لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
601. ارزیابی عوامل موثربرپذیرش فناوری بازاریابی سیار توسط بیمه گران و بیمه گزاران استان بوشهر با استفاده از مدل تلفیقی IDT-TAM
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، بازاریابی سیار درصنعت بیمه، مدل پذیرش تکنولوژی، عوامل تکنولوژیکی و جمعیت شناختی
محل انتشار مقاله: اولین همایش تخصصی سیستمهای هوشمند کامپیوتری و کاربردهای آنها
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 16 -
602. معرفی Ecrm و بررسی نقش و اهمیت آن در بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیک، وفاداری مشتری، پایگاه داده های بانک اطلاعاتی مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی بیمه الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 17 -
603. شبکه های اجتماعی و خدمات پس از فروش الکترونیکی برای نفوذ بیمه در سطح کسب و کارهای بزرگ
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، بازاریابی الکترونیکی، خدمات پس از فروش الکترونیکی، شرکتهای بزرگ
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی بیمه الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 13 -
604. شناسایی کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری
کلیدواژه ها: تبلیغات کلامی، بیمه عمر و سرمایه گذاری، ترفیع کارآفرینانه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 11 -
605. اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بیمه به روش AHP (مطالعه موردی استان فارس)
کلیدواژه ها: بیمه، آمیخته بازاریابی، رضایت مشتری، فرایند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 21 -
606. عوامل محیط اجتماعی موثر در برند گزینی مشتریان صنعت بیمه مطالعه موردی بیمه پارسیان
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بیمه، رفتار مصرف کننده، انتخاب نام و نشان تجاری، عوامل محیط اجتماعی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
607. بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 11 -
608. ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت های بیمه (در فروش بیمه بدنه خودرو بر اساس مدل (CBBE
کلیدواژه ها: عملکرد سازمان، ارزش ویژه برند مشتری گراCBBE، نتایج مالی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 17 -
609. کانال توزیع بانک بیمه در بازار خدمات مالی جهانی و بررسی عملکرد آن در فروش بیمه های عمر
کلیدواژه ها: توزیع، کانال های توزیع، واسطه های بازاریابی، بانک بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 14 -
610. راهکارهای بهبود فرایند بازاریابی بیمه در ایران
کلیدواژه ها: بیمه، بازاریابی، خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 10 -
611. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در بهبود کسب و کار صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بیمه، مشتریمداری، بازاریابی رابطهمند، CRM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 11 -
612. مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه: توسعه یک مدل مفهومی
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی- اجرای استراتژی های بازاریابی- کنترل بازاریابی- صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
613. بررسی ابعاد حاصل از بکارگیری فناوری اطلاعات در ساختار مدیریت شهری (سامانه مدیریت شهری 137)
کلیدواژه ها: فناوری، فناوری اطلاعت ، تجارت الکترونیک، فروش برخط، امضای الکترونیک، بیمه الکترونیک، شهر الکترونیکی، ریسک، شهرداری الکترونیک، مدیریت شهری، نظارت شهری ، رضایتمندی ، اقتصاد مجازی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 20 -
614. چالشهای حقوقی و اخلاقی ارائه خدمات بیمه الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: بیمه الکترونیک، قراردادهای الکترونیک، تحلیل میزان خسارت، تجارت الکترونیک، حفظ حریم خصوصی، بازاریابی، سیاستهای قیمت گذاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 15