لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
461. بررسی شاخصهای 4C,4P دربازاریابی و فروش بیمه های عمر
کلیدواژه ها: بیمه های عمر/مدل 4p و 4c/بازاریابی وفروش/اولویت بندی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 40 -
462. فرآیند تصمیم گیری با روش گسترش یافته ویکور تحت محیط فازی برای انتخاب رشته بیمه ای جهت تبلیغات در شرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: تصمیم گیری چند معیاره، روش VIKOR، مجموعه های فازی، مساله انتخاب، رشته های بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
463. بررسی نقش علاقه به برند در بهبود تعهد به نام تجاری و بازاریابی دهان به دهان مطاله موردی: صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی دهان به دهان، برند، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 34 -
464. بررسی ارتباط بین هوش هیجانی کارکناان و اثربخشی بازاریابی در بیمه های خصوصی استان کردستان
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، اثربخشی بازاریابی ، استان کردستان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
465. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران (مطالعه موردی: شهر بوشهر)
کلیدواژه ها: بازاریابی ، فعالیتهای بازاریابی، وفاداری مشتری، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
466. بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه در موسسات بیمه ای شهرکرمانشاه
کلیدواژه ها: تاکتیک های بازاریابی، عملکرد غیر مالی، کیفیت رابطه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
467. بررسی نقش بازاریابی و خدمات مالی مرتبط با بازاریابی بانک ها و شرکت های بیمه در وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی، خدمات مالی ، بانک، بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
468. آسیب شناسی بازار بیمه زندگی در استان سیستان و بلوچستان
کلیدواژه ها: بازاریابی بیمه زندگی، آسیب شناسی، استان سیستان و بلوچستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
469. تحقیقات بازاریابی در مورد افزایش ضریب نفوذ بیمه در بخش بیمه های زندگی
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، ضریب نفوذ بیمه، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
470. ارتقاء عملکرد بازاریابی صنعت بیمه به کمک مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمه ایران استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، اعتماد، رضایت، صنعت بیمه، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 22 -
471. بررسی وضعیت ابعاد آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان در بیمه های آتش سوزی منازل مسکونی در استان خراسان جنوبی (مورد مطالعه: بیمه دی)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، خدمات، بیمه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
472. بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های آتش سوزی منازل مسکونی در استان خراسان جنوبی (مورد مطالعه: بیمه دی)
کلیدواژه ها: بیمه آتش سوزی، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
473. تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد)
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، فناوری اطلاعات ، تحقیقات بازاریابی ، ارتباطات،شبکه های کامپیوتری،فروش، چهره تجاری ،هزینه و مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 23 -
474. بررسی ارتباط مدیریت بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه: مورد مطالعه: شعبه مرکزی شرکت بیمه پارسیان در شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتریان، سرعت ارائه خدمات، بیمه پارسیان
محل انتشار مقاله: همایش ملی دستاوردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
475. شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه بر مبنای رویکردتکنیک های چند معیاره فازی (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی،شرکت های بیمه ،آمیخته بازاریابی خدمات ( 7p)،تصمیم گیری چند معیاره فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 24 -
476. بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: توانمندی های بازاریابی ، توانمندی های فناورانه، توانمندی های مالی ،عملکرد عینی فروش ، عملکرد رفتاری فروش عملکرد ارائه فروش
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
477. شناسایی عوامل مؤثر در جذب بیمه گذاران به برندهای بیمه در استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: شرکت های بیمه ای ، عوامل کیفی،عوامل اقتصادی،عوامل ساختاری، برند بیمهای
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
478. بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر تعهد مشتریان از طریق بازاریابی رابطه مند در حوزه خدمات بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند، تعهد مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
479. تاثیر شواهد برند و شنیده های برند بر رضایتمندی
کلیدواژه ها: شواهد برند، شنیده های برند، رضایتمندی، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
480. عوامل موثر بازاریابی بر رضایتمندی مشتریان بیمه عمر (مطالعه موردی: دفاتر بیمه ایران استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازاریابی آمیخته 4c ، بیمه عمر، استبان گیلان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8