لیست مقالات بازاریابی خدمات بیمه
-
1. ارزیابی تطبیقی رویکردهای نوین بازاریابی در صنعت بیمه مورد مطالعه: بیمه های عمرو سرمایه گذاری شرکت های خصوصی
کلیدواژه ها: رویکردهای نوین، بیمه عمر و سرمایه گذاری، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
2. بازاریابی سبز در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بازاریابی سبز ، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
3. بررسی تاثیر مدیریت بازاریابی شبکه ای بر کیفیت ارائه خدمات و ثبات رفتاری مشتریان در شرکت بیمه ما استان اردبیل
کلیدواژه ها: استان اردبیل، بیمه ما، ثبات رفتاری مشتریان، کیفیت ارائه خدمات، مدیریت بازاریابی شبکه ای
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
4. بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی پایدار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه)
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی پایدار، وفاداری مشتریان، بازاریابی اجتماعی، بازاریابی اقتصادی، بازاریابی محیطی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
5. بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال ، فرصت ها، چالش ها و راهکارها، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
6. اثر بازاریابی محتوایی دیجیتال بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی: نقش تئوری اثرات اجتماعی بازاریابی محتوایی (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه)
کلیدواژه ها: بازاریابی محتوای دیجیتال، تئوری اثرات اجتماعی، پیشران های تبلیغات دهانه به دهان الکترونیک، شرکت های بیمه ای
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
7. تاثیر بازاریابی الکترونیک بر میزان فروش بیمه های عمر و زندگی بیمه کارآفرین
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک، تجارت الکترونیک، بیمه عمر و زندگی، فروش.
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
8. تاثیرابعاد مدیریت دانش بر بازاریابی بیمه ی خسارت جانی با نقش میانجینوآوری عملکرد
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ،بازاریابی بیمه ی خسارت جانی ، نوآوری عملکرد، صنعت بیمه
محل انتشار مقاله: بیست و سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم و فناوری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
9. بررسی تاثیر ابعاد فعالیتهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر واکنشهای رفتاری مشتریان در چارچوب ارزش ویژه برند:(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه ایرانی)
کلیدواژه ها: فعالیتهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی، واکنشهای رفتاری مشتریان، ارزش ویژه برند، شرکتهای بیمه ایرانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 10 -
10. همراستایی قابلیت های استراتژیک منابع انسانی با استراتژی بازاریابی با نقش میانجی هویت برند در شرکت های بیمه آسیا آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: قابلیت های استراتژیک منابع انسانی، استراتژی بازاریابی، هویت برند.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 9 -
11. پذیرش و اثر تبلیغات از سوی مصرف کنندگان برای برندسازی (مورد مطالعه : بیمه حکمت صبا)
کلیدواژه ها: تبلیغات مصرف کنندگان؛ برندسازی؛ بیمه حکمت صبا
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 8 -
12. مروری بر مقالات مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمان ها با نگاهی به وفاداری از طریق تبلیغات دهان به دهان، اعتماد و اعتبار در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، صنعت بیمه، تبلیغات، مشتریان وفادار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
13. بررسی راهبردهای رفع محدودیت های تحقق بازاریابی سبز در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: صنعت بیمه، بازاریابی، بازاریابی بیمه، بازاریابی سبز
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
14. بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی اخلاقی با اعتماد و استراتژی وفاداری مشتری در شرکت های بیمه مطالعه موردی بیمه های خصوصی استان سمنان
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، صنعت بیمه، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
15. بررسی تاثیر ارزش های ادراک شده رسانه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی با نقش میانجی نگرش و رضایتمندی در شعب بیمه ایران در استانگلستان
کلیدواژه ها: ارزش های ادراک شده رسانه های اجتماعی، تبلیغات شفاهی الکترونیکی، نگرش، رضایتمندی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
16. بررسی تاثیر جهت گیری های استراتراتژیک بر عملکرد نوآوری با توجه به نقش تعدیلگرآمیخته بازاریابی در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری، صنعت بیمه، رگرسیون سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 26 -
17. تحول دیجیتال در توسعه صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی آمیخته
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال، صنعت بیمه، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 21 -
18. بررسی تاثیر بازارگرایی یکپارچه بر خلق ارزش مشترک برای مشتریان و فروشندگان با نقش میانجی پذیرش بازاریابی الکترونیکی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سینادر استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازارگرایی یکپارچه، بازاریابی الکترونیکی، خلق ارزش مشترک برای مشتریان، خلق ارزش مشترک برای فروشندگان، بیمهسینا۔
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
19. بیمه عمر و تاثیر اینترنت در بازاریابی آن
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، اینترنت، بازاریابی اینترنتی، بیمه، بیمه عمر.
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 7 -
20. مرور نظامند بر ادبیات بازاریابی کارآفرینانه در صنعت بیمه
کلیدواژه ها: کارآفرینی، بازاریابی، بازاریابی کارآفرینانه، بیمه
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12