لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
401. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش الکترونیکی شرکت بیمه پارسیان (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، فروش الکترونیکی، محصول، توزیع، قیمت، ترفیع
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت ،نوآوری و کارآفرینی در شرایط اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
402. ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای وفاداری مشتریان مطالعه موردی بیمه دی شعبه کاشان
کلیدواژه ها: هویت، وفاداری، بیمه، مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
403. اثار بازاریابی داخلی بر مشتری مداری در صنعت بیمه در استان گلستان شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: بازاریابی-بازاریابی داخلی-مشتری مداری-بیمه-رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
404. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت بر کیفیت خدمات
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، تصویر شرکت، کیفیت خدمات و بیمه ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
405. بررسی رابطه بین بکارگیری دیدگاه یکپارچه مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات برافزایش حفظ مشتری درشرکت های بیمه
کلیدواژه ها: دیدگاه یکپارچه ، مدیریت بازاریابی ، مدیریت ارتباطات ، حفظ مشتری
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
406. رابطه تصویر و آگاهی برند با ارزش ویژه برند از دیدگاه بیمه گذاران در شرکت بیمه آسیا استان مازندران
کلیدواژه ها: برند ،تصویر برند ،آگاهی برند ، ارزش ویژه برند ، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
407. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایتمندی مشتریان بیمه ایران شهرستان گنبد کاووس
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
408. ارتباط قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی در شرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی ، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
409. نقش بازاریابی مستقیم بر رضایت مشتریان در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی مستقیم، رضایت مشتریان، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 25 -
410. بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی نوین بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی ، مدل 7p ، فروش ، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
411. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای مطالعه موردی: بیمه البرز استان فارس
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، بازاریابی رابطه ای، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
412. بررسی رابطه باور و نگرش نسبت به تبلیغات شرکتهای بیمه خصوصی بر رفتار بیمهگذاران مطالعه موردی: شهر زنجان
کلیدواژه ها: رفتار بیمه گذار، تبلیغات، رسانههای تبلیغاتی، شرکت های بیمه خصوصی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
413. بررسی نقش بازاریابی چریکی و مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: بیمه ایران شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: بازاریابی چریکی، مسئولیت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
414. تاثیر بازاریابی رابط مند بر افزایش وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران شهرستتان کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند، مفهوم الکترونیکی با مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
415. استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه)
کلیدواژه ها: مزایای مورد انتظار، بخش بندی بازار، تحلیل عاملی، خوشه بندی، خدمات بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
416. بررسی رابطه تبلیغات تجاری با تصمیم خرید مشتریان در شرکت های بیمه شهر سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، تصمیم مشتریان ، مدل AIDA
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
417. تاثیر بکارگیری ارتباطات موثر (مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات)بر افزایش حفظ مشتری در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ارتباطات موثر ، مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباطات، حفظ مشتری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
418. بررسی تاثیر تعهد به برند و عشق به برند بر تبلیغات شفاهی مثبت
کلیدواژه ها: تعهد به برند ، تبلیغات شفاهی مثبت ، بیمه های خصوصی وابسته به بانکها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
419. بررسی عوامل موثربرتعهدبه برند موردمطالعاتی: بیمه های خصوصی وابسته به بانکها درتهران
کلیدواژه ها: تعهد به برند ، وفاداری به برند ، تصویربرند ، عشق به برند ، بیمه های خصوصی وابسته به بانکها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
420. رابطه مصرف کننده با نام تجاری در صنعت بیمه : شخصیت برند و شناسایی آن
کلیدواژه ها: هویت نام تجاری، شخصیت برند، بیمه، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11