لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
21. عوامل درون سازمانی موثر بر افزایش سودآوری شرکت سهامی بیمه ایران استان فارس ( دیدگاه کارشناسان و مدیران )
کلیدواژه ها: بيمه، سرمايه انساني، مديريت ارتباط بامشتري، فعاليت هاي بازاريابي، فناوري هاي اطلاعاتي وارتباطي
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
22. بررسی عوامل موثر بر ترجیح برند و قصد خرید مشتری (مطالعه موردی شرکت های بیمه ایران شهرستان خرم آباد)
کلیدواژه ها: برند خدماتي، ارزش برند، گرايش برند، تصوير برند، قصد خريد.
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
23. سنجش تعیین سطح رعایت استانداردهای اخلاقی آمیخته بازاریابی خدمات درشرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: استانداردهاي اخلاقي، بازاريابي اخلاقي، آميخته بازاريابي اخلاقي خدمات، شركت بيمه ايران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
24. بررسی تاثیر ابعاد تجربه برند بر رفتار شهروندی مشتری در شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: تجربه برند، كيفيت ارتباط برند، رفتار شهروندي مشتري، شركت بيمه آسيا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در حسابداری،مدیریت و مهندسی مالی با تاکید در پارادایم های منطقه و جهان
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25 -
25. تعیین تاثیر ابعاد بازارگرایی بر جذب مشتریان بیمه (مطالعه بیمه ایران در استان لرستان)
کلیدواژه ها: ابعاد بازاريابي، جذب مشتريان، بيمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
26. واکاوی نقش تجربه برند بر ارزش برند: با تاکید بر نقش میانجی کیفیت درک شده، تصویر برند و آگاهی برند (مطالعه موردی: بیمه ایران)
کلیدواژه ها: تجربه برند، ارزش برند، كيفيت درك شده، تصوير برند، آگاهي برند.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
27. بررسی مقایسه ای تاثیر ارزش ویژه برند بر سودآوری در صنایع بیمه و بانک پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: ارزش ويژه برند ، دارايي هاي نامشهود، سودآوري، مدل آكر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
28. شناسایی و الویت بندی راهبردهای بازاریابی اینترنتی بر توسعه کارآفرینی شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاريابي الكترونيك، كارآفريني، شركت بيمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 21 -
29. بررسی تاثیر جهت گیری برند بر رفتار کارکنان و فرآیند برندسازی داخلی با توجه به نقش تعدیل گر ارتباطات بین بخشی(مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: جهت گيري برند، رفتار كاركنان و فرآيند برندسازي داخلي، ارتباطات بين بخشي
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
30. نقش کیفیت فناوری اطلاعات بر محرک های بازاریابی در صنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه پارسیان شهر خرم آباد)
کلیدواژه ها: كيفيت فناوري اطلاعات، محركهاي بازاريابي، مدرن بودن، مفيد بودن، ايمن بودن، كاربردي بودن
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
31. بررسی تاثیر ارزش برند بر رضایتمندی و وفاداری مصرف کنندگان نسبت به برند شرکت بیمه سرمد استان گیلان
کلیدواژه ها: رفتار كاركنان ، رضايت مشتري ، سازگاري داخلي ، هويت برند ، قصد خريد ، وفاداري به برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
32. مشتری مداری در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: صنعت بيمه، مشتري، مشتري مداري، نيروي فروش، بازاريابي رابطه اي، مديريت شكايت مشتريان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
33. تحلیل اهمیت نقش تبلیغات در بازاریابی و فروش بیمه
کلیدواژه ها: تبليغات، بازاريابي، فروش، بيمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
34. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و بازاریابی ویروسی بر رفتار مصرف کننده در شرکتهای بیمه شهر اردبیل
کلیدواژه ها: بازاريابي رابطه مند، بازاريابي ويروسي، رفتار مصرف كننده، شركت بيمه هاي استان اردبيل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
35. شناسایی مولفه های کلیدی تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در شرکت های بیمه ای استان خوزستان
کلیدواژه ها: ارزش ويژه برند، برندسازي درون سازماني، كارمندان، بيمه هاي بازرگاني، كمترين مربعات جزئي
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
36. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قابلیت های بازاریابی شرکت های بیمه ایران استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: سرمايه اجتماعي، قابليت هاي بازاريابي، بيمه ايران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
37. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه برند بیمه معلم (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه معلم شهرستان ارومیه)
کلیدواژه ها: بازاريابي اجتماعي، ارزش ويژه برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
38. نقش مشتری مداری بر وفاداری به برند مصرف کننده بیمه (مطالعه موردی: بیمه آسیا)
کلیدواژه ها: مشتري مداري، وفاداري، مصرف كننده، برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
39. بررسی تاثیر ابعاد روشهای تبلیغاتی موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی در شهر همدان)
کلیدواژه ها: روشهاي تبليغاتي، بيمه عمر پس انداز، بازاريابي، مشتريان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
40. نقش تبلیغات موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه اولویت بندی روش های تبلیغاتی در شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی شهر همدان
کلیدواژه ها: تبليغات، بيمه عمر، آگهي تجاري، شركت بيمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15