لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
501. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درفروش الکترونیکی بیمه در صنعت حمل و نقل
کلیدواژه ها: حمل ونقل، مدیریت ارتباط ، مشتری، بازاریابی و فروش، بیمه الکترونی، خدمات الکترونی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 10 -
502. بررسی رفتار اخلاقی فروشندگان دروفاداری مشتریان بیمه های عمر
کلیدواژه ها: رفتار فروش اخلاقی، وفاداری مشتری، بیمه عمر، بازاریابی بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 15 -
503. نقش مدیرفروش درعملکرد بازاریابی و فروش بیمه
کلیدواژه ها: بیمه،مدیریت انگیزش، مدیرفروش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 16 -
504. بررسی اثرگذاری رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز با بهره گیری از مدل aida مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر رشت
کلیدواژه ها: بیمه عمر و پس انداز، مدل آیدا، رسانه های تبلیغاتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 18 -
505. بررسی نقش امضای الکترونیکی دربازاریابی و فروش بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 13 -
506. رمز و رازهای مدیریت ارتباط با مشتری درصنعت بیمه
کلیدواژه ها: مشتری، بیمه گذار، صنعت بیمه، بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 10 -
507. آسیب شناسی بازاریابی و فروش بیمه درایران با نگاهی به اخلاق حرفه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی، بیمه عمر، شبکه فروش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 6 -
508. بررسی چالشهای تبلیغات در صنعت بیمه ایران و ارایه راه کارهای پیشنهادی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 13 -
509. بررسی روشهای بازارگرایی درتوسعه بیمه
کلیدواژه ها: عوامل درون سازمانی، مفهوم بازاریابی، بازارگرایی، صنعت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 21 -
510. قوانین طلایی بکارگیری بازاریابی معکوس در بازاریابی و فروش شرکت بیمه / شرکت خدمات بیمه ای / کارگزاری بیمه/ نمایندگی بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 11 -
511. بررسی نقش بهره گیری از نیروی انسانی پویا درموفقیت بازاریابی بیمه های عمر درشرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 19 -
512. بررسی رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی 7p و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دید مشتریان این صنعت مطالعه موردی شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: قیمت گذاری، توزیع، ارتقاء ، کیفیت و بهره وری، گرایش به خرید
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 16 -
513. بازاریابی چریکی راهکاری درخدمت نمایندگان صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بیمه، بازاریابی چریکی، نمایندگی، خلاقیت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 11 -
514. شناسایی و رتبه بندی شاخصهایآمیخته بازاریابی بیمه عمر با استفاده از مدل 4c,4p
کلیدواژه ها: بیمه عمر، مدل 4p و مدل 4c بازاریابی و فروش، اولویت بندی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 14 -
515. بازاریابی و فروش حرفه ای بیمه های عمردرایران
کلیدواژه ها: بیمهعمر، بازاریابی بیمه، فروش بیمه، مهارتهای فروش بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 20 -
516. ارزیابی عوامل موثربرپذیرش فناوری بازاریابی سیار توسط بیمه گران و بیمه گزاران استان بوشهر با استفاده از مدل تلفیقی IDT-TAM
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، بازاریابی سیار درصنعت بیمه، مدل پذیرش تکنولوژی، عوامل تکنولوژیکی و جمعیت شناختی
محل انتشار مقاله: اولین همایش تخصصی سیستمهای هوشمند کامپیوتری و کاربردهای آنها
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 16 -
517. معرفی Ecrm و بررسی نقش و اهمیت آن در بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیک، وفاداری مشتری، پایگاه داده های بانک اطلاعاتی مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی بیمه الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 17 -
518. شبکه های اجتماعی و خدمات پس از فروش الکترونیکی برای نفوذ بیمه در سطح کسب و کارهای بزرگ
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، بازاریابی الکترونیکی، خدمات پس از فروش الکترونیکی، شرکتهای بزرگ
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی بیمه الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 13 -
519. شناسایی کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری
کلیدواژه ها: تبلیغات کلامی، بیمه عمر و سرمایه گذاری، ترفیع کارآفرینانه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 11 -
520. اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بیمه به روش AHP (مطالعه موردی استان فارس)
کلیدواژه ها: بیمه، آمیخته بازاریابی، رضایت مشتری، فرایند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 21