لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
441. اثرات ابعاد برند خدماتی (بیمه پارسیان) بر وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: برندسازی خدمات- نگرش ها نسبت به برند -رضایت از برند- وفاداری نسبت به برند
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
442. تحلیل اثر بازاریابی رابطه مند برکیفیت خدمت، کیفیت رابطه و وفاداری مشتری در بیمه عمر و سرمایه گذاری
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت خدمت، کیفیت رابطه، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
443. بررسی تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری درشعب بیمه ایران در تهران
کلیدواژه ها: امنیت شغلی،آموزش؛ پاداش؛تسهیم اطلاعات،توانمندسازی؛کاهش فاصله طبقاتی
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
444. راهکارهای توسعه و بازاریابی بیمه عمر با استفاده از مدل4C
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، بازاریابی، ارزش های مشتری پسند، هزینه خریداران، راحتی در خرید، روابط با مشتری
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
445. بازاریابی خدمات بیمه با رویکرد نوین
کلیدواژه ها: بازاریابی ، خدمات ، بازاریابی خدمات ، خدمات نوین ، بازاریابی نوین
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
446. بخش بندی مشتریان بر مبنای منافع مورد انتظار و نقش آن در بهبود بهره وری بازاریابی: مطالعه موردی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازارگرایی، استراتژی بازاریابی، بخشبندی بازار، منافع مورد انتظار مشتری، ارزش مشتری
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
447. نقش آموزش در رفتار مصرف کنندگان در بازار بیمه مطالعه موردی شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: آموزش ، رفتارمصرف کننده ، فرهنگ بیمه ای ، تبلیغات وبازاریابی
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
448. مطالعه چگونگی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر جلب وفاداری مشتریان شعب منتخب بیمه ایران در شهر تهران با استفاده از مدل رگرسیون چنذمتغیره و تحلیل مسیر
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ، عناصرآمیخته بازاریابی ، رضایت مشتری ، جلب وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 27 -
449. تاثیر بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای (مطالعه موردی: بیمه سینا استان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک ، گسترش فرهنگ بیمه ، شرکت بیمه سینا استان کرمانشاه
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت و آموزش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
450. نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد)
کلیدواژه ها: فنون بازاریابی رابطه مند، اعتماد مشتریان، فن پاداش محسوس، ارتباطات شخصی، رفتار ترجیحی و مکاتبات مستقیم
محل انتشار مقاله: همایش الکترونیکی پژوهش های نوین در علوم و فناوری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
451. نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری و ترکیب این سه قابلیت در موفقیت عملکرد شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی، نوآوری، یادگیری، مکمل، قابلیت، شرکت های بیمه ای
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
452. بررسی تأثیر تبلیغات شرکتهای خدماتی مسافرتی و جهانگردی در فروش بیمه نامه مسافرتی (مورد مطالعه : شرکت مارکوپولو)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، ترفیع ، تبلیغات ، تبلیغات تجاری ، بیمه نامه مسافرتی ، الگوی مد AIDA
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جغرافیا، گردشگری ، منابع طبیعی و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 21 -
453. استراتژی بازاریابی برای تحول درصنعت بیمه و استراتژی شرکت های بیمه برای فروش بیشتر
کلیدواژه ها: استراتژی , شرکت های بیمه , موفقیت , بیمه , تجارت و فروش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
454. بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری CRM با عملکردبازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، بیمه، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
455. تاثیر تبلیغات از طریق پیام کوتاه بر وفاداری مشتریان به نام تجاری در بیمه ملت در مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی سیار، ارزش ویژه نام تجاری، تبلیغات از طریق پیام کوتاه
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
456. تاثیر بازاریابی چابک بر سطح رضایت و وفاداری مشتریان شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی چابک، بازاریابی، رضایت، وفاداری، شرکت بیمه، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 22 -
457. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر جلب وفاداری مشتریان سازمان های خدماتی مطالعه موردی: شعب منتخب بیمه ایران در شهر تهران
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، وفاداری مشتریان، سازمان خدماتی، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 24 -
458. بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت، خدمات، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
459. بررسی استراتژیهای بازاریابی در زمینه بیمه زندگی
کلیدواژه ها: محصول، استراتژی های بازاریابی، بیمه زندگی،کارایی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
460. بررسی ارتباط بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد بازاریابی در بیمه های خصوصی و دولتی (مورد مطالعه شهر سنندج)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش بازاریابی عملکرد بازاریابی بیمه های خصوصی و دولتی شهر سنندج
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت، فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 23