لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
481. بررسی عوامل موثربر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، آگاهی برند ، تداعی برند ، کیفیت ادراک شده و وفاداری برند
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
482. نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری با تأکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی (مطالعه موردی : شرکت های بیمه شهرستان یزد)
کلیدواژه ها: بازاریابی ارتباطات انسانی، رضایت شغلی، صنعت بیمه، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
483. نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی(مطالعه موردی:شرکت های بیمه شهرستان یزد)
کلیدواژه ها: بازاریابی ارتباطات انسانی، مشتری مداری، صنعت بیمه، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 11 -
484. کانال توزیع بانک بیمه در بازار خدمات مالی جهانی و بررسی عملکرد آن در فروش بیمه های عمر
کلیدواژه ها: توزیع، کانال های توزیع، واسطه های بازاریابی، بانک بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 15 -
485. تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در امور بازاریابی و فروش بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
486. تاثیر بازاریابی داخلی بر بازاریابی خارجی در شرکتهای بیمه خصوصی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بیمه، کیفیت خدمات، رضایتمندی مشتریان، وفاداری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 15 -
487. پیش بینی،دیریت بازاریابی و حفظ مشتری
کلیدواژه ها: مشتری بیمه، بازاریابی، بیمه،اخلاق بیمه ای، مدیریت بازاریابی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
488. بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برنداز دیدگاه مشتریان شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، وفاداری برند، کیفیت ادراک شده، اگاهی برند و تداعی برند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 15 -
489. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر تعالی سازمانی صنعت بیمه با رویکرد مدل EFQM
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بازاریابی رابطه مند، نظام مدیریت ارتباط با مشتریان، نظام تعالی، سازمانی، توانمندسازها، نتایج
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 13 -
490. بررسی نقش بازاریابی داخلی در رضایت مندی و وفاداری مشتریان خارجی (مطالعه موردی:شرکت های بیمه خصوصی)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، بیمه ، ،رضایتمندی مشتری ،کیفیت خدمات ، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 19 -
491. نقاط ضعف درفرایند مدیریت دانش درتیمهای بازاریابی مالی خدمات مطالعه موردی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بازاریابی، بیمه
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای پژوهش ها و راه کارهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 17 -
492. بررسی آمادگی نمایندگی های بیمه در جهت پذیرش و پیاده سازی تکنولوژی های نوین الکترونیکی
کلیدواژه ها: تکنولوژی های نوین الکترونیکی ، بازاریابی رابطه ای، پذیرش تکنولوژی، نمایندگی بیمه
محل انتشار مقاله: هجدهمین همایش ملی و چهارمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 19 -
493. ارائه پوششهای بیمه ای کلان، بر اساس ادراک منصفانه بودن قمیت توسط بیمه گذاران؛ بر مبنای اصول نرخ دهی و استراتژیهای بازاریابی
کلیدواژه ها: نرخگذاری و قیمت گذاری، توانگری مالی، اصول فنی، طرح تحول صنعت بیمه، انصاف درک شده از قیمت، بنگاه های اقتصادی
محل انتشار مقاله: هفدهمین همایش ملی و سومین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 14 -
494. تعیین اهداف تبلیغاتی مناسب بیمه نامه های عیوب اساسی و پىهان ساختمان در خصوص بنگاه های ساختمانی
کلیدواژه ها: بیمه، بازاریابی، اهداف تبلیغات، بنگاه ساختمانی، بیمه نامه عیوب اساسی و پنهان ساختمان
محل انتشار مقاله: هفدهمین همایش ملی و سومین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 13 -
495. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید خدمات شرکت های بیمه با استفاده از مدل معادلات ساختاری (تحقیق موردی شرکت بیمه البرز)
کلیدواژه ها: توسعه صنعت بیمه، تاکتیک های بازاریابی ارتباطی، رفتار خرید، مدل یابی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: هفدهمین همایش ملی و سومین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 19 -
496. بررسی الزامات بازاریابی و فروش الکترونیکی بیمه درشرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بیمه الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 17 -
497. بررسی عوامل موثر برافزایش فروش بیمه های مسئولیت مدنی از منظر نمایندگان شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: بیمه های مسئولیت مدنی، عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای، نمایندگان بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 17 -
498. بررسی موانع بازاریابی و فروش بیمه های عمر وزندگی
کلیدواژه ها: بیمههای عمر و زندگی، توسعه، اطلاع رسانی، بیمه گذاران و مشتریان، شرکت های بیمه، بازاریابان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 14 -
499. بررسی روند تحول بازاریابی و فروش بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 7 -
500. نقش مدیریت ارتباط با مشتری دربازاریابی و فروش بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری CRM، بیمه، مشتری، رضایت مشتری، فضای کسب و کار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 20