لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
421. بررسی تاثیر آگاهی برند و اعتبار برند بر نیات وفاداری با تبیین نقش ارزش ادارک شده و تعهد به برند در شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهر یاسوج)
کلیدواژه ها: آگاهی برند، ارزش ادارک شده، تعهد به برند، اعتبار برند، نیات وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
422. بررسی تأثیر روابط عمومی درک شده و تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان بیمه ایران در شهرستان اهواز
کلیدواژه ها: خدمات بیمه، روابط عمومی، تصویر برند، هویت برند، وفاداری مشتری،روابط مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 27 -
423. بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر مسئولیت اجتماعی مورد مطالعه اداره بیمه سلامت مازندران
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی ، ایزو26000،بازاریابی درونی، بیمه سلامت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
424. تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتریان بیمه های اتومبیل در صنعت بیمه کشور مورد مطالعه: شرکت های بیمه ایران، بیمه آسیا و بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، واکنش مشتریان، شرکت های بیمه ای ایران،بیمه آسیا، بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 36 -
425. بررسی تأثیر اجزای آمیخته بازاریابی بر جلب و ارتقاء وفاداری مشتریان در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، وفاداری ، مشتری ، بیمه ، ارتقاء
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
426. بررسی رویه های موثر تبلیغات بیمه ایران از نظر بیمه گزاران در شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: تبلیغات، جلب توجه بیمه گزاران، ایجاد علاقه در بیمه گزاران، ایجاد تمایل در بیمه گزاران و تمایل به خرید بیمه نامه
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
427. تاثیر بازاریابی عصبی بر فروش بیمه عمر
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی عصبی، بیمه عم
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
428. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برمشتری مداری در شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، توسعه کارکنان، پاداش، مشتری مداری،بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
429. بررسی عوامل مرتبط در موفقیت بازاریابی به واسطه ی تبادل دانش ضمنی بین واحد فروش و بازاریابی در شرکتهای بیمه خصوصی
کلیدواژه ها: کیفیت ارتباطات میانبخشی، اعتماد همکاران، تعارض میان بخشی، فرصتهای اجتماعی، حمایت مدیریت ارشد، تبادل دانش ضمنی، موفقیت بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
430. بررسی تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری با نقش میانجی اعتماد برند (مطالعه موردی:بیمه دانا شهرستان سمنان)
کلیدواژه ها: ارتباطات برند، کیفیت خدمات، وفاداری، اعتماد برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
431. تاثیرشبکه ها ونرم افزارهای کامپیوتر) با نگاه فناوری اطلاعات( بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر )مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات ، تحقیقات بازاریابی ،شبکه های کامپیوتری،فروش و مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
432. شناسایی و برآورد نرخ اثرگذاری استراتژی های بازاریابی و ارائه خدمات در صنعت بیمه و طبقه بندی آنها توسط روش تصمیم گیری چند معیاره TOPSIS
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک، بازاریابی ، ارائه خدمت، صنعت بیمه، TOPSIS
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
433. بررسی رابطه استراتژیک بین بکارگیری شاخصهای نوآوری و اثربخشیCRMدرصنعت بیمه ایران مطالعه موردی:شعب بیمه ایران شهر اصفهان
کلیدواژه ها: شاخص نوآوری، مدیریت بازاریابی ، شعب بیمه ایران شهر اصفهان، CRM ، شاخص های بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
434. اولویت بندی ابعاد مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بیمه بارویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL
کلیدواژه ها: مدیرت دانش بازاریابی، فرایند تحلیل شبکه ای، دیمتل
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
435. ارزیابی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی خدماتی 7P و عملکرد تجاری شرکتها،مطالعه موردی:شرکت کارگزاری بیمه چترآسایش ایرانیان
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی خدمات، 7P ، عملکرد تجاری، شرکت کارگزاری بیمه ، چترآسایش ایرانیان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
436. بررسی تاثیر رضایت مشتریان بروفاداری به برندبااستفاده ازمدل تلفیقی کانو و گسترش کیفیت عملکرد مطالعه ای درشرکت بیمه کارافرین
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ، وفاداری ، برند ، الزامات مشتریان ، ارزش موردانتظار ، ارزش غیرمنتظره
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
437. آسیب شناسی وضعیت روابط عمومی درسازمان بیمه سلامت ایران
کلیدواژه ها: روابط عمومی ، ارتباطات ، تبلیغات ، پژوهش و افکارسنجی ، برنامه ریزی و ارزیابی ، امورفرهنگی ، بیمه سلامت ایران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
438. عوامل موثربراستفاده مدیران ازسیستم های اطلاعاتی درفرایند بازاریابی شرکت های بیمه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بیمه ، سیستم های اطلاعاتی ، پایگاه داده ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
439. تاثیربازاریابی راهبردی برسودآوری درجهت تامین مالی شرکت های بیمه شرکت های بیمه استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: بازاریابی راهبردی ، سودآوری ، تامین مالی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
440. تاثیرارتباطات بازاریابی یکپارچه بروفاداری به نام تجاری درصنعت بیمه موردمطالعه بیمه رازی
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی ، کیفیت خدمات ادراک شده ، تصویرنام تجاری ، وفاداری به نام تجاری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17