لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
361. بررسی تاثیر احساسات مشتری بر قصد خرید مجدد با نقص میانجی تبلیغات شفاهی(مطالعه موردی: بیمه البزشهر شیراز)
کلیدواژه ها: احساسات مشتری، قصد خرید، تبلیغات شفاهی، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
362. بررسی تأثیر تبلیغات مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی بر ارزش ویژه برند شرکت (شواهدی از صنعت بیمه ایران درشهر تهران)
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی، رضایت مشتریان، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 26 -
363. بررسی تأثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر جذب و نگهداری مشتریان بر اساس نظریه های نشانه شناسی (مطالعه موردی شرکت بیمه ما)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، بیمه، نشانه شناسی، دلالت های معنایی، جذب و نگهداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 18 -
364. بررسی نقش استراتژی های بازاریابی در شرکت های بیمه زندگی بر اساس تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی، بیمه زندگی، کارایی، تحلیل پوششی داده ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 21 -
365. کاربرد های اف.ام.آر.آی در اتراتژی های قیمت گذاری
کلیدواژه ها: بازاریابی مستقیم، رضایت مشتریان، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
366. ارتقاء عملکرد بازاریابی صنعت بیمه به کمک مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمه ایران استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، اعتماد رضایت، صنعت بیمه، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
367. بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی جذبی بیمه های حوادث
کلیدواژه ها: بازاریابی جذبی، عوامل روانی- فردی، عوامل فرهنگی، عوامل موقعیتی، عوامل آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
368. بررسی رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی وعملکرد کارکنان دربیمه های خصوصی موردمطالعه: شهرسنندج
کلیدواژه ها: مدیریت دانش بازاریابی ، عملکردکارکنان ، بیمه های خصوصی ، شهرسنندج
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
369. بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش؛ با نگاه داده کاوی
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، داده کاوی، بیمه
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
370. بررسی تاثیرکاربرد فناوری تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای ازسوی نمایندگان بیمه ایران و بیمه دانا در سطح استان لرستان
کلیدواژه ها: فناوری تجارت الکترونیک، آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای، مدرن بودن، ایمن بودن، کاربردی بودن
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
371. بررسی مولفه های 4cبازاریابی بر افزایش فروش بیمه درمان مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان
کلیدواژه ها: آمیخته های بازاریابی، مولفه های4C/بیمه درمان، افزایش فروش
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
372. بررسی تاثیر تصویر برند و ابعاد تاثیرات بین فردی بر تمایل به خرید مشتریان بیمه آسیا
کلیدواژه ها: تصویر برند ، تاثیرات بین فردی، تمایل به خرید
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
373. بررسی تاثیر شواهد فیزیکی و مکان دفاتر بیمه بر رضایت و وفاداری مشتری ( مطالعه موردی: شعب بیمه دانا غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی، رضایت ، وفاداری مشتری ، شواهد فیزیکی، مکان دفاتر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
374. بررسی ارتباط ابعاد بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات شرکت های بیمه ای استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، توانمندسازی، انگیزش، تسهیم اطلاعات، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
375. بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری مطالعه موردی: بیمه آسیا
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت، خدمات، بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
376. بررسی شاخصهای 4C,4P دربازاریابی و فروش بیمه های عمر
کلیدواژه ها: بیمه های عمر/مدل 4p و 4c/بازاریابی وفروش/اولویت بندی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 40 -
377. فرآیند تصمیم گیری با روش گسترش یافته ویکور تحت محیط فازی برای انتخاب رشته بیمه ای جهت تبلیغات در شرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: تصمیم گیری چند معیاره، روش VIKOR، مجموعه های فازی، مساله انتخاب، رشته های بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
378. بررسی نقش علاقه به برند در بهبود تعهد به نام تجاری و بازاریابی دهان به دهان مطاله موردی: صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی دهان به دهان، برند، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 34 -
379. بررسی ارتباط بین هوش هیجانی کارکناان و اثربخشی بازاریابی در بیمه های خصوصی استان کردستان
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، اثربخشی بازاریابی ، استان کردستان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
380. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران (مطالعه موردی: شهر بوشهر)
کلیدواژه ها: بازاریابی ، فعالیتهای بازاریابی، وفاداری مشتری، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11