لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
121. شناسایی و بررسی تاثیر عوامل عملکردی موثر در فرایند فروش بیمه نامه های الکترونیک پهپاد (پرنده هدایت پذیر از راه دور)
کلیدواژه ها: پهپاد، بازاریابی الکترونیک، فروش الکترونیک، بیمه های الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
122. بررسی و اثربخشی نقش بازاریابی در فروش و ارتقا صنعت بیمه
کلیدواژه ها: صنعت بیمه،بازاریابی، توسعه،سرمایه.
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
123. بررسی و اثربخشی نقش بازاریابی در فروش و ارتقا صنعت بیمه
کلیدواژه ها: صنعت بیمه،بازاریابی، توسعه،سرمایه.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
124. بررسی تاثیر مشخصه های فنی مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق شبکه اجتماعی بر فرآیندهای اطلاعات مشتری و عملکرد ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بیمه های دولتی و خصوصی شهر اهواز)
کلیدواژه ها: مدیریت شبکه اجتماعی مشتریان، فرآیندهای اطلاعاتی مشتری، عملکرد ارتباط با مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی رابطه مند
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
125. نقش سیستم ارزیابی عملکرد بازاریابی در تاثیرگذاری بر عملکرد شرکت بیمه البرز با میانجیگری قابلیت های بازاریابی
کلیدواژه ها: سیستم ارزیابی عملکرد بازاریابی، قابلیت های بازاریابی، عملکرد
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
126. اثر انعطاف پذیری منابع انسانی بر بازاریابی شرکت های بیمه ای(مطالعه موردی شعب بیمه کوثر اصفهان)
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 24 -
127. بررسی بازاریابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بیمه ، خرید و فروش بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
128. تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان سازمان بیمه (مطالعه موردی: مقایسه بین بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی در استان گیلان )
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، سازمان بیمه ،بیمه تامین اجتماعی ، بیمه خدمات درمانی، استان گیلان.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و سومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
129. بررسی تاثیربازاریابی چریکی برپایداری شرکت های بیمه باتاکید بر نقش متغیرهای وفاداری مشتری و ارزش ویژه برند
کلیدواژه ها: بازاریابی چریکی،شرکت های بیمه،وفاداری مشتری،ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و سومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
130. بررسی تاثیر هوش تجاری و مدیریت دانش بر فعالیت های بازاریابی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه شهر شاهین شهر)
کلیدواژه ها: هوش تجاری، مدیریت دانش، فعالیت های بازاریابی، شرکت های بیمه ای
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
131. بررسی و مطالعه بازاریابی الکترونیکی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی ، بازاریابی، بازاریابی الکترونیکی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی و اسلامی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
132. بازاریابی نوین در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی نوین، بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
133. بررسی نقش ابزارهای دیجیتال و عوامل آمیخته بازاریابی در توسعه و تمرکز مشتری به بیمه عمر و سرمایه گذاری در شعبه بیمه ایران در شهر شیراز
کلیدواژه ها: ابزارهای دیجیتال، آمیخته بازاریابی، توسعه مشتری، تمرکز مشتری، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
134. سیستم اطلاعاتی بازاریابی و نقش آن در افزایش بیمه شدگان خاص در تامین اجتماعی
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعاتی، سیستم اطلاعاتی بازاریابی، تامین اجتماعی، بازاریابی، بیمه شدگان خاص
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
135. ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال برای صنعت بیمه ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، صنعت بیمه، نظریه داده بنیاد.
محل انتشار مقاله: بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
136. شناسایی عوامل کلیدی در بازاریابی دیجیتال بیمه با رویکرد فراترکیب
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، بیمه دیجیتال، بازاریابی بیمه، نرم افزارNVivo۱۲، روش فراترکیب.
محل انتشار مقاله: بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
137. نقش بازاریابی و تحول دیجیتال در صنعت بیمه بر محصولات نوین بیمه ای شرکت بیمه سامان
کلیدواژه ها: بازاریابی_تحول دیجیتال- محصولات نوین بیمه ای
محل انتشار مقاله: بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
138. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر آگاهی از برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: خدمات درمان بیمه رازی)
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، آگاهی از برند، وفاداری به برند، تصویر برند، خدمات درمان، بیمه رازی.
محل انتشار مقاله: بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
139. پیش بینی کیفیت ارائه خدمات و تصویر سازی ذهنی بر اساس مدیریت بازاریابی شبکه ای در مشتریان شرکت بیمه دانا استان اردبیل
کلیدواژه ها: کیفیت ارائه خدمات، تصویر سازی ذهنی، مدیریت بازاریابی شبکه ای، شرکت بیمه دانا، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
140. بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازاریابی سنتی بر بیمه های زندگی
کلیدواژه ها: فناوری های نوین، دیجیتال مارکتینگ، شبکه های اجتماعی، بازاریابی سنتی، بازاریابی محتوایی.
محل انتشار مقاله: بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13