لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
521. عوامل محیط اجتماعی موثر در برند گزینی مشتریان صنعت بیمه مطالعه موردی بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بیمه، رفتار مصرف کننده، انتخاب نام و نشان تجاری، عوامل محیط اجتماعی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
522. بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 11 -
523. ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت های بیمه (در فروش بیمه بدنه خودرو بر اساس مدل (CBBE
کلیدواژه ها: عملکرد سازمان، ارزش ویژه برند مشتری گراCBBE، نتایج مالی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 17 -
524. کانال توزیع بانک بیمه در بازار خدمات مالی جهانی و بررسی عملکرد آن در فروش بیمه های عمر
کلیدواژه ها: توزیع، کانال های توزیع، واسطه های بازاریابی، بانک بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 14 -
525. راهکارهای بهبود فرایند بازاریابی بیمه در ایران
کلیدواژه ها: بیمه، بازاریابی، خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 10 -
526. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در بهبود کسب و کار صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بیمه، مشتریمداری، بازاریابی رابطهمند، CRM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 11 -
527. مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه: توسعه یک مدل مفهومی
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی- اجرای استراتژی های بازاریابی- کنترل بازاریابی- صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
528. بررسی ابعاد حاصل از بکارگیری فناوری اطلاعات در ساختار مدیریت شهری (سامانه مدیریت شهری 137)
کلیدواژه ها: فناوری، فناوری اطلاعت ، تجارت الکترونیک، فروش برخط، امضای الکترونیک، بیمه الکترونیک، شهر الکترونیکی، ریسک، شهرداری الکترونیک، مدیریت شهری، نظارت شهری ، رضایتمندی ، اقتصاد مجازی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 20 -
529. چالشهای حقوقی و اخلاقی ارائه خدمات بیمه الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: بیمه الکترونیک، قراردادهای الکترونیک، تحلیل میزان خسارت، تجارت الکترونیک، حفظ حریم خصوصی، بازاریابی، سیاستهای قیمت گذاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 15