لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
21. بررسی تاثیر تبلیغات تجاری شرکت بیمه کارآفرین (مطالعه موردی شهر زنجان)
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، خدمات، بیمه
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
22. تاثیر شبکه های اجتماعی بر اعتماد در بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان بیمه ایران)
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی، اعتماد بازاریابی، آگاهی از احساس به اشتراک گذاشته شده، مسئولیت اخلاقی / تعهد به اجتماع، سنت ها و عقاید به اشتراک گذاشته شده-
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
23. ارزیابی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر عملکرد شرکت های بیمه استانکهگیلویه و بویراحمد با استفاده از آنتروپی خاکستری
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، بازاریابی الکترونیکی، عملکرد، آنتروپی خاکستری، ارتباط الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
24. سنجش تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایتمندی مشتریان بیمه نامه عمر (مطالعه موردی: بیمه ایران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض، شایستگی، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
25. بررسی عوامل تاثیر گذار در تحول دیجیتالی استراتژی های بازاریابی در زمان همه گیری ویروس کرونا
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال بازاریابی دیجیتال، بیمه عمر، پاندمی؛ کووید -۱۹، رضایت مشتری، مشارکت مشتری، قصد خرید
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
26. اثر بازاریابی رابطه مند مشتری بر تجدید خرید آنها در میان مشتریان صنعت بیمه، (مطالعه موردی:بیمه سرمد)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند مشتری، وفاداری مشتری، حفظ مشتری، جذب مشتری، تکرار خرید، بیمه سرمد
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 31 -
27. نقش مدیریت بازاریابی در افزایش پوشش بیمه های مسئولیت
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی ، پاسخگویی، پوشش بیمه های مسئولیت، فناوری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
28. استراتژیهای بازاریابی روابط عمومی در توسعه آگاهی از برندمورد مطالعه: مشتریان بیمه رازی استان تهران
کلیدواژه ها: آگاهی از برند، روابط عمومی، استراتژیهای بازاریابی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 6 -
29. تاثیر جهت گیری های کارآفرینانه سازمان و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیل گری شدت رقابت موجود در بازار (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: جهت گیری های کارآفرینانه سازمان، شدت رقابت، عملکرد سازمانی، قابلیت های بازازیابی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنگره ملی سراسری فناوریهای نوین در حوزه توسعه پایدار ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
30. نقش فناوری اطلاعات بر راهبردهای بازاریابی در صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، راهبردهای بازاریابی، مدرن بودن، مفید بودن، ایمن بودن، کاربردی بودن
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
31. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی از طریق متغیر میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه شرکت بیمه البرز در شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رفتار شهروندی سازمانی، بازارگرایی، بیمه البرز شهر تهران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
32. بررسی بازاریابی درونی در افزایش میزان بهره وری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه سرمد استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی، رضایت مشتریان، بیمه سرمد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
33. بررسی عوامل موثر بر بهبود مدل های کسب وکار در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مدل کسب وکار ، بازاریابی رابطه مند ، رویکرد کارآفرینانه ، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
34. مروری بر پژوهش های پیشین در زمینه تجزیه وتحلیل محیط بازاریابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی، محیط بازاریابی، صنعت بیمه، تبلیغات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
35. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسئولیت پذیری اجتماعی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد شهرستان بابل)
کلیدواژه ها: بازاریابی چریکی، مسئولیت پذیری اجتماعی، وفاداری مشتریان، شرکت بیمه پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
36. شناسایی و بررسی تاثیر عوامل عملکردی موثر در فرایند فروش بیمه نامه های الکترونیک پهپاد (پرنده هدایت پذیر از راه دور)
کلیدواژه ها: پهپاد، بازاریابی الکترونیک، فروش الکترونیک، بیمه های الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
37. بررسی و اثربخشی نقش بازاریابی در فروش و ارتقا صنعت بیمه
کلیدواژه ها: صنعت بیمه،بازاریابی، توسعه،سرمایه.
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
38. بررسی و اثربخشی نقش بازاریابی در فروش و ارتقا صنعت بیمه
کلیدواژه ها: صنعت بیمه،بازاریابی، توسعه،سرمایه.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
39. بررسی تاثیر مشخصه های فنی مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق شبکه اجتماعی بر فرآیندهای اطلاعات مشتری و عملکرد ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بیمه های دولتی و خصوصی شهر اهواز)
کلیدواژه ها: مدیریت شبکه اجتماعی مشتریان، فرآیندهای اطلاعاتی مشتری، عملکرد ارتباط با مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی رابطه مند
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
40. نقش سیستم ارزیابی عملکرد بازاریابی در تاثیرگذاری بر عملکرد شرکت بیمه البرز با میانجیگری قابلیت های بازاریابی
کلیدواژه ها: سیستم ارزیابی عملکرد بازاریابی، قابلیت های بازاریابی، عملکرد
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18