لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
501. بررسی رابطه تبلیغات تجاری با تصمیم خرید مشتریان در شرکت های بیمه شهر سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، تصمیم مشتریان ، مدل AIDA
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
502. تاثیر بکارگیری ارتباطات موثر (مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات)بر افزایش حفظ مشتری در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ارتباطات موثر ، مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباطات، حفظ مشتری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
503. بررسی تاثیر تعهد به برند و عشق به برند بر تبلیغات شفاهی مثبت
کلیدواژه ها: تعهد به برند ، تبلیغات شفاهی مثبت ، بیمه های خصوصی وابسته به بانکها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
504. بررسی عوامل موثربرتعهدبه برند موردمطالعاتی: بیمه های خصوصی وابسته به بانکها درتهران
کلیدواژه ها: تعهد به برند ، وفاداری به برند ، تصویربرند ، عشق به برند ، بیمه های خصوصی وابسته به بانکها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
505. رابطه مصرف کننده با نام تجاری در صنعت بیمه : شخصیت برند و شناسایی آن
کلیدواژه ها: هویت نام تجاری، شخصیت برند، بیمه، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
506. داده کاوی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند:مطالعه موردی (بیمه ملت)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، موانع ساختاری، موانع سیستمی، موانع محیطی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
507. بررسی اثرپذیری تبلیغات شفاهی بیمه عمر از بازاریابی رابطه ای با رویکرد اعتماد و تعهد مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه کارآفرین در شهر مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، اعتماد، تعهد، تبلیغات شفاهی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی دست آوردهای نوین پژوهشی مدیریت حسابداری اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
508. طبقات اجتماعی و باورهای مذهبی مردم شهرستان قوچان به عنوان عوامل تأثیرگذار در فرهنگ استفاده از بیمه عمر
کلیدواژه ها: بیمه عمرو پسانداز، رفتار مصرفکننده، خریدار، بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
509. نقش بازاریابی در صنعت بیمه با تاکید بر بازار ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات بیمه، آمیخته بازاریابی،برنامه بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
510. شناسایی تاثیر ابعاد درونی برند بر تصمیم خرید بیمه بدنه اتومبیل در میان شرکت های بیمه زنجان
کلیدواژه ها: بیمه بدنه خودرو، برند، ابعاد درونی، تصمیم به خرید
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
511. بررسی رابطه تبلیغات تجاری با مشتری مداری درشرکتهای بیمه شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، مشتری مداری، مدل AIDA
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
512. شناسایی رابطه میان بازاریابی رابطه ای و تصویر شرکت و کیفیت خدمات در بیمه البرز در استان کردستان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، کیفیت خدمات، تصویر شرکت و بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
513. شناسایی و تعیین اثرگذارترین ابزار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، تصمیم خرید مشتریان، جلب توجه، ایجاد علاقه، سوق دادن به خرید، تحریک تمایل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
514. بررسی نقش اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان(مطالعه موردی: صنعت بیمه)
کلیدواژه ها: اعتبار برند، تبلیغات شفاهی، تعهد مستمر، تمایل به تغییر برند، وفاداری، رضایت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
515. بررسی رابطه مشتری مداری بر وفاداری مشتریان شرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی، وفاداری، مشتریان، شرکتهای بیمه، پاسخگویی سریع
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
516. تأثیر تجربیات برند در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت و اعتماد برند (مطالعه موردی: مشتریان بیمه مسئولیت شرکت پارسیان)
کلیدواژه ها: برند، تجربیات برند، وفاداری برند، رضایت، اعتماد برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
517. شناسایی عوامل آمیخته های بازاریابی خدمات بیمه بر تصمیم گیری و انتخاب مشتریان مطالعه موردی: بیمه دانا
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، بیمه عمر و پس انداز، الگویP 8
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
518. اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند: شواهدی از صنعت بیمه
کلیدواژه ها: برندخدمات ، ابعاد برند ، نگرش به برند ، رضایت برند ، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
519. شناسایی مشتریان کلیدی یک شرکت بیمه به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی وتوسعه بازار
کلیدواژه ها: بازاریابی، مشتری کلیدی، بیمه، توسعه بازار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
520. بررسی تأثیر اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک بر خرید اینترنتی خدمات بیمه (مورد مطالعه: شعب منتخب بیمه ایران در استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی، تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات، اعتماد مشتری، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13