مزیت رقابتی، عملکرد مالی، عملکرد بازاریابی، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
371. بررسی رابطه بهبود مستمر بیمه های عمر با آمیخته های بازاریابی
کلیدواژه ها: بیمه عمر، بازاریابی و فروش، میزان فروش خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
372. بررسی تاثیر فنون مذاکره نمایندگان بیمه بر عملکرد مالی آنها :مطالعه موردی نمایندگان فروش شرکت سهامی بیمه ایران
کلیدواژه ها: فنون مذاکره،صنعت بیمه ، بازاریابی رابطه مند، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
373. بررسی تاثیر رفتار اخلاقی فروشنده بر رضایت مشتریان با نقش میانجی تصویر ذهنی برند نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: رفتار اخلاقی فروشنده، رضایت مشتریان، تصویر ذهنی برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
374. بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک تمایل کارکنان به اجرای برنامه های تحول سازمانی (مطالعه موردی: نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: عوامل امیخته بازاریابی، جذب مشتریان وفادار، تمایل کارکنان به اجرای برنامه های تحول سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
375. تبیین تاثیر روابط موفق با مشتری در ارتقای ارزش ویژه برند و تصویر نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: روابط موفق با مشتری، ارتقای ارزش ویژه برند، تصویر نمایندگان
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
376. نقش هوش تجاری در بازاریابی صنعت بیمه الکترونیک، با رویکرد توسعه مدار
کلیدواژه ها: هوش تجاری، بازاریابی، صنعت بیمه، بیمه الکترونیک، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 28 -
377. تاثیرارتباطات یکپارچه بازاریابی روی قوت نام تجاری و عملکرد سازمانی بیمه آسیا در شهرستان رشت
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، قوت نام تجاری، عملکرد سازمانی، بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
378. بهبود دقت در پیش بینی خوشه مشتریان بیمه با استفاده از روش بگینگ
کلیدواژه ها: بازاریابی، تبلیغات هدتمند، تفکیک مشتریان، خوشه بندی، K-medoids ، شبکه عصبی، بگینگ، کشف ارگو
محل انتشار مقاله: بیست و دومین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوترایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
379. بررسی عوامل موثر بر برند سازمان مورد مطالعه: شرکت بیمه پارسیان تهران
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، بازاریابی آمیخته، بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
380. نقش تجارت الکترونیک در توسعه بازاریابی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، صنعت بیمه، بازاریابی الکترونیک، بیمه الکترونیکی، کسب و کار الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22