لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
101. بررسی تاثیر جهت گیری های استراتراتژیک بر عملکرد نوآوری با توجه به نقش تعدیلگرآمیخته بازاریابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری، صنعت بیمه، رگرسیون سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 26 -
102. تحول دیجیتال در توسعه صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی آمیخته
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال، صنعت بیمه، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 21 -
103. بررسی تاثیر بازارگرایی یکپارچه بر خلق ارزش مشترک برای مشتریان و فروشندگان با نقش میانجی پذیرش بازاریابی الکترونیکی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سینادر استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازارگرایی یکپارچه، بازاریابی الکترونیکی، خلق ارزش مشترک برای مشتریان، خلق ارزش مشترک برای فروشندگان، بیمهسینا۔
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
104. بیمه عمر و تاثیر اینترنت در بازاریابی آن
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، اینترنت، بازاریابی اینترنتی، بیمه، بیمه عمر.
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 7 -
105. مرور نظامند بر ادبیات بازاریابی کارآفرینانه در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کارآفرینی، بازاریابی، بازاریابی کارآفرینانه، بیمه
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
106. بررسی تاثیر تبلیغات تجاری شرکت بیمه کارآفرین (مطالعه موردی شهر زنجان)
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، خدمات، بیمه
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
107. تاثیر شبکه های اجتماعی بر اعتماد در بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان بیمه ایران)
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی، اعتماد بازاریابی، آگاهی از احساس به اشتراک گذاشته شده، مسئولیت اخلاقی / تعهد به اجتماع، سنت ها و عقاید به اشتراک گذاشته شده-
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
108. ارزیابی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر عملکرد شرکت های بیمه استانکهگیلویه و بویراحمد با استفاده از آنتروپی خاکستری
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، بازاریابی الکترونیکی، عملکرد، آنتروپی خاکستری، ارتباط الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
109. سنجش تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایتمندی مشتریان بیمه نامه عمر (مطالعه موردی: بیمه ایران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض، شایستگی، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
110. بررسی عوامل تاثیر گذار در تحول دیجیتالی استراتژی های بازاریابی در زمان همه گیری ویروس کرونا
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال بازاریابی دیجیتال، بیمه عمر، پاندمی؛ کووید -۱۹، رضایت مشتری، مشارکت مشتری، قصد خرید
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
111. اثر بازاریابی رابطه مند مشتری بر تجدید خرید آنها در میان مشتریان صنعت بیمه، (مطالعه موردی:بیمه سرمد)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند مشتری، وفاداری مشتری، حفظ مشتری، جذب مشتری، تکرار خرید، بیمه سرمد
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 31 -
112. نقش مدیریت بازاریابی در افزایش پوشش بیمه های مسئولیت
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی ، پاسخگویی، پوشش بیمه های مسئولیت، فناوری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
113. استراتژیهای بازاریابی روابط عمومی در توسعه آگاهی از برندمورد مطالعه: مشتریان بیمه رازی استان تهران
کلیدواژه ها: آگاهی از برند، روابط عمومی، استراتژیهای بازاریابی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 6 -
114. تاثیر جهت گیری های کارآفرینانه سازمان و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیل گری شدت رقابت موجود در بازار (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: جهت گیری های کارآفرینانه سازمان، شدت رقابت، عملکرد سازمانی، قابلیت های بازازیابی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنگره ملی سراسری فناوریهای نوین در حوزه توسعه پایدار ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
115. نقش فناوری اطلاعات بر راهبردهای بازاریابی در صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، راهبردهای بازاریابی، مدرن بودن، مفید بودن، ایمن بودن، کاربردی بودن
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
116. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی از طریق متغیر میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه شرکت بیمه البرز در شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رفتار شهروندی سازمانی، بازارگرایی، بیمه البرز شهر تهران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
117. بررسی بازاریابی درونی در افزایش میزان بهره وری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه سرمد استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی، رضایت مشتریان، بیمه سرمد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
118. بررسی عوامل موثر بر بهبود مدل های کسب وکار در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مدل کسب وکار ، بازاریابی رابطه مند ، رویکرد کارآفرینانه ، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
119. مروری بر پژوهش های پیشین در زمینه تجزیه وتحلیل محیط بازاریابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی، محیط بازاریابی، صنعت بیمه، تبلیغات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
120. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسئولیت پذیری اجتماعی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد شهرستان بابل)
کلیدواژه ها: بازاریابی چریکی، مسئولیت پذیری اجتماعی، وفاداری مشتریان، شرکت بیمه پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11