لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
141. بررسی نقش تبلیغات تجاری برآگاهی و عمل خرید بیمه گزاران در زمینه بیمه های آتش سوزی در شهر بندرعباس
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، بیمه گزاران،بیمه های آتش سوزی ، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
142. تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، مشتری مداری ، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
143. اندازه گیری وفاداری مشتریان بر اساس سبک رهبری مدیران، ارزش ویژه برند و خدمات ارائه شده با استفاده از فرایند سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی: شرکت بیمه سرمد)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، ارزش ویژه برند، کیفیت خدمات، سبک رهبری، تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
144. عوامل درون سازمانی موثر بر افزایش سودآوری شرکت سهامی بیمه ایران استان فارس ( دیدگاه کارشناسان و مدیران )
کلیدواژه ها: بیمه، سرمایه انسانی، مدیریت ارتباط بامشتری، فعالیت های بازاریابی، فناوری های اطلاعاتی وارتباطی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
145. بررسی عوامل موثر بر ترجیح برند و قصد خرید مشتری (مطالعه موردی شرکت های بیمه ایران شهرستان خرم آباد)
کلیدواژه ها: برند خدماتی، ارزش برند، گرایش برند، تصویر برند، قصد خرید.
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
146. سنجش تعیین سطح رعایت استانداردهای اخلاقی آمیخته بازاریابی خدمات درشرکت بیمه ایران
کلیدواژه ها: استانداردهای اخلاقی، بازاریابی اخلاقی، آمیخته بازاریابی اخلاقی خدمات، شرکت بیمه ایران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
147. بررسی تاثیر ابعاد تجربه برند بر رفتار شهروندی مشتری در شرکت بیمه آسیا
کلیدواژه ها: تجربه برند، کیفیت ارتباط برند، رفتار شهروندی مشتری، شرکت بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در حسابداری،مدیریت و مهندسی مالی با تاکید در پارادایم های منطقه و جهان
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25 -
148. تعیین تاثیر ابعاد بازارگرایی بر جذب مشتریان بیمه (مطالعه بیمه ایران در استان لرستان)
کلیدواژه ها: ابعاد بازاریابی، جذب مشتریان، بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
149. واکاوی نقش تجربه برند بر ارزش برند: با تاکید بر نقش میانجی کیفیت درک شده، تصویر برند و آگاهی برند (مطالعه موردی: بیمه ایران)
کلیدواژه ها: تجربه برند، ارزش برند، کیفیت درک شده، تصویر برند، آگاهی برند.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
150. بررسی مقایسه ای تاثیر ارزش ویژه برند بر سودآوری در صنایع بیمه و بانک پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، دارایی های نامشهود، سودآوری، مدل آکر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
151. شناسایی و الویت بندی راهبردهای بازاریابی اینترنتی بر توسعه کارآفرینی شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک، کارآفرینی، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 21 -
152. بررسی تاثیر جهت گیری برند بر رفتار کارکنان و فرآیند برندسازی داخلی با توجه به نقش تعدیل گر ارتباطات بین بخشی(مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
کلیدواژه ها: جهت گیری برند، رفتار کارکنان و فرآیند برندسازی داخلی، ارتباطات بین بخشی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
153. نقش کیفیت فناوری اطلاعات بر محرک های بازاریابی در صنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه پارسیان شهر خرم آباد)
کلیدواژه ها: کیفیت فناوری اطلاعات، محرکهای بازاریابی، مدرن بودن، مفید بودن، ایمن بودن، کاربردی بودن
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
154. بررسی تاثیر ارزش برند بر رضایتمندی و وفاداری مصرف کنندگان نسبت به برند شرکت بیمه سرمد استان گیلان
کلیدواژه ها: رفتار کارکنان ، رضایت مشتری ، سازگاری داخلی ، هویت برند ، قصد خرید ، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
155. مشتری مداری در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، مشتری، مشتری مداری، نیروی فروش، بازاریابی رابطه ای، مدیریت شکایت مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
156. تحلیل اهمیت نقش تبلیغات در بازاریابی و فروش بیمه
کلیدواژه ها: تبلیغات، بازاریابی، فروش، بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
157. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و بازاریابی ویروسی بر رفتار مصرف کننده در شرکتهای بیمه شهر اردبیل
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، بازاریابی ویروسی، رفتار مصرف کننده، شرکت بیمه های استان اردبیل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
158. شناسایی مولفه های کلیدی تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در شرکت های بیمه ای استان خوزستان
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، برندسازی درون سازمانی، کارمندان، بیمه های بازرگانی، کمترین مربعات جزئی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
159. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قابلیت های بازاریابی شرکت های بیمه ایران استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، قابلیت های بازاریابی، بیمه ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
160. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه برند بیمه معلم (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه معلم شهرستان ارومیه)
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11