لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
161. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاق مدار بر رفتار شهروندی ارباب رجوع در بیمه ایران شهر ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی اخلاق مدار، رفتار شهروندی، رفتار شهروندی ارباب رجوع
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
162. واکاوی پیشران های بازاریابی بیمه در صنعت ورزش
کلیدواژه ها: بیمه ، ورزش، بازاریابی، پیش ران ، صنعت
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و ششمین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 3 -
163. بررسی عوامل موثر در بازاریابی بیمه های مهندسی در ایران
کلیدواژه ها: بیمه مهندسی، زیرساخت های فناوری اطلاعات، کیفیت خدمات ارائه شده، بازاریابی شرکت های بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
164. بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی و اعتماد مشتری بر قصد خرید با نقش میانجی مشارکت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه های عمر استان قم )
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه های اجتماعی ، اعتماد مشتری ، قصد خرید ، مشارکت مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
165. بررسی روش های نوین بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اثربخشی آن بر شرکت های بیمه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی؛ مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )؛ رضایت مشتری؛ مدیریت دانش مشتری؛ صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
166. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات بازاریابی پارتیزانی مشتریان با نقش میانجی گری رفتار مشتریان (شعب بیمه ایران در شهرستان بجنورد)
کلیدواژه ها: بازاریابی پارتیزانی،بیمه ایران،معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
167. عوامل موثر بر بازاریابی سبز و تاثیر آن بر عملکرد کسب و کار
کلیدواژه ها: بازاریابی سبز، عملکرد کسب و کار، بیمه پاسارگاد، نوآوری سبز
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
168. توصیف نقش رسانه ها درتوسعه فرهنگ بیمه و اشاعه سواد بیمه ای
کلیدواژه ها: فرهنگ بیمه ، سواد بیمه ای، بازاریابی اجتماعی ،توسعه فرهنگ بیمه
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
169. بررسی اهداف و ارزیابی عملکرد سازمانی در شرکتهای بیمه
کلیدواژه ها: عملکرد مالی، عملکرد مشتری، عملکرد بازار، مدیریت دانش بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
170. بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمانی ( مطالعه موردی : شرکتهای بیمه در بورس اوراق بهادار تهران )
کلیدواژه ها: عملکرد مالی، عملکرد مشتری، عملکرد بازار، مدیریت دانش بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
171. مدیریت ریسک تغییر بازاریابی بر پذیرش فناوری الکترونیکی در صنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه سامان)
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک، بازاریابی، پذیرش فناوری الکترونیکی، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
172. شناسایی سطح واثربخشی بازاریابی محتوایی: مطالعه موردی یک شرکت بیمه در فنلاند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 24 -
173. بررسی تاثیر ارتباط با مشتری بر وفاداری و تبلیغات شفاهی از طریق شهرت، اعتماد و تعهد ( مورد مطالعه شرکتهای بیمه)
کلیدواژه ها: ارتباط با مشتری، شهرت، اعتماد، تعهد، وفاداری و تبلیغات شفاهی.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
174. بررسی بهبود روند کسب و کار شرکتهای بیمه در مواجهه با بیماری کوید-۱۹
کلیدواژه ها: کسب و کار شرکتهای بیمه، ریسک های نوظهور، کوید-۱۹، بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
175. نقش تکنولوژی در جذب نسلهای جدید مشتریان شرکت های بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی – رقابت پذیری – نسل z
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7 -
176. راه کار بازاریابی خیابانی جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه عمرو سرمایه گذاری
کلیدواژه ها: بازاریابی خیابانی ، ضریب نفوذ ، بیمه عمر و سرمایه گذاری، ماتریس SWOT
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
177. پیش بینی خرید مشتریان برای بازاریابی تلفنی در بیمه آسیا با استفاده از الگوریتم های ماشین بردار پشتیبانی و درخت تصمیم
کلیدواژه ها: بازاریابی، بیمه، داده کاوی، دسته بندی، ماشین بردار پشتیبانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی تکنولوژی در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7 -
178. نقش تفکر استراتژیک بر عملکرد بخش بازاریابی شرکت های بیمه ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران در شهر کاشان)
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک، فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
179. بازاریابی نوین در فروش محصولات بیمه ای : شیوه ها، چالش ها و راهکارها
کلیدواژه ها: بیمه ، بازایابی بیمه، چالش هاي بازاریابی فروش بیمه ،بازارهاي نوین در توسعه فروش
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 9 -
180. بررسی تاثیر تفکر استراتژیک براثربخشی عملکرد مدیران بازاریابی (مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ما)
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک ، اثربخشی عملکرد، مدیران بازاریابی ، بیمه ما
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 22