لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
441. ارائه راه کار پیشنهادی جهت پیش بینی خوشه مشتریان از طریق ترکیب روش K-medoids با درخت تصمیم (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، تبلیغات هدفمند، تفکیک مشتریان، خوشه بندی، K-medoids ، K-means ، درخت تصمیم، پیش بینی، کشف الگو
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
442. بررسی رابطه رضایت مشتری و کیفیت برند در بیمه ایران استان ایلام
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی-ارزش برند-کیفیت برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 7 -
443. بررسی رابطه فروش بیمه نامه های درمان تکمیلی با عناصر آمیخته بازاریابی خدمات
کلیدواژه ها: بیمه درمان-بیمه درمان تکمیلی-فروش-بازاریابی-آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
444. مدیریت بازاریابی رابطه ای: اهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی مطالعه موردی بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی شعبه طبس
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، برچسب خصوصی، بیمه اختیاری، اعتماد، تعهد، تجربه، وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
445. رابطه بین بازاریابی رابطه مند و جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین(مطالعه موردی استان همدان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند ، جذب بیمه گذاران ، شرکت بیمه نوین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
446. بررسی تاثیر احساسات مشتری بر قصد خرید مجدد با نقص میانجی تبلیغات شفاهی(مطالعه موردی: بیمه البزشهر شیراز)
کلیدواژه ها: احساسات مشتری، قصد خرید، تبلیغات شفاهی، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
447. بررسی تأثیر تبلیغات مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی بر ارزش ویژه برند شرکت (شواهدی از صنعت بیمه ایران درشهر تهران)
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی، رضایت مشتریان، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 26 -
448. بررسی تأثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر جذب و نگهداری مشتریان بر اساس نظریه های نشانه شناسی (مطالعه موردی شرکت بیمه ما)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، بیمه، نشانه شناسی، دلالت های معنایی، جذب و نگهداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 18 -
449. بررسی نقش استراتژی های بازاریابی در شرکت های بیمه زندگی بر اساس تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی، بیمه زندگی، کارایی، تحلیل پوششی داده ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 21 -
450. کاربرد های اف.ام.آر.آی در اتراتژی های قیمت گذاری
کلیدواژه ها: بازاریابی مستقیم، رضایت مشتریان، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
451. ارتقاء عملکرد بازاریابی صنعت بیمه به کمک مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمه ایران استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، اعتماد رضایت، صنعت بیمه، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
452. بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی جذبی بیمه های حوادث
کلیدواژه ها: بازاریابی جذبی، عوامل روانی- فردی، عوامل فرهنگی، عوامل موقعیتی، عوامل آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
453. بررسی رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی وعملکرد کارکنان دربیمه های خصوصی موردمطالعه: شهرسنندج
کلیدواژه ها: مدیریت دانش بازاریابی ، عملکردکارکنان ، بیمه های خصوصی ، شهرسنندج
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
454. بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش؛ با نگاه داده کاوی
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، داده کاوی، بیمه
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
455. بررسی تاثیرکاربرد فناوری تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای ازسوی نمایندگان بیمه ایران و بیمه دانا در سطح استان لرستان
کلیدواژه ها: فناوری تجارت الکترونیک، آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای، مدرن بودن، ایمن بودن، کاربردی بودن
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
456. بررسی مولفه های 4cبازاریابی بر افزایش فروش بیمه درمان مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان
کلیدواژه ها: آمیخته های بازاریابی، مولفه های4C/بیمه درمان، افزایش فروش
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
457. بررسی تاثیر تصویر برند و ابعاد تاثیرات بین فردی بر تمایل به خرید مشتریان بیمه آسیا
کلیدواژه ها: تصویر برند ، تاثیرات بین فردی، تمایل به خرید
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
458. بررسی تاثیر شواهد فیزیکی و مکان دفاتر بیمه بر رضایت و وفاداری مشتری ( مطالعه موردی: شعب بیمه دانا غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی، رضایت ، وفاداری مشتری ، شواهد فیزیکی، مکان دفاتر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
459. بررسی ارتباط ابعاد بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات شرکت های بیمه ای استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، توانمندسازی، انگیزش، تسهیم اطلاعات، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
460. بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری مطالعه موردی: بیمه آسیا
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت، خدمات، بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11