لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
381. بررسی عوامل موثر بر استقبال از بیمه تکمیلی ایران در شهر مشهد درسال 1393
کلیدواژه ها: بیمه درمان تکمیلی ، استقبال از بیمه درمان تکمیلی، نارضایتی از بیمه درمان تکمیلی، بازاریابی بیمه درمان تکمیلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 22 -
382. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر قابلیت های بازاریابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: رقابت ، هوشمندی رقابتی ، قابلیت های بازاریابی ، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
383. بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های مسیولیت
کلیدواژه ها: فنآوری اطلاعات، اینترنت، بازاریابی، تحقیقات بازاریابی ، مزیت رقابتی آزمون تی استیودنت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
384. بررسی تاثیر ابعاد برند در صنعت بیمه بر اساس مدل SBV (مطالعه موردی شرکت بیمه سینا)
کلیدواژه ها: برند سازی خدمات ، نگرش به برند ، رضایت برند ، وفاداری به برند ، صنعت بیمه ، مدل SBV
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
385. بازارشناسی صنعت بیمه ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازارشناسی، بیمه، صنعت، بازار ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
386. طراحی الگوی انتخاب استراتژی های تبلیغات، مورد مطالعه شرکت بیمه معلم
کلیدواژه ها: تبلیغات، استراتژی تبلیغات، انتخاب استراتژی تبلیغات، بازاریابی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
387. بررسی نقش ابزارهای پیشبرد فروش بازاریابی بر جذب مشتری در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ابزارهای پیشبرد فروش، تبلیغات، پیشبرد فروش، فروشندگی شخصی، روابط عمومی، مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
388. بررسی رابطه بین مسیولیت های اجتماعی شرکت، خوشنامی شرکت و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان قزوین)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی شرکتی، خوشنامی شرکت، رضایت مشتریان، ارزش ویژه برند، عملکرد سازمان، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
389. ارزیابی باور و نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات تجاری اینترنتی بیمه و پاسخ های رفتاری آنها در شهر تبریز
کلیدواژه ها: تبلیغات اینترنتی، باور، نگرش، پاسخ های رفتاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
390. ارایه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی وفروش بیمه های عمرمطالعه موردی بیمه ایران شعب شهریاسوج
کلیدواژه ها: بازاریابی وفروش، بیمه های عمر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
391. بررسی تاثیر فنون مذاکره نمایندگان بیمه بر عملکرد مالی آنها(مطالعه موردی: نمایندگان فروش شرکت سهامی بیمه ایران)
کلیدواژه ها: فنون مذاکره،صنعت بیمه ، بازاریابی رابطه مند، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
392. بررسی تاثیر ریسک درک شده بر تبلیغات شفاهی در شرکت بیمه ایران در تهران
کلیدواژه ها: ریسک درک شده ، تبلیغات شفاهی ، نمونه گیری خوشه ای ، آزمون اسمیرنف کولموگروف
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
393. تاثیرگذاری ارزش درک شده برند بر وفاداری برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند(مطالعه موردی:شرکت بیمه ایران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: ارزش درک شده برند، ، وفاداری به برند، دلبستگی به برند، ارزش برند
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
394. بررسی اثر رضایت از برند بر وفاداری برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند(مطالعه موردی:شرکت بیمه ایران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: ارزش برند، اعتماد به برند، دلبستگی به برند ، رضایت ازبرند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
395. بررسی تاثیر فاکتورهای سازمانی موثر بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ایران و بیمه آسیا
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، برندسازی درون سازمانی، بازخوردکارمندان، ارتباطات درونی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
396. بررسی تاثیر تبلیغات محیطی بر روی رفتار مصرف کنندگان خدمات بیمه (مطالعه موردی:شرکت های بیمه دولتی و خصوصی استان قزوین)
کلیدواژه ها: تبلیغات محیطی، بیلبورد، مدل لاویج و استینر، مصرف کنندگان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
397. بررسی رابطه تعهد مدیریت در بازاریابی داخلی بر روی گرایش کاری کارکنان مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران استان اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، تعهد مدیریت ، گرایش کاری کارکنان، ارتباطات داخلی رسمی، ارتباطات داخلی غیر رسمی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
398. تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بیمه البرز در استان گیلان
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی ، رابطه مشتریان، وفاداری مشتریان، بیمه البرز
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
399. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان به برند شرکت سهامی عام بیمه ما
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد،تعهد،مهارت های ارتباطی،رضایتمندی،وفاداری مشتریان به برند،بیمه ما
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
400. نقش بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک، گسترش فرهنگ بیمه، بعد ارتباطی، بعد مبادلاتی، بعد توزیع
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6