لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
81. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات بازاریابی پارتیزانی مشتریان با نقش میانجی گری رفتار مشتریان (شعب بیمه ایران در شهرستان بجنورد)
کلیدواژه ها: بازاریابی پارتیزانی،بیمه ایران،معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
82. عوامل موثر بر بازاریابی سبز و تاثیر آن بر عملکرد کسب و کار
کلیدواژه ها: بازاریابی سبز، عملکرد کسب و کار، بیمه پاسارگاد، نوآوری سبز
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
83. توصیف نقش رسانه ها درتوسعه فرهنگ بیمه و اشاعه سواد بیمه ای
کلیدواژه ها: فرهنگ بیمه ، سواد بیمه ای، بازاریابی اجتماعی ،توسعه فرهنگ بیمه
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
84. بررسی اهداف و ارزیابی عملکرد سازمانی در شرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: عملکرد مالی، عملکرد مشتری، عملکرد بازار، مدیریت دانش بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
85. بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمانی ( مطالعه موردی : شرکتهای بیمه در بورس اوراق بهادار تهران )
کلیدواژه ها: عملکرد مالی، عملکرد مشتری، عملکرد بازار، مدیریت دانش بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
86. مدیریت ریسک تغییر بازاریابی بر پذیرش فناوری الکترونیکی در صنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه سامان)
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک، بازاریابی، پذیرش فناوری الکترونیکی، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
87. شناسایی سطح واثربخشی بازاریابی محتوایی: مطالعه موردی یک شرکت بیمه در فنلاند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 24 -
88. بررسی تاثیر ارتباط با مشتری بر وفاداری و تبلیغات شفاهی از طریق شهرت، اعتماد و تعهد ( مورد مطالعه شرکتهای بیمه)
کلیدواژه ها: ارتباط با مشتری، شهرت، اعتماد، تعهد، وفاداری و تبلیغات شفاهی.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
89. بررسی بهبود روند کسب و کار شرکتهای بیمه در مواجهه با بیماری کوید-۱۹
کلیدواژه ها: کسب و کار شرکتهای بیمه، ریسک های نوظهور، کوید-۱۹، بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
90. نقش تکنولوژی در جذب نسلهای جدید مشتریان شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی – رقابت پذیری – نسل z
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7 -
91. راه کار بازاریابی خیابانی جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه عمرو سرمایه گذاری
کلیدواژه ها: بازاریابی خیابانی ، ضریب نفوذ ، بیمه عمر و سرمایه گذاری، ماتریس SWOT
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
92. پیش بینی خرید مشتریان برای بازاریابی تلفنی در بیمه آسیا با استفاده از الگوریتم های ماشین بردار پشتیبانی و درخت تصمیم
کلیدواژه ها: بازاریابی، بیمه، داده کاوی، دسته بندی، ماشین بردار پشتیبانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی تکنولوژی در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7 -
93. نقش تفکر استراتژیک بر عملکرد بخش بازاریابی شرکت های بیمه ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران در شهر کاشان)
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک، فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
94. بازاریابی نوین در فروش محصولات بیمه ای : شیوه ها، چالش ها و راهکارها
کلیدواژه ها: بیمه ، بازایابی بیمه، چالش هاي بازاریابی فروش بیمه ،بازارهاي نوین در توسعه فروش
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 9 -
95. بررسی تاثیر تفکر استراتژیک براثربخشی عملکرد مدیران بازاریابی (مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ما)
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک ، اثربخشی عملکرد، مدیران بازاریابی ، بیمه ما
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 22 -
96. بررسی اثرات بکارگیری ابعاد مدل CRM بر عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شمال کشور)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان، عملکرد بازاریابی، مدیریت دانش، عوامل فناوری، تمرکز بر مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
97. تأثیر کیفیت فناوری اطلاعات بر محرک های بازاریابی در بیمه ایران شهر تبریز
کلیدواژه ها: کیفیت فناوری اطلاعات، محرک های بازاریابی، اجرا، دسترس پذیری، محرمانگی، ارتباط
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
98. هوش بازارایابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی، صنعت بیمه؛ خدمات، بازاریابی بیمه
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
99. اثر بازاریابی بر مشتری مداری درصنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی،صنعت بیمه ،مشتری مداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
100. تاثیر برندسازی اسلامی بر موفقیت بازاریابی شرکت بیمه معلم (مطالعه موردی: شعب و نمایندگی های شمال غرب کشور)
کلیدواژه ها: برند سازی اسلامی، بازاریابی اسلامی، موفقیت بازاریابی، بیمه معلم
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14