لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
541. تاثیر بازاریابی چابک بر سطح رضایت و وفاداری مشتریان شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی چابک، بازاریابی، رضایت، وفاداری، شرکت بیمه، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 22 -
542. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر جلب وفاداری مشتریان سازمان های خدماتی مطالعه موردی: شعب منتخب بیمه ایران در شهر تهران
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، وفاداری مشتریان، سازمان خدماتی، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 24 -
543. بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت، خدمات، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
544. بررسی استراتژیهای بازاریابی در زمینه بیمه زندگی
کلیدواژه ها: محصول، استراتژی های بازاریابی، بیمه زندگی،کارایی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
545. بررسی ارتباط بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد بازاریابی در بیمه های خصوصی و دولتی (مورد مطالعه شهر سنندج)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش بازاریابی عملکرد بازاریابی بیمه های خصوصی و دولتی شهر سنندج
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت، فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 23 -
546. بررسی ارتباط بین دارایی های مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش داراییه ای مدیریت دانش بازاریابی عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت، فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
547. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر سهم بازار شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، تداعی برند، وفاداری برند، آگاهی برند، سهم بازار، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
548. رابطه الگوی رفتاری مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، بیمه آسیا و بیمه دانا استان مازندران
کلیدواژه ها: الگوی رفتاری، رفتارمصرف کننده، استراتژی بازاریابی اینترنتی، بیمه
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
549. بررسی رابطه بین هوش رقایتی و شعارهای تبلیغاتی مطالعه موردی: بانک بیمه های شهر سنندج
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، شعارهای تبلیغاتی، ارتباط و تبلیغات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
550. ارزیابی اثر بخشی تبلیغات بیمه پاسارگاد در شهرستان ایلام بر اساس مدل AIDA
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
551. بررسی عوامل تاثیرگذار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، تصمیم خرید مشتریان، مدل AIDA
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
552. سنجش کارایی انواع کانال های توزیع در بازاریابی بیمه با استفاده از تکنیک DEA مطالعه موردی:شعب بیمه پارسیان شهر رشت
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، کارایی، کانال های توزیع، بانک بیمه، نمایندگی های بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
553. اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بیمه با استفاده از دیماتل فازی (مطالعه موردی استان گلستان)
کلیدواژه ها: بیمه، آمیخته بازاریابی، رضایت مشتری، دیماتل فازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
554. تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر
کلیدواژه ها: آمیخته تبلیغات، میزان فروش خدمات، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
555. بررسی تأثیر عادات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان به شرکت بیمه کارآفرین یزد
کلیدواژه ها: عادات، موانع اقتصادی تغییر برند، رضایتمندی، روابط اجتماعی، تبلیغات شفاهی، وفاداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
556. مدل مفهومی مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، اجرای استراتژی های بازاریابی، کنترل بازاریابی، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
557. بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان مطالعه موردی : صنعت بیمه
کلیدواژه ها: اعتباربرند، تمایل به تغییر برند، تبلیغات شفاهی، وفاداری، رضایت، تعهد مستمر
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
558. بررسی عملکرد تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکت های بیمه شهر سنندج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری, تصمیم خرید مشتریان, مدل AIDA
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
559. بررسی تأثیرعوامل آمیخته بازاریابی برتوسعه بیمه های عمرو پس انداز
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، بیمه های عمرو پس انداز،شرکتهای بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
560. بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان)
کلیدواژه ها: اعتماد، بازاریابی داخلی، بیمه، رضایتمندی، مشتریان داخلی، وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14