لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
421. داده کاوی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند:مطالعه موردی (بیمه ملت)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، موانع ساختاری، موانع سیستمی، موانع محیطی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
422. بررسی اثرپذیری تبلیغات شفاهی بیمه عمر از بازاریابی رابطه ای با رویکرد اعتماد و تعهد مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه کارآفرین در شهر مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، اعتماد، تعهد، تبلیغات شفاهی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی دست آوردهای نوین پژوهشی مدیریت حسابداری اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
423. طبقات اجتماعی و باورهای مذهبی مردم شهرستان قوچان به عنوان عوامل تأثیرگذار در فرهنگ استفاده از بیمه عمر
کلیدواژه ها: بیمه عمرو پسانداز، رفتار مصرفکننده، خریدار، بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
424. نقش بازاریابی در صنعت بیمه با تاکید بر بازار ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات بیمه، آمیخته بازاریابی،برنامه بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
425. شناسایی تاثیر ابعاد درونی برند بر تصمیم خرید بیمه بدنه اتومبیل در میان شرکت های بیمه زنجان
کلیدواژه ها: بیمه بدنه خودرو، برند، ابعاد درونی، تصمیم به خرید
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
426. بررسی رابطه تبلیغات تجاری با مشتری مداری درشرکتهای بیمه شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، مشتری مداری، مدل AIDA
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
427. شناسایی رابطه میان بازاریابی رابطه ای و تصویر شرکت و کیفیت خدمات در بیمه البرز در استان کردستان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، کیفیت خدمات، تصویر شرکت و بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
428. شناسایی و تعیین اثرگذارترین ابزار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، تصمیم خرید مشتریان، جلب توجه، ایجاد علاقه، سوق دادن به خرید، تحریک تمایل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
429. بررسی نقش اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان(مطالعه موردی: صنعت بیمه)
کلیدواژه ها: اعتبار برند، تبلیغات شفاهی، تعهد مستمر، تمایل به تغییر برند، وفاداری، رضایت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
430. بررسی رابطه مشتری مداری بر وفاداری مشتریان شرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی، وفاداری، مشتریان، شرکتهای بیمه، پاسخگویی سریع
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
431. تأثیر تجربیات برند در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت و اعتماد برند (مطالعه موردی: مشتریان بیمه مسئولیت شرکت پارسیان)
کلیدواژه ها: برند، تجربیات برند، وفاداری برند، رضایت، اعتماد برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
432. شناسایی عوامل آمیخته های بازاریابی خدمات بیمه بر تصمیم گیری و انتخاب مشتریان مطالعه موردی: بیمه دانا
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، بیمه عمر و پس انداز، الگویP 8
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
433. اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند: شواهدی از صنعت بیمه
کلیدواژه ها: برندخدمات ، ابعاد برند ، نگرش به برند ، رضایت برند ، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
434. شناسایی مشتریان کلیدی یک شرکت بیمه به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی وتوسعه بازار
کلیدواژه ها: بازاریابی، مشتری کلیدی، بیمه، توسعه بازار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
435. بررسی تأثیر اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک بر خرید اینترنتی خدمات بیمه (مورد مطالعه: شعب منتخب بیمه ایران در استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی، تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات، اعتماد مشتری، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
436. تاثیر واحد بازاریابی در عملکرد شرکت های بیمه با استفاده از مدلBSC مطالعه موردی شرکت بیمه توسعه
کلیدواژه ها: واحدهای بازاریابی، عملکرد،کارت امتیازی متوازن، بیمه توسعه
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
437. بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند بیمه های بازرگانی
کلیدواژه ها: وفاداری ، مشتری ، بیمه بازرگانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
438. نقش علوم اعصاب دربازاریابی بیمه تاثیرحواس برکاهش هزینه های بازاریابی
کلیدواژه ها: بازاریابی بیمه ، بازاریابی عصبی ، مغز جدید ، مغزمیانی ، مغز قدیم
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
439. بررسی رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد کارکنان در بیمه های خصوصی مورد مطالعه:شهر سنندج
کلیدواژه ها: مدیریت دانش بازاریابی ، عملکرد کارکنان ، بیمه های خصوصی ، شهرسنندج
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
440. بررسی نقش عوامل بازاریابی داخلی در اعتمادآفرینی رضایتمندی و ایجاد وفاداری در مشتریان مطالعه موردی:شرکتهای بیمه خصوصی استان کردستان
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بازاریابی داخلی ، رضایتمندی ، مشتریان داخلی ، وفاداری و بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7