لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
21. نحوه اثرگذاری بازاریابی موبایلی بر مدیریت فروش در کسب و کارهای کوچک(مورد مطالعه نمایندگی های بیمه دانا شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: بازاریابی موبایلی، تکنولوژی موبایل،بیمه دانا،کسب و کارهای کوچک.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 14 -
22. بررسی نقش هوش بازاریابی بر مدیریت دانش بیمه های خصوصی مطالعه موردی بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی، مدیریت دانش، بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 11 -
23. نقش بهبود مزیت های رقابتی شرکت های بیمه بر واکنش های رفتاری مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی، مزیت های رقابتی، شرکت های بیمه، رفتار مشتریان.
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی جامعه شناسی، علوم اجتماعی و آموزش و پرورش با رویکرد نگاهی به آینده
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 13 -
24. ارائه الگوی توسعه محصولات بیمه به کمک بازاریابی دیجیتال و تاب آوری اقتصادی
کلیدواژه ها: توسعه محصولات بیمه، بازاریابی دیجیتال، تاب آوری اقتصادی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی پژوهش های شاخص در مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 14 -
25. اقتصاد ، بازاریابی و بیمه خرما ( مورد مطالعه شهرستان ایرانشهر)
کلیدواژه ها: خرم، مناطق خرماخیز، صادرات.
محل انتشار مقاله: هفتمین کنگره بین المللی علوم و صنایع غذایی، کشاورزی و امنیت غذایی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
26. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی بر وفاداری، رضایت و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
کلیدواژه ها: تاکتیک های بازاریابی، رضایت، اعتماد، وفاداری، شخصی سازی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی افق های نوین در علوم انسانی، اقتصاد، کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 29 -
27. بررسی تاثیر تبلیغات آنلاین و بازاریابی دیجیتال بر رفتار مشتری آنلاین با نقش میانجی تصویر برند
کلیدواژه ها: تبلیغات آنلاین ، بازاریابی دیجیتال ، رفتار مشتری آنلاین ، تصویر برند ، بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
28. آینده پژوهی فروش با رویکرد آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های بیمه)
کلیدواژه ها: آینده پژوهی، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مدیریت پویا، اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 10 -
29. بررسی تاثیر بازاریابی حسی و استراتژی های بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی تجربه مشتری (مورد مطالعه شعب و نمایندگی های بیمه ایران در استان قزوین )
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، استراتژی بازاریابی سبز، تجربه مشتری، قصد خرید
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 30 -
30. بررسی عوامل موثر بر بازاریابی مبتنی بر بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی بیمه بازار یابی بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
31. بررسی تاثیر همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسب و کار بر عملکرد بازاریابی (موردمطالعه: شعب بیمه ایران در اهواز)
کلیدواژه ها: همراستایی استراتژیک، فناوری اطلاعات، کسب و کار، عملکرد بازاریابی، شعب بیمه ایران در اهواز
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری مهندسی مکانیک,برق و کامپیوتر ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
32. بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند با رضایت مندی و وفاداری مشتریان شرکت های بیمه شهرستان ساری
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری ، رضایت مندی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
33. تاثیر قدرت ها ی ۹ گانه فروش بر بازاریابی معکوس مطالعه بیمه استان همدان
کلیدواژه ها: بازاریابی ، قدرت های ۹ گانه فروش، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 19 -
34. تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار نوآورانه کارکنان با نقش تعدیل کننده ویژگی های شخصیتی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رفتارهای نوآورانه کارکنان، ویژگی های روانشناختی، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در مدیریت، صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
35. تاثیر قابلیت های بازاریابی استراتژیک بر عملکرد رابطه با مشتری
کلیدواژه ها: بازاریابی استراتژیک، عملکرد رابطه با مشتریان، شرکت های بیمه ای
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در مدیریت، صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
36. اثربخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی در صنعت بیمه (مطالعه موردی : صندوق تامین خسارتهای بدنی)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال، درگیری مشتریان، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
37. راهکارهای ارتقا بازاریابی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی ، ارتقای بازاریابی ، ضعف های بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 15 -
38. بررسی نقش میانجی یادگیری مشارکتی و عملکرد مالی بر تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی ( مطالعه موردی : دفاتر بیمه استان چهارمحال و بختیاری )
کلیدواژه ها: هوش تجاری ، بازاریابی ، یادگیری مشارکتی ، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 6 -
39. شناسایی مولفه های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
40. بررسی بازاریابی دیجیتال در کسب و کار صنعت بیمه (راهبردها، چالش ها و فرصت ها)
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، بازاریابی، کسب و کار دیجیتال، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه؛ نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18