لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
561. طراحی الگوی وفاداری مشتریان شرکت های بیمه با تأکید بر کیفیت رابطه و پیوندهای بازاریابی رابطه مند
کلیدواژه ها: پیوند مالی، پیوند ساختاری، پیوند اجتماعی، کیفیت رابطه، وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
562. بازاریابی سبز و صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی سبز، سطوح بازاریابی سبز ، رقابت پایدار ، بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی و آنلاین اقتصاد سبز
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
563. ارتباط میان عوامل آمیزه بازاریابی اینترنتی و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های پس انداز و سرمایه گذاری از دید مشتریان این صنعت مطالعه موردی : شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، 5P، 5V ، آمیزه بازاریابی الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوآوری در مهندسی کامپیوتر و فنآوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
564. بازاریابی چریکی و تاثیر آن بر جذب مشتریان در صنعت بیمه در شهر ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی ، چریکی ، حربه های انسانی ، حربه های تکنولوژیکی ، حربه های فرهنگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 8 -
565. بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان ( مطالعه موردی: صنعت بیمه)
کلیدواژه ها: اعتبار برند- تمایل به تغییر برند- تبلیغات شفاهی - وفاداری- رضایت - تعهد مستمر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
566. بررسی عوامل موثربر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، آگاهی برند ، تداعی برند ، کیفیت ادراک شده و وفاداری برند
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
567. نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری با تأکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی (مطالعه موردی : شرکت های بیمه شهرستان یزد)
کلیدواژه ها: بازاریابی ارتباطات انسانی، رضایت شغلی، صنعت بیمه، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
568. نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی(مطالعه موردی:شرکت های بیمه شهرستان یزد)
کلیدواژه ها: بازاریابی ارتباطات انسانی، مشتری مداری، صنعت بیمه، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 11 -
569. کانال توزیع بانک بیمه در بازار خدمات مالی جهانی و بررسی عملکرد آن در فروش بیمه های عمر
کلیدواژه ها: توزیع، کانال های توزیع، واسطه های بازاریابی، بانک بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 15 -
570. تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در امور بازاریابی و فروش بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
571. تاثیر بازاریابی داخلی بر بازاریابی خارجی در شرکتهای بیمه خصوصی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بیمه، کیفیت خدمات، رضایتمندی مشتریان، وفاداری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 15 -
572. پیش بینی،دیریت بازاریابی و حفظ مشتری
کلیدواژه ها: مشتری بیمه، بازاریابی، بیمه،اخلاق بیمه ای، مدیریت بازاریابی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
573. بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برنداز دیدگاه مشتریان شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، وفاداری برند، کیفیت ادراک شده، اگاهی برند و تداعی برند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 15 -
574. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر تعالی سازمانی صنعت بیمه با رویکرد مدل EFQM
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بازاریابی رابطه مند، نظام مدیریت ارتباط با مشتریان، نظام تعالی، سازمانی، توانمندسازها، نتایج
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 13 -
575. بررسی نقش بازاریابی داخلی در رضایت مندی و وفاداری مشتریان خارجی (مطالعه موردی:شرکت های بیمه خصوصی)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، بیمه ، ،رضایتمندی مشتری ،کیفیت خدمات ، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 19 -
576. نقاط ضعف درفرایند مدیریت دانش درتیمهای بازاریابی مالی خدمات مطالعه موردی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بازاریابی، بیمه
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای پژوهش ها و راه کارهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 17 -
577. بررسی آمادگی نمایندگی های بیمه در جهت پذیرش و پیاده سازی تکنولوژی های نوین الکترونیکی
کلیدواژه ها: تکنولوژی های نوین الکترونیکی ، بازاریابی رابطه ای، پذیرش تکنولوژی، نمایندگی بیمه
محل انتشار مقاله: هجدهمین همایش ملی و چهارمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 19 -
578. ارائه پوششهای بیمه ای کلان، بر اساس ادراک منصفانه بودن قمیت توسط بیمه گذاران؛ بر مبنای اصول نرخ دهی و استراتژیهای بازاریابی
کلیدواژه ها: نرخگذاری و قیمت گذاری، توانگری مالی، اصول فنی، طرح تحول صنعت بیمه، انصاف درک شده از قیمت، بنگاه های اقتصادی
محل انتشار مقاله: هفدهمین همایش ملی و سومین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 14 -
579. تعیین اهداف تبلیغاتی مناسب بیمه نامه های عیوب اساسی و پىهان ساختمان در خصوص بنگاه های ساختمانی
کلیدواژه ها: بیمه، بازاریابی، اهداف تبلیغات، بنگاه ساختمانی، بیمه نامه عیوب اساسی و پنهان ساختمان
محل انتشار مقاله: هفدهمین همایش ملی و سومین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 13 -
580. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید خدمات شرکت های بیمه با استفاده از مدل معادلات ساختاری (تحقیق موردی شرکت بیمه البرز)
کلیدواژه ها: توسعه صنعت بیمه، تاکتیک های بازاریابی ارتباطی، رفتار خرید، مدل یابی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: هفدهمین همایش ملی و سومین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 19