لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
101. بررسی نقش میانجی ریسک اجتماعی در تاثیر کانال های ارتباطی بر تبلیغات کلامی (مورد مطالعه: شرکت بیمه رازی)
کلیدواژه ها: کانال ارتباطی، ریسک اجتماعی، تبلیغات کلامی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
102. شناخت و بررسی نقش بازاریابی رابطه ای در صنعت خدمات بیمه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، موسسات خدماتی، بیمه، استراتژی بازاریابی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
103. تأثیر بازاریابی دهان به دهان بر ارزش ویژه برند، عدالت سازمانی و پاسخ ادراک شده مشتری از خدمات (مطالعه ای در شعب بیمه ای شهر زنجان)
کلیدواژه ها: بازاریابی دهان به دهان ، ارزش ویژه برند، عدالت سازمانی ، پاسخ ادراک شده مشتری از خدمات
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 6 -
104. بررسی تأثیر روابط عمومی الکترونیک بر بازاریابی استراتژیک در شرکتهای بیمه ای- مورد مطالعه بیمه آسیا
کلیدواژه ها: روابط عمومی الکترونیک، بازاریابی استراتژیک، صنعت بیمه، راهبردهای سرعت تمرکز بر محصول وتمایز محصول
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 28 -
105. مطالعه نقش بازاریابی رابطه مند در ایجاد رضایت و تصویر ذهنی مطلوب و تاثیرشان بر وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شرکت بیمه سامان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، تصویر ذهنی، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 22 -
106. بررسی تأثیر مهارت های بازاریابی کارکنان فروش بر جذب و حفظ مشتری (مورد مطالعه: بیمه ایران شهر سنندج)
کلیدواژه ها: مهارتهای بازاریابی کارکنان فروش، جذب و حفظ مشتری، بیمه ایران شهر سنندج
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
107. بررسی تأثیر مولفه های مهارت بازاریابی کارکنان فروش بر جذب و حفظ مشتری در بیمه ایران شهر سنندج
کلیدواژه ها: جذب و حفظ مشتری، قابلیت بازاریابی، دانش بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
108. بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وجدان کاری و هوش اخلاقی (مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر همدان)
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، وجدان کاری، هوش اخلاقی، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
109. بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وجدان کاری با تاکید بر نقش واسط هوش اخلاقی در شرکت بیمه ایران شهر همدان
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، وجدان کاری، هوش اخلاقی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16 -
110. تاثیر استراتژی های منابع انسانی با رویکرد صلاحیت و شایستگی در جذب و توانمندسازی بازاریابان از طریق قابلیت های بازاریابی بر عملکرد سازمان(مطالعه موردی:شعب نمایندگی بیمه پاسارگاد استان اصفهان)
کلیدواژه ها: استراتژی منابع انسانی، صلاحیت، توانمندسازی، قابلیت های بازاریابی، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
111. بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بر بهره وری شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، بهره وری شرکت های بیمه، بازاریابی، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7 -
112. تاثیر ابزارهای نوین فن آوری اطلاعات - ارتباطات و تبلیغات در ارائه خدمات بهتر به مشتریان (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا استان اردبیل)
کلیدواژه ها: ابزارهای نوین فن آوری اطلاعات- ارتباطات، تبلیغات، ارائه خدمات بهتر، شرکت بیمه آسیا استان اردبیل
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت ، اقتصاد و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
113. بررسی تاثیر بازاریابی محتوایی بر اعتبار و شهرت برند (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: بازاریابی محتوایی، اعتبار برند، شهرت برند، شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت ، اقتصاد و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
114. بررسی رابطه ارزش ویژه برند و عملکرد بازاریابی در بیمه معلم شهر یاسوج با نقش واسطه هوش بازاریابی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، بیمه معلم، عملکرد بازاریابی، هوش بازاریابی و یاسوج
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
115. بررسی تاثیر مولفه های مختلف تبلیغات در موفقیت برند با نقش واسطه ای هوش بازاریابی در شعب بیمه ایران شهر یاسوج
کلیدواژه ها: بیمه ایران، تبلیغات، موفقیت برند، هوش بازاریابی و یاسوج.
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
116. ارتقای کیفیت, کاهش تقلب و کلاهبرداری و بازاریابی موثر شرکت های بیمه در بستر بلاکچینلگوی تهیه مقاله
کلیدواژه ها: بلاکچین، بیمه، اینشورتک، فرایندهای بلاکچین
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
117. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری برند با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مشتریان شعب بیمه آسیا در شهر ساری)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، وفاداری به نام تجاری (برند)، اعتماد مشتری، بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
118. طراحی مدل مزیت رقابتی براساس کارآفرینی با تاکید بر قابلیت های نوآورانه (مطالعه موردی بیمه سامان)
کلیدواژه ها: کارآفرینی، قابلیت های بازاریابی قابلیت های نوآورانه و مزیت رقابتی پایدار
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
119. تحول صنعت بیمه با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی -(e-CRM) مدیریت فروش- خدمات بیمه- بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
120. بررسی رابطه بین بازاریابی درون سازمانی و کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت بیمه ( مطالعه ای در شعب بیمه ای شهر زنجان)
کلیدواژه ها: بازاریابی درون سازمانی ، کسب مزیت رقابتی پایدار ، صنعت بیمه.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7