لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
161. نقش مشتری مداری بر وفاداری به برند مصرف کننده بیمه (مطالعه موردی: بیمه آسیا)
کلیدواژه ها: مشتری مداری، وفاداری، مصرف کننده، برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
162. بررسی تاثیر ابعاد روشهای تبلیغاتی موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی در شهر همدان)
کلیدواژه ها: روشهای تبلیغاتی، بیمه عمر پس انداز، بازاریابی، مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
163. نقش تبلیغات موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه اولویت بندی روش های تبلیغاتی در شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی شهر همدان
کلیدواژه ها: تبلیغات، بیمه عمر، آگهی تجاری، شرکت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
164. بررسی میزان کارایی اثر بخشی بازاریابی شبکه ای در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کارایی، اثر بخشی، بازاریابی شبکه ای، بیمه ایران، بیمه دانا
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
165. بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری به برند مورد مطالعه بیمه آسیا شهر مشهد
کلیدواژه ها: برند، تجربه برند، وفاداری برند، شرکت بیمه آسیا
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 5 -
166. بررسی مشارکت مشتری و تعامل با برند بر وفاداری برند (بیمه های خصوصی استان گیلان)
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، بیمه ایران، تبلیغات، وفاداری، دلبستگی مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7 -
167. بررسی تاثیر تداعی برند بر وفاداری با نقش میانجی ارزش ادرا ک شده مشتریان شرکت بیمه ایران استان همدان
کلیدواژه ها: تداعی برند، وفاداری مشتری، ارزش ادراک شده مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
168. شناسایی مولفه های آمیخته بازاریابی خدمات بیمه و اولویت بندی آنها
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات، بیمه، مشتریان، خدمات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
169. شناسایی محدودیت های اجرای بازاریابی از طریق ارتباط در شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، موانع ساختاری، موانع سیستمی، موانع محیطی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
170. تحلیل و رتبه بندی کانال های بازاریابی برای ارایه خدمات بیمه با رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP
کلیدواژه ها: مدل جهانی AIDA، کانال بازاریابی ، فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 23 -
171. بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسط توسعه بازاریابی (مورد مطالعه صنعت بیمه شهرستان کوهدشت)
کلیدواژه ها: توسعه بازاریابی، صنعت بیمه ،وفاداری مشتریان و هوشمندی رقابتی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
172. تعیین تاثیر اعتبار برند بر قصد خرید مشتریان بیمه کارآفرین (مطالعه موردی: شعب شهر تبریز)
کلیدواژه ها: اعتبار برند، اعتماد برند، تخصص برند، قصد خرید
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
173. بررسی والویت بندی تاثیرات عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر میزان فروش خدمات بیمه وانتخاب بهترین ارایه دهنده خدمات بیمه با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه (ایران، البرز و دی) استان سمنان)
کلیدواژه ها: بیمه، خدمات بیمه، آمیخته بازاریابی خدمات، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
174. نوآوری در بازاریابی بیمه های زندگی با رویکردی بر مدل 4C
کلیدواژه ها: بیمه زندگی، بازاریابی، نوآوری، خلاقیت، فناوری اطلاعات، کانال های توزیع
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 24 -
175. بررسی مدل ها و روش های نوین توانمندساز نظام بازاریابی و فروش بیمه عمر
کلیدواژه ها: شبکه بازاریابی و فروش، توانمندسازی، بیمه عمر، راهکارهای نوین بازاریابی
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
176. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات بیمه نامه عمر و تامین آتیه و اولویت بندی آنها
کلیدواژه ها: ارتباط با مشتری، خدمات بیمه نامه عمر و تامین آتیه، بازاریابی رابطه ای
محل انتشار مقاله: سمینار توسعه بیمه های زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
177. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه بیمه عمر نوین درشهرمشهد)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، رضایت مشتریان ، بیمه عمر
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و نهمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
178. بررسی شخصیت برند بیمه پاسارگاد
کلیدواژه ها: برند،شخصیت برند، ابعاد برند ، نام تجاری ، شناسه، بیمه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
179. تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه عضو بورس اوراق بهادار در شهر اصفهان
کلیدواژه ها: عملکرد مالی، نوآوری محصول، نوآوری فرآیند، نوآوری بازاریابی، نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
180. بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر وفاداری مشتریان در موسسات بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی، رضایت الکترونیک، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15