لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
461. بررسی ارتباط بین دارایی های مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش داراییه ای مدیریت دانش بازاریابی عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت، فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
462. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر سهم بازار شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، تداعی برند، وفاداری برند، آگاهی برند، سهم بازار، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
463. رابطه الگوی رفتاری مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، بیمه آسیا و بیمه دانا استان مازندران
کلیدواژه ها: الگوی رفتاری، رفتارمصرف کننده، استراتژی بازاریابی اینترنتی، بیمه
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
464. بررسی رابطه بین هوش رقایتی و شعارهای تبلیغاتی مطالعه موردی: بانک بیمه های شهر سنندج
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، شعارهای تبلیغاتی، ارتباط و تبلیغات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
465. ارزیابی اثر بخشی تبلیغات بیمه پاسارگاد در شهرستان ایلام بر اساس مدل AIDA
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
466. بررسی عوامل تاثیرگذار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، تصمیم خرید مشتریان، مدل AIDA
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
467. سنجش کارایی انواع کانال های توزیع در بازاریابی بیمه با استفاده از تکنیک DEA مطالعه موردی:شعب بیمه پارسیان شهر رشت
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، کارایی، کانال های توزیع، بانک بیمه، نمایندگی های بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
468. اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بیمه با استفاده از دیماتل فازی (مطالعه موردی استان گلستان)
کلیدواژه ها: بیمه، آمیخته بازاریابی، رضایت مشتری، دیماتل فازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
469. تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر
کلیدواژه ها: آمیخته تبلیغات، میزان فروش خدمات، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
470. بررسی تأثیر عادات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان به شرکت بیمه کارآفرین یزد
کلیدواژه ها: عادات، موانع اقتصادی تغییر برند، رضایتمندی، روابط اجتماعی، تبلیغات شفاهی، وفاداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
471. مدل مفهومی مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، اجرای استراتژی های بازاریابی، کنترل بازاریابی، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
472. بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان مطالعه موردی : صنعت بیمه
کلیدواژه ها: اعتباربرند، تمایل به تغییر برند، تبلیغات شفاهی، وفاداری، رضایت، تعهد مستمر
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
473. بررسی عملکرد تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکت های بیمه شهر سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری, تصمیم خرید مشتریان, مدل AIDA
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
474. بررسی تأثیرعوامل آمیخته بازاریابی برتوسعه بیمه های عمرو پس انداز
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، بیمه های عمرو پس انداز،شرکتهای بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
475. بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان)
کلیدواژه ها: اعتماد، بازاریابی داخلی، بیمه، رضایتمندی، مشتریان داخلی، وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
476. طراحی الگوی وفاداری مشتریان شرکت های بیمه با تأکید بر کیفیت رابطه و پیوندهای بازاریابی رابطه مند
کلیدواژه ها: پیوند مالی، پیوند ساختاری، پیوند اجتماعی، کیفیت رابطه، وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
477. بازاریابی سبز و صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی سبز، سطوح بازاریابی سبز ، رقابت پایدار ، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی و آنلاین اقتصاد سبز
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
478. ارتباط میان عوامل آمیزه بازاریابی اینترنتی و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های پس انداز و سرمایه گذاری از دید مشتریان این صنعت مطالعه موردی : شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، 5P، 5V ، آمیزه بازاریابی الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوآوری در مهندسی کامپیوتر و فنآوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
479. بازاریابی چریکی و تاثیر آن بر جذب مشتریان در صنعت بیمه در شهر ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی ، چریکی ، حربه های انسانی ، حربه های تکنولوژیکی ، حربه های فرهنگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 8 -
480. بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان ( مطالعه موردی: صنعت بیمه)
کلیدواژه ها: اعتبار برند- تمایل به تغییر برند- تبلیغات شفاهی - وفاداری- رضایت - تعهد مستمر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12