لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
581. بررسی الزامات بازاریابی و فروش الکترونیکی بیمه درشرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بیمه الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 17 -
582. بررسی عوامل موثر برافزایش فروش بیمه های مسئولیت مدنی از منظر نمایندگان شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: بیمه های مسئولیت مدنی، عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای، نمایندگان بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 17 -
583. بررسی موانع بازاریابی و فروش بیمه های عمر وزندگی
کلیدواژه ها: بیمههای عمر و زندگی، توسعه، اطلاع رسانی، بیمه گذاران و مشتریان، شرکت های بیمه، بازاریابان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 14 -
584. بررسی روند تحول بازاریابی و فروش بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 7 -
585. نقش مدیریت ارتباط با مشتری دربازاریابی و فروش بیمه
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری CRM، بیمه، مشتری، رضایت مشتری، فضای کسب و کار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 20 -
586. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درفروش الکترونیکی بیمه در صنعت حمل و نقل
کلیدواژه ها: حمل ونقل، مدیریت ارتباط ، مشتری، بازاریابی و فروش، بیمه الکترونی، خدمات الکترونی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 10 -
587. بررسی رفتار اخلاقی فروشندگان دروفاداری مشتریان بیمه های عمر
کلیدواژه ها: رفتار فروش اخلاقی، وفاداری مشتری، بیمه عمر، بازاریابی بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 15 -
588. نقش مدیرفروش درعملکرد بازاریابی و فروش بیمه
کلیدواژه ها: بیمه،مدیریت انگیزش، مدیرفروش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 16 -
589. بررسی اثرگذاری رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز با بهره گیری از مدل aida مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر رشت
کلیدواژه ها: بیمه عمر و پس انداز، مدل آیدا، رسانه های تبلیغاتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 18 -
590. بررسی نقش امضای الکترونیکی دربازاریابی و فروش بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 13 -
591. رمز و رازهای مدیریت ارتباط با مشتری درصنعت بیمه
کلیدواژه ها: مشتری، بیمه گذار، صنعت بیمه، بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 10 -
592. آسیب شناسی بازاریابی و فروش بیمه درایران با نگاهی به اخلاق حرفه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی، بیمه عمر، شبکه فروش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 6 -
593. بررسی چالشهای تبلیغات در صنعت بیمه ایران و ارایه راه کارهای پیشنهادی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 13 -
594. بررسی روشهای بازارگرایی درتوسعه بیمه
کلیدواژه ها: عوامل درون سازمانی، مفهوم بازاریابی، بازارگرایی، صنعت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 21 -
595. قوانین طلایی بکارگیری بازاریابی معکوس در بازاریابی و فروش شرکت بیمه / شرکت خدمات بیمه ای / کارگزاری بیمه/ نمایندگی بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 11 -
596. بررسی نقش بهره گیری از نیروی انسانی پویا درموفقیت بازاریابی بیمه های عمر درشرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 19 -
597. بررسی رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی 7p و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دید مشتریان این صنعت مطالعه موردی شرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: قیمت گذاری، توزیع، ارتقاء ، کیفیت و بهره وری، گرایش به خرید
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 16 -
598. بازاریابی چریکی راهکاری درخدمت نمایندگان صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بیمه، بازاریابی چریکی، نمایندگی، خلاقیت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 11 -
599. شناسایی و رتبه بندی شاخصهایآمیخته بازاریابی بیمه عمر با استفاده از مدل 4c,4p
کلیدواژه ها: بیمه عمر، مدل 4p و مدل 4c بازاریابی و فروش، اولویت بندی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 14 -
600. بازاریابی و فروش حرفه ای بیمه های عمردرایران
کلیدواژه ها: بیمهعمر، بازاریابی بیمه، فروش بیمه، مهارتهای فروش بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 20