لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
121. تعیین عوامل موثر جهت پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر موبایل برای بهبود بازاریابی مستقیم با استفاده از داده کاوی
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان، داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، شرکت های بیمه، کلمنتاین
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 19 -
122. بررسی عوامل موثر بر هویت برند خدماتی در شرکت های بیمه شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: هویت برند خدماتی، شرکت های بیمه، فرهنگ بازاریابی، هویت بصری برند، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 20 -
123. نقش بازاریابی صدای مشتری در بهبود رقابت بازار نمایندگی های بیمه ایران با میانجیگری گرایش های استراتژیک و توانمندی های محوری
کلیدواژه ها: بازاریابی صدای مشتری، گرایش های استراتژیک، توانمندی های محوری، رقابت بازار، بیمه ایران، استان زنجان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
124. شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار برند شخصی بر رضایت مشتریان (مورد کاوی: بیمه پاسارگاد)
کلیدواژه ها: برند شخصی، رضایت مشتریان، اعتبار برند شخصی، توانایی نفوذپذیری برند شخصی، فنون ایجاد برند شخصی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
125. تاثیر ارتباطات برند بیمه بر وفاداری برند بیمه با توجه به متغیر میانجی تجربه برند بیمه ( موردمطالعه: بیمه ایران )
کلیدواژه ها: ارتباطات برند، تجربه برند، وفاداری برند، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 22 -
126. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر شخصیت برند و اعتماد آفرینی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: بازاریابی چریکی، شخصیت برند، اعتماد آفرینی مشتریان، شرکت بیمه ایران، آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 7 -
127. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسئولیت پذیری اجتماعی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: بازاریابی چریکی، مسئولیت پذیری اجتماعی، وفاداری مشتریان، شرکت بیمه ایران، آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 7 -
128. نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بازاریابی بیمه عمر در شرکتهای بیمه ای حاضر در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی – بیمه عمر – نرخ بازده دارایی – بورس اوراق بهادار – پانل دیتا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس مدیریت،مهندسی صنایع،اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
129. بررسی اثر عناصر آمیخته بازاریابی 7P بر تولید حق بیمه شرکت های بیمه: رهیافت داده های پانل
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، تابع کاب-داگلاس، داده های پانل، بهره وری، بیمه.
محل انتشار مقاله: بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 27 -
130. بررسی تاثیر قابلیت های ارتباطی و نوآوری بازاریابی بر رقابت پذیری با نقش میانجی ایجاد ارزش مشتری در بین کارکنان بیمه ایران در استان خراسان رضوی
کلیدواژه ها: قابلیت های ارتباطی، نوآوری بازاریابی، رقابت پذیری، ایجاد ارزش مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25 -
131. بررسی ارتباط بین بازاریابی حسی با شخصیت برند و مشتری (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، شخصیت برند، شخصیت مشتری، شرکت بیمه ایران، آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
132. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی و مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد بازار (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی )
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، مسئولیت پذیری اجتماعی، عملکرد بازار، شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
133. تاثیر قابلیت بازاریابی استراتژیک بر عملکرد بازار محصول جدید از طریق به کارگیری منابع فناوری و مزیت های محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان گیلان)
کلیدواژه ها: قابلیت بازاریابی استراتژیک، عدم اطمینان محیطی، عملکرد بازار محصول جدید، مزیت هزینه، منابع فناوری پویا
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
134. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان با نقش تعدیل گری اعتماد، تعهد، دلبستگی به برند (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، وفاداری مشتریان، اعتماد، تعهد، دلبستگی به برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی دستاوردهای نوین پژوهشی در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
135. بررسی رابطه بین توانایی نوآوری، نوع نوآوری و عملکرد سازمان، مطالعه موردی شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: قابلیت نوآوری، عملکرد نوآوری، عملکرد بازاریابی، عملکرد مالی، بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
136. سهم شاخص های بازاریابی شبکه ای در کارایی و اثربخشی صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کارایی، اثر بخشی، بازاریابی شبکهای، بیمه ایران، بیمه دانا.
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
137. بررسی رفتارهای شهروندی برند بر عملکرد مشتری درصنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه ایران)
کلیدواژه ها: رفتارهای شهروندی برند، عملکرد مشتریان، شرکت بیمه ایران.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25 -
138. بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگهی و عمل خرید به بیمه گذاران در زمینه بیمه های بازرگانی در بیمه ایران
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، بیمه های بازرگانی، عمل خرید، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
139. رابطه بین هویت برند و عملکرد کارکنان در شعبات بیمه پاسارگاد استان گلستان
کلیدواژه ها: هویت، برند، عملکرد کارکنان، بیمه، پاسارگاد، ارزیابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
140. تاثیرات استراتژی های بازاریابی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر سیستم های اداری در صنایع بانکداری و بیمه
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی، عملکرد سازمانی، سیستم های اداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12