لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
41. نقش بازاریابی محتوای دیجیتال در تسهیل و توسعه فضای کسب و کار صنعت بیمه (مطالعه فراترکیب )
کلیدواژه ها: بازاریابی محتوای دیجیتال، کسب و کار ، صنعت بیمه ،اثربخشی بازاریابی محتوای دیجیتال، فراترکیب
محل انتشار مقاله: دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه؛ نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 20 -
42. تاثیر بازاریابی مجازی بر مدیریت توسعه بازار شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: توسعه بازار، بازاریابی، بازاریابی مجازی، مدیریت توسعه بازار
محل انتشار مقاله: دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه؛ نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18 -
43. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و شهرت شرکت بر اعتماد مشتری ( موردمطالعه : مشتریان شرکت بیمه ایران؛ شهرستان بجنورد)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، شهرت شرکت ، اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
44. بررسی رابطه مدیریت دانش و هوش بازاریابی درعملکرد شرکتهای بیمه شهرستان طبس
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، هوش بازاریابی، عملکرد شرکتهای بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
45. بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازاریابی سنتی بر بیمه های اجتماعی
کلیدواژه ها: بازاریابی سنتی، بازاریابی دیجیتال، بیمه اجتماعی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 20 -
46. نقش قابلیت مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد بازاریابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی، عملکرد سازمان، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
47. بررسی آخرین پیشرفت ها و فرصت های مبتنی بر اینشورتک در استارتاپ های بیمه
کلیدواژه ها: اینشورتک؛ بیمه؛ استارتاپ؛ بازاریابی، اکوسیستم.
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
48. تاثیر توسعه کارافرینی در بازاریابی بیمه ایران (مطالعه موردی بیمه ایزان استان اردبیل)
کلیدواژه ها: حمایت های مشاوره ای، اطلاع رسانی، آموزش، درون سازمانی، کمک های مالی، برنامه ریزی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
49. شناسایی توسعه استان کارافرینی در بازاریابی بیمه ایران (مطالعه موردی بیمه ایران اردبیل)
کلیدواژه ها: ارزیابی، الگوهای توسعه کارافرینی، بازاریابی، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
50. مدلسازی ساختاری تفسیری بازاریابی پایدار در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مدلسازی ساختاری تفسیری، بازاریابی پایدار، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
51. نقش میانجی تجارت الکترونیک بر تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد تجاری (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، تجارت الکترونیک، عملکرد تجاری، بیمه ایران.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
52. تاثیر هوش تجاری و روش یادگیری مشارکتی بر بازاریابی (مورد مطالعه: شرکتهای بیمهی استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: صنعت بیمه ،هوش تجاری ، بازاریابی ،یادگیری مشارکتی ، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
53. بررسی میزان تاثیرگذاری فعالیت های بازاریابی از طریق سایت های شبکه های اجتماعی بر عملکرد آتی شرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی از طریق سایت های شبکه های اجتماعی، عملکرد آتی، شرکتهای بیمه و ضریب همبستگی پیرسن
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 23 -
54. اثر بازاریابی محتوایی دیجیتال بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی: نقش تئوری اثرات اجتماعی بازاریابی محتوایی (مطالعه موردی: شرکت های بیمه)
کلیدواژه ها: بازاریابی محتوای دیجیتال، تئوری اثرات اجتماعی، پیشران های تبلیغات دهان به دهان الکترونیک، شرکت های بیمه ای
محل انتشار مقاله: بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش بنیان صنعت بیمه»
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 20 -
55. بازاریابی دیجیتال و نقش آن در فروش محصولات بیمه ای (مطالعه موردی: شرکت بیمه پارسیان)
کلیدواژه ها: شرکت بیمه، بازاریابی دیجیتال، اینترنت، کارایی
محل انتشار مقاله: بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش بنیان صنعت بیمه»
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16 -
56. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر طراحی محصولات و ابزارهای دانش بنیان در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: محصولات و ابزارهای دانش بنیان، بازاریابی، بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش بنیان صنعت بیمه»
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 20 -
57. تحول دیجیتال در صنعت بیمه: زمان تمرکز بر حوزه بازاریابی دیجیتال
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال، بیمه، بازاریابی، پلتفرم اتوماسیون بازاریابی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و آموزشی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 6 -
58. کیفیت خدمات رفاهی در پرتو اصل مدیریت و بازاریابی بیمه
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات رفاهی، بازاریابی، بیمه، ایران.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 23 -
59. تاثیر عوامل بازاریابی بر صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی، بیمه، عوامل بازاریابی، تبلیغات.
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
60. بررسی تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی ظرفیت بازاریابی و مدیریت برند در شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی - مزیت رقابتی - ظرفیت بازاریابی - مدیریت برند - شرکت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 19