لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
401. بررسی تاثیر هویت برند بر عملکرد سازمانی در شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: هویت برند برند به عنوان سمبل، برند به عنوان سازمان و برند به عنوان شخص، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
402. تأثیر بازاریابی رابطه محور بر ارزش ویژه برند شرکت بیمه ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه محور، ارزش ویژه برند، بیمه ملت
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
403. بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر شکل گیری استراتژی بازاریابی ویروسی در شرکت بیمه البرز
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، تجارب احساسی، تجارب هویت اجتماعی، شرکتهای بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
404. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و کیفیت درک شده از برند با وفاداری مشتریان بیمه ایران در استان گلستان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت درک شده از برند، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی علوم مدیریت پیشرفت ها، نوآوری ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 5 -
405. تأثیر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا مورد مطالعه: استان گیلان
کلیدواژه ها: وفاداری نگرشی، وفاداری رفتاری، قدردانی مشتری، سرمایه گذاری های بازاریابی رابطه ای
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
406. ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران)
کلیدواژه ها: آمیخته های بازاریابی نوین، ارزش نام و نشان تجاری، شرکت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
407. بررسی عوامل مؤثر بر اشتغال در بخش کشاورزی در ایران
کلیدواژه ها: اشتغال، بازاریابی، بیمه، پانل دیتا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
408. بررسی نقش مدیریت هویت برند و اثرات میانجی تعهد کارکنان بر رضایت و عملکرد آنها(مورد مطالعه : شعب بیمه ایران شهرستان ساری )
کلیدواژه ها: هویت برند؛تعهد کارکنان؛رضایت؛ عملکرد؛ییمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
409. تاثیر فناوری های جدید بر بازاریابی خدمات در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: فناوری های جدید، بازاریابی، خدمات، شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
410. بررسی تاثیر هویت برند بر کیفیت خدمات بیمه ای از طریق نقش میانجی مدیریت دانش
کلیدواژه ها: هویت برند، کیفیت خدمات، مدیریت دانش ،بیمه ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
411. بررسی تاثیر هویت برند بر عملکرد سازمانی شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: هویت برند برند به عنوان سمبل، برند به عنوان سازمان و برند به عنوان شخص، برند به عنوان محصول)خدمت(
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
412. تاثیرات تجارت الکترونیک بر بازاریابی خدمات بیمه ای واقعیت یا مجاز
کلیدواژه ها: بیمه الکترونیکی، تجارت الکترونیک، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
413. رابطهی کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه: شرکت بیمهی ایران در شهر ابهر
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، رضایتمندی ، تبلیغات شفاهی، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
414. بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد صنعت بیمه، بیمه پاسارگاد استان تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی اینترنتی، ایمیل ، سایت ، رسانه های اجتماعی، عملکرد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
415. آنالیزتبلیغات محیطی با بکارگیری تکنیک ردیابی چشم مطالعه موردی: شرکت بیمه معلم
کلیدواژه ها: تبلیغات، نورومارکتینگ، ردیابی چشم، بیلبورد، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
416. بررسی تاثیر هوش بازاریابی برکسب مزیت رقابتی با نقش مداخله گری هوش سازمانی مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران شهرستان ابهر و خرمدره
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی، منابع اطلاعات، نوع اطلاعات، هوش بازاریابی، هوش سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
417. بازاریابی رابطه محور استراتژیک و ارتباط آن با علاقه و تعهد مشتریان نسبت به رند: مورد مطالعه شرکت های نمایندگی بیمه در ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه محور استراتژیک، علاقه به برند، تعهد به برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
418. بررسی تاثیر کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان در شهر تهران)
کلیدواژه ها: کسب دانش ، شبکه های اجتماعی ، نوآوری برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
419. شناسایی و اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد بازاریابی درصنعت بیمه ایران بااستفاده ازروش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد بازاریابی ،تحلیل سلسله مراتبی فازی ،صنعت بیمه ،دلفی فازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
420. اولویت بندی ابعاد مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بیمه با رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL
کلیدواژه ها: مدیریت دانش بازاریابی، فرایند تحلیل شبکه ای، دیمتل
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17