لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
381. بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه در موسسات بیمه ای شهرکرمانشاه
کلیدواژه ها: تاکتیک های بازاریابی، عملکرد غیر مالی، کیفیت رابطه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
382. بررسی نقش بازاریابی و خدمات مالی مرتبط با بازاریابی بانک ها و شرکت های بیمه در وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی، خدمات مالی ، بانک، بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
383. آسیب شناسی بازار بیمه زندگی در استان سیستان و بلوچستان
کلیدواژه ها: بازاریابی بیمه زندگی، آسیب شناسی، استان سیستان و بلوچستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
384. تحقیقات بازاریابی در مورد افزایش ضریب نفوذ بیمه در بخش بیمه های زندگی
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، ضریب نفوذ بیمه، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
385. ارتقاء عملکرد بازاریابی صنعت بیمه به کمک مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمه ایران استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، اعتماد، رضایت، صنعت بیمه، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 22 -
386. بررسی وضعیت ابعاد آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان در بیمه های آتش سوزی منازل مسکونی در استان خراسان جنوبی (مورد مطالعه: بیمه دی)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، خدمات، بیمه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
387. بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های آتش سوزی منازل مسکونی در استان خراسان جنوبی (مورد مطالعه: بیمه دی)
کلیدواژه ها: بیمه آتش سوزی، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
388. تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد)
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، فناوری اطلاعات ، تحقیقات بازاریابی ، ارتباطات،شبکه های کامپیوتری،فروش، چهره تجاری ،هزینه و مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 23 -
389. بررسی ارتباط مدیریت بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه: مورد مطالعه: شعبه مرکزی شرکت بیمه پارسیان در شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتریان، سرعت ارائه خدمات، بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: همایش ملی دستاوردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
390. شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه بر مبنای رویکردتکنیک های چند معیاره فازی (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی،شرکت های بیمه ،آمیخته بازاریابی خدمات ( 7p)،تصمیم گیری چند معیاره فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 24 -
391. بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: توانمندی های بازاریابی ، توانمندی های فناورانه، توانمندی های مالی ،عملکرد عینی فروش ، عملکرد رفتاری فروش عملکرد ارائه فروش
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
392. شناسایی عوامل مؤثر در جذب بیمه گذاران به برندهای بیمه در استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: شرکت های بیمه ای ، عوامل کیفی،عوامل اقتصادی،عوامل ساختاری، برند بیمهای
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
393. بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر تعهد مشتریان از طریق بازاریابی رابطه مند در حوزه خدمات بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند، تعهد مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
394. تاثیر شواهد برند و شنیده های برند بر رضایتمندی
کلیدواژه ها: شواهد برند، شنیده های برند، رضایتمندی، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
395. عوامل موثر بازاریابی بر رضایتمندی مشتریان بیمه عمر (مطالعه موردی: دفاتر بیمه ایران استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازاریابی آمیخته 4c ، بیمه عمر، استبان گیلان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
396. بیمه رضایت توریست طرحی برای افزایش گردشگران خارجی به ایران
کلیدواژه ها: بیمه رضایت توریست، امنیت، تبلیغات رسانه ای، برنامه ریزی، مدیریت گردشگری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
397. بررسی عوامل موثر بر بازارگرایی و عملکرد در شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: بازارگرایی بازاریابی داخلی عملکرد سازمانی تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
398. بررسی رابطه تبلیغات بازرگانی با مشتری مداری در شرکت های بیمه شهر سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات بازرگانی، مشتری مداری، مدل AIDA
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
399. بررسی تأثیر عوامل موثر بر نگرش مشتریان به توسعه برند با نقش میانجی وفاداری به برند در حوزه ی خدمات در بین مشتریان بیمه آسیا
کلیدواژه ها: تصویربرند وفاداری برند کیفیت برند نگرش برند اعتماد برند بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
400. ارزیابی استراتژیک هویت برند درسازمانها با استفاده از مدل آکر در شرکتهای بیمه ایران و بیمه آسیا
کلیدواژه ها: برند، هویت برند، ارزیابی استراتژیک برند، مدیریت استراتژیک برند، ارزش برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18