لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
521. تاثیر واحد بازاریابی در عملکرد شرکت های بیمه با استفاده از مدلBSC مطالعه موردی شرکت بیمه توسعه
کلیدواژه ها: واحدهای بازاریابی، عملکرد،کارت امتیازی متوازن، بیمه توسعه
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
522. بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند بیمه های بازرگانی
کلیدواژه ها: وفاداری ، مشتری ، بیمه بازرگانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
523. نقش علوم اعصاب دربازاریابی بیمه تاثیرحواس برکاهش هزینه های بازاریابی
کلیدواژه ها: بازاریابی بیمه ، بازاریابی عصبی ، مغز جدید ، مغزمیانی ، مغز قدیم
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
524. بررسی رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد کارکنان در بیمه های خصوصی مورد مطالعه:شهر سنندج
کلیدواژه ها: مدیریت دانش بازاریابی ، عملکرد کارکنان ، بیمه های خصوصی ، شهرسنندج
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
525. بررسی نقش عوامل بازاریابی داخلی در اعتمادآفرینی رضایتمندی و ایجاد وفاداری در مشتریان مطالعه موردی:شرکتهای بیمه خصوصی استان کردستان
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بازاریابی داخلی ، رضایتمندی ، مشتریان داخلی ، وفاداری و بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
526. اثرات ابعاد برند خدماتی (بیمه پارسیان) بر وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: برندسازی خدمات- نگرش ها نسبت به برند -رضایت از برند- وفاداری نسبت به برند
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
527. تحلیل اثر بازاریابی رابطه مند برکیفیت خدمت، کیفیت رابطه و وفاداری مشتری در بیمه عمر و سرمایه گذاری
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت خدمت، کیفیت رابطه، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
528. بررسی تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری درشعب بیمه ایران در تهران
کلیدواژه ها: امنیت شغلی،آموزش؛ پاداش؛تسهیم اطلاعات،توانمندسازی؛کاهش فاصله طبقاتی
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
529. راهکارهای توسعه و بازاریابی بیمه عمر با استفاده از مدل4C
کلیدواژه ها: بیمه عمر ، بازاریابی، ارزش های مشتری پسند، هزینه خریداران، راحتی در خرید، روابط با مشتری
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
530. بازاریابی خدمات بیمه با رویکرد نوین
کلیدواژه ها: بازاریابی ، خدمات ، بازاریابی خدمات ، خدمات نوین ، بازاریابی نوین
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
531. بخش بندی مشتریان بر مبنای منافع مورد انتظار و نقش آن در بهبود بهره وری بازاریابی: مطالعه موردی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازارگرایی، استراتژی بازاریابی، بخشبندی بازار، منافع مورد انتظار مشتری، ارزش مشتری
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
532. نقش آموزش در رفتار مصرف کنندگان در بازار بیمه مطالعه موردی شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: آموزش ، رفتارمصرف کننده ، فرهنگ بیمه ای ، تبلیغات وبازاریابی
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
533. مطالعه چگونگی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر جلب وفاداری مشتریان شعب منتخب بیمه ایران در شهر تهران با استفاده از مدل رگرسیون چنذمتغیره و تحلیل مسیر
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ، عناصرآمیخته بازاریابی ، رضایت مشتری ، جلب وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 27 -
534. تاثیر بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای (مطالعه موردی: بیمه سینا استان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک ، گسترش فرهنگ بیمه ، شرکت بیمه سینا استان کرمانشاه
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت و آموزش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
535. نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد)
کلیدواژه ها: فنون بازاریابی رابطه مند، اعتماد مشتریان، فن پاداش محسوس، ارتباطات شخصی، رفتار ترجیحی و مکاتبات مستقیم
محل انتشار مقاله: همایش الکترونیکی پژوهش های نوین در علوم و فناوری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
536. نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری و ترکیب این سه قابلیت در موفقیت عملکرد شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی، نوآوری، یادگیری، مکمل، قابلیت، شرکت های بیمه ای
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
537. بررسی تأثیر تبلیغات شرکتهای خدماتی مسافرتی و جهانگردی در فروش بیمه نامه مسافرتی (مورد مطالعه : شرکت مارکوپولو)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، ترفیع ، تبلیغات ، تبلیغات تجاری ، بیمه نامه مسافرتی ، الگوی مد AIDA
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جغرافیا، گردشگری ، منابع طبیعی و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 21 -
538. استراتژی بازاریابی برای تحول درصنعت بیمه و استراتژی شرکت های بیمه برای فروش بیشتر
کلیدواژه ها: استراتژی , شرکت های بیمه , موفقیت , بیمه , تجارت و فروش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
539. بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری CRM با عملکردبازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، بیمه، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
540. تاثیر تبلیغات از طریق پیام کوتاه بر وفاداری مشتریان به نام تجاری در بیمه ملت در مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی سیار، ارزش ویژه نام تجاری، تبلیغات از طریق پیام کوتاه
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13